Өлең, жыр, ақындар

3D редакторының құралдары

Халишева Мунирям Нурахметовна

Бөлім:

6.2.3D - баспа

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

 

Күні:

22.11.2022

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

3D – редактор құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану;

Сабақтың мақсаты (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдаланады

 

 Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

ЕБҚ тапсырмасы

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Сабаққа дайындығын тексеру.

 Өткен білімді еске түсіру.

 

Wordwall платформасы арқылы

Үй тапсырмасын қорыту

 

Бос орынды толықтыр.

  1. Монитор экранындағы кескін.......................деп аталады деп.
  2. Dimension ....................
  3. 3D модельдеу.................. пәнімен тығыз байланысты.
  4. 3D модельдеу программасы...................UP
  5. SketchUP программасының шыққан жылы...................
  6. ................ жылы SketchUP программасын Google корпорациясы сатып алды.
  7. Программаны іске қосу үшін................................ командасын орындаймыз.
  8. ...................... жылға дейін бұл программаның 2-ші нұсқасы жасалды

 

Оқушыларды 2 топқа бөлу/2D /3Dсурет арқ/

 

 

 

 

 

 

Ссылка арқылы   Wordwall платформасында үй тапсырмасын тексеру

Жеке жұмыс

 

 

 

 

 

сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

2 топқа бөлінеді

 

Пайыз арқылы бағалау

 

 

 

 

 

Ауызша мадақтау

https://wordwall.net/ru/resource/38106795

 

 

 

ресурс 1

 

 

 

тапсырма

 

 

 

суреттер

Сабақтың ортасы

 

Тапсырма 1

«Ойлан, топтас» әдісі .

Топтық жұмыс

  1. Программаның негізгі терезесінің атауларын сәйкестендіріңіз

Тапсырма-2

Жеке жұмыс

SketchUp программасында үйдің моделін құрастыр.

Дескриптор:

  1. Тіктөртбұрыш құралын пайдаланып,  тіктөртбұрыш фигурасын салады.
  2. Тарту/итеру құралын қолданып, тіктөртбұрыштың көлемін үлкейтеді.
  3. Сызу құралын пайдалану арқылы параллепитедтің жоғарғы қырын екіге бөледі.
  4. Жылжыту құралын пайдаланып, үйдің шатырын салады.
  5. Сызық, тіктөртбұрыш құралын пайдаланып, үйдің терезесін салады.
  6. Палитра құралын пайдалану арқылы қажетті түсті таңдап үйді әсемдейді.

топтық жұмыс орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

практикалық жұмыс орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

стикер

 

 

 

 

 

 

 

 

стикер

мадақтау

 

 

 

тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

тапсырма

 

 

 

 

Қосымша тапсырма

(саралау тапсырмасы)

Тапсырма-3

SketchUp программасында төменде берілген кружканың суретін  сал.

Дескриптор:

  1. Шеңбер, доға, тік сызық, тарту/итеру, айналдыру, панорамирование құралдарын пайдалана отырып кружканың суретін салады. 5 балл

тапсырманы орындайды

 

стикер

 

Сабақтың соңы

Сабақты бекіту

Сәйкестендіру кестесі

Кері байланыс

«СМС» әдісі

Менің түсінгенім...

Маған оңай болды...

Мен қиналдым...

Үй тапсырмасы

Құрал-саймандардың қызметін жаттау

Оқушылар берілген тапсырманы орындайды

 

Оқушылар «Смс» әдісі арқылы кері байланыс береді

 

Үй тапсырмаларын күнделікке жазады

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз