Пән: Математика Күні: Сынып: 2 «А» |
Өскемен қаласы №19 қосымша білім беру мектеп-орталығы КММ Мұғалімнің аты-жөні: Бигалиева Г.Б. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар. |
|||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау 2.3.1.2 көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу |
|||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: бұрыш туралы айта алады Көптеген оқушылар: бұрыш түрлерін айта алады Кейбір оқушылар: бұрыш түрлерін ажырата алады |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Бұрыш, тікбұрыш, көпбұрыш, сүйірбұрыш, доғалбұрыш |
|||||||||||||||||||||
Құндылықты дарыту |
Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, жауапкершілік |
|||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек |
|||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
|
|||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Алдыңғы сыныпта өткен бұрыш туралы мағұлматтары |
|||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Бұрыш түрлерімен топқа бөлінеді:
|
Бұрыш түрлері |
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Есіңде сақта
Дескриптор.Білім алушы: - суреттегі сызықтарды атайды; -Берілген фигуралардың неліктен көпбұрыштар деп аталуын түсіндіріп береді. Бағалау. Бесбармақ
Дескриптор. Білім алушы:
Бағалау. Бағдаршам. |
Суреттер
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы : рефлексия |
Есепте.
- түсіндім - сұрағым бар . -түсінбедім |
Смайлик суреттері |
||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
65-сабақ |
|||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
||||||||||||||||||||
|
|
Бейне материалды қарап болғаннан кейін көз жаттығулары, құмды дұрыс пайдалану ережелері. |
||||||||||||||||||||
Рефлексия |
|
|||||||||||||||||||||
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі