Пән: Математика
Мұғалім: Бектасова Светлана
Сынып: 3 Ә
Сабақтың барысы:
Математика |
Сабақ №112 |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы |
Көлем бірлігі – куб сантиметр. Сыйымдылық бірлігі – литр |
|||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың жабдығы |
PowerPoint таныстырылымы, постерлер, стикерлер, куб (текше), өлшеуіш ыдыс, текше тәріздес ыдыс (сосуд) |
|||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
1. Оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру; көлем туралы ұғымын кеңейту;
|
|||||||||||||||||||||
Міндеттер: |
||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу |
|||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Психологиялық сәт: 1 СЛАЙД Әрбір адам: Туысың, досың, жұрағат, Әрбір сабақ: Үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір ісің: тірлік, тірек, адамдық, Әрбір сөзің: шындық, бірлік, адалдық |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! (балалар хормен айтады) Бүгінгі күннің атын жазу, көркем жазуды орындау СЛАЙД 2-4 |
||||||||||||||||||||
Білімді тиянақтау |
Ауызша жұмыс (топтық бағалау) ІІІ. Жаңа сабаққа кіріспе Топтарға тапсырма: слайд 10 А4 форматта орындайды. «Білгірлер» -Тік төрбұрыштың ауданын табу формуласын жаз «Тапқырлар»- шаршының ауданын табу формуласы «Ойшылдар» - тік төрбұрыштың периметрін табу формуласын жаз. (топтық бағалау) |
СЛАЙД 5-9 |
||||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру. 1.Мақсат қою кезеңі. оқушыларды көлем мен сыйымдылықты өлшеу бірліктерімен таныстыру. Кіріспе сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||
Мағынаны тану |
2.Оқулықпен жұмыс. ЕСІҢДЕ САҚТА!
текше оның жақтары (шаршыдан тұрады) Қабырғалары немесе қырлары 12 Төбесі -8 Тәжірибелік жұмыс № 1 1 –оқушы: Текшенің қырларының ұзындығын, енін, биіктігін өлшейді. 2- оқушы: Текше тәрізді ыдыстың көлемін табады. 3- оқушы:. өлшеуіш ыдысқа 1 литр су құяды. Қорытынды жасайды: V =10cм • 10 см •10 см= 1000
Практикалық жұмыс. № 2 есеп Текшенің қырларының ұзындығы 3см; 4см; 5см болса, оның көлемі неге тең болады? Қорытынды:
(топтық бағалау) |
11-14 СЛАЙДТАР 15-24 СЛАЙДТАР 25-27 СЛАЙДТАР 28 -СЛАЙД |
||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Интерактивті тақтадан көзге арналған жаттығудыжасау |
Оқушылар сергіп алады 29-30 СЛАЙД |
||||||||||||||||||||
Ой толғаныс |
ҮI. Өткен материалды бекіту: 31 СЛАЙД Топтарға тапсырма: «Білгірлер» -№6, 9,10 есептер бірінші бағаны «Тапқырлар-№6, 9,10 есептер екінші бағаны «Ойшылдар»-№6, 9,10 есептер үшінші бағаны № 9 . Топтық жұмыс. Теңдеуді шеш.(үш топтан 3оқушы) Х ∙ 7 = 36 + 13 34 + х = 8 ∙ 6 х : 6 = 42 Х ∙ 7 = 49 34 + х = 48 х = 42 ∙ 6 Х = 49 : 7 х = 48 – 34 х = 252 Х = 7 х = 14 252 : 6 = 42 7 ∙ 7 = 49 34 + 14 = 48 № 6. Әр топтан 1 оқушы шығып, амалдарды орындайды. №10 Бөлінгішті тап және оны санның кубы түрінде жаз. № 8. «Ұшқыр тарелка» топ ішінде есепті шығарып, өзге топтарға тексерту Түсініп шығару(іздену) Жүзім 8кг-нан – 12 жәшік Сатылды – 32 кг Неше – ? қалды ? есе > Шешуі: 1) 8 ∙ 12 – 32= 96 – 32 =64 2) 64:32=2 Жауабы: 2 есе артық |
|||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Күнделіктеріне жазады 32 -СЛАЙД |
||||||||||||||||||||
Бағалау Рефлексия |
ТОПТАРДЫ БАҒАЛАУ Білім ағашы 1. Бәрін білгім келеді. 2. Білемін, бірақ одан да жақсы жетістіктерге жетемін. 3. Әзірше қиындық сезінемін. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі