Өлең, жыр, ақындар

Зергерлік бұйымдар

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән

Қазақ тілі

Бөлім

3-бөлім: Мәдени мұра

Педагогтіңа ты-жөні

Ташпулатова Акмарал Унарбаевна

Күні

23.11.21

Сынып      4 «А»

Қатысушылар саны: 16

Қатыспағандарсаны:

Сабақтың  тақырыбы

Зергерлік бұйымдар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.3*өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану

4.1.3.1*тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: мұғалім көмегімен шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолданады, тыңдаған материалдың мазмұны бойынша дәйексөздерді қолданып сұрақтарға жауап береді, сөйлемді толықтырады және түйінді тұстарын анықтайды, кесте толтырады, кластер құрастырады, болжайды.

Көптеген оқушылар: өздігінен шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолданады, тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, қосымша ақпараттармен  сөйлемді толықтырады және түйінді тұстарын анықтайды, кесте толтырады, кластер құрастырады, болжайды.

Кейбір оқушылар: өздігінен шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолданады, тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, қосымша ақпараттармен  сөйлемді толықтырады және түйінді тұстарын анықтайды, кесте толтырады, кластер құрастырады, болжайды, өмірмен байланыстырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Cабақтың басы

Оқушыларды түгендейді, шаттық шеңберін құрады 1 минут

 

Өткен сабақ тапсырмасын тексеру

 (5-тапсырма. 104-бет. 1-топ өткен шақта, 2-топ осы шақта, 3-топ келер шақта жазған сөйлемдерін оқиды) , оқушылардың қателерін түзету.

3 минут

 

 «Стоп-кадр» әдісін пайдаланып, бейне материалдан («Қазақтың зергерлік бұйымдары» видеоролигінен) қысқа эпизод көрсету

Видеороликтен не көрдіңдер?

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не деп ойлайсыңдар?                2 минут

 

Оқушыларды  зергерлік бұйымдардың суреттері бойынша топқа бөлу.                       

Кіру билеті: Сіз бүгін нені білгіңіз келеді?

(социометрия арқылы бастапқы білімдерін бағалатады)        3 минут

 

 Оқушылар орнынан тұрып, мұғаліммен сәлемдеседі,

Өздеріне ұнаған смайликті таңдайды

Өөткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді,  тапсырмаларды айтады.

 

Топқа бөлінеді

 

 

 

Сабақтың тақырыбын ашады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Термометр арқылы өзін-өзі  зергерлік бұйымдар туралы қаншалықты білетінін бағалайды

социометрия

ауызша

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Жаңа сабақ тақырыбын ашуды қажет ететін сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 Карточкалар,

 

 

 

 

 

 

https://youtu.be/mZnx4nqHxVA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

социометрия

Сабақтың ортасы

 Мәтіналды жұмыс

«Суреттер сөйлейді» әдісі Сөздікпен жұмыс                                4 минут

мыс–медь(сөз тіркесін құрастыру)

құжат–документ (сөз тіркесін құрастыру)

тиын–монета (сөз тіркесін құрастыру)

маңызды–важный, значительнвй (сөз тіркесін құрастыру)

Дұрыс айтуға дағдыландыру

Жана сөздерді сөздік дәптерге жазу. 

Ықтимал жауаптар:

Мыстан жасалған

Маңызды құжат

Тиыннан жасалған

 

Мәтінмен жұмыс

4-тапсырма. мәтінді тыңдау (тұтас мәтін), жаңа сөздерді табу

                                            2 минут

Мәтін мазмұны бойыншв тапсырма:

Топтық жұмыс10 минут

«Сәйкестендіру» әдісі

1-топ: берілген мәліметтерді салыстыру

Ең алдымен

Майыстырып шынжыр жасаймы

Содан соң

Жіп секілді созамыз

Содан кейін

Алтынды ерітеміз

Одан кейін

Құтыны қыздырамыз

Ең соңында

Керекті мөлшерде кесеміз

 

2-топ: жоспарланған жұмысқа кластер жасау

3-топ: сөйлемдерді толықтырып  жазу

1) Ең алдымен ..

2) Содан соң...

3) Содан кейін ...

4) Одан кейін ...

5) Ең соңында ...

 

Сергіту сәті: «Көз жаттығуын орындау»                          2 минут

 

 «Синквейн» әдісі бойынша

Зергер туралы 5 жолды өлең жазу, қорғау                            8 минут

 

 

Мәтін соңы жұмыс

«ДОМИНО» әдісі арқылы мәтіндегі сөздерді қайталап, білімін бекіту

Құжат-тиын-неге-ерітеміз-зергер-растайды-ыдыс-саламыз       7 минут  

 

  Үйге тапсырма: 3-тапсырма. 106-бет                1 минут            

- жаңа сөздерден 3 сөз тіркесін құрастырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

 

 

Барлық оқушы мәтінді тыңдайды.

Мәтіннен жаңа сөздерді табады

 

Әр топ мүшелері постерге  кластер жасайды, сөйлемдерді толықтырып жазады,  мәліметтерді сәйкестендіреді, , қорғайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту жаттығуын орындайды

 

Оқушылар 5 жолды өлең жазуды үйренеді, жазып қорғайды

 

 

Оқушылар таұтаға шығып, сөздер жазады,  оқиды

 

 

 

Дескриптор:

-3 сөз тіркесін құрастырады

-жаңа сөздердің мағынасын түсінеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- сұрақтарға жауап береді

 

 

Дескриптор:

-мәтінді тыңдайды.

-4 жаңа сөзді табады

-мәліметтерді сәйкестендіреді

-кластер жасайды

-сөйлемдерді толықтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

-етістіктің шақтарын қатыстырады

-өлең құрылысын сақтайды

-сөздерді қатесіз жазады

-дәйкууөздерді қолданады

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер  

https://st31.stpulscen.ru/images/product/299/270/856_big.jpg

 

https://forums-su.com/download/file.php?id=2191002&mode=view/717.jpg

 

https://storage.myseldon.com/news_pict_A6/A66A75DA381F16FCC0D5209359A2BE4D

 

 

 

 

 

Оқулық

Постер

 

 

Суреттер , интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

https://youtu.be/_lx7d4eIkVE

 

  постер, маркер

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

Шығу билеті: Бүгінгі сабақта не білдіңдер? Деген сұраққа жауап беру

                                             2 минут

Бүгінгі сабақта не білгендерін айтып, термометрдегі бастапқы бағаларын қайта түзетеді

-сұраққа ойланып жауап береді

-өзіндік бағалау жасайды

постер

 

           


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер