Өлең, жыр, ақындар

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі

Сабақ жоспары

 

Бөлім:

Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі

Педагогтің аты-жөні:

Хасанова А.Қ.

Күні:

 

Сыныбы / Пәні

8 сынып / Геометрия

Сабақтың тақырыбы:

Жазықтықтағы координаталар әдісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.19 түзудің жалпы теңдеуін және берілген екі нүкте арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазу: 

Сабақтың мақсаты:

түзудің жалпы теңдеуін жәнеберілген екі нүкте арқылы өтетінтүзудің теңдеуін жазады: 

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут

Сабақта жағымды ахуал туғызу мақсатында  «Жүректен-жүрекке»  әдісін қолданып бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін  сабаққа шоғырландырамын.

Оқушыларды оқу мақсаттары, сабақ мақсаттары және бағалау критерилерімен таныстыру.

Қайталау

Шеңбер тақырыбына байланысты сұрақтар

Сөйлемді аяқтаңыз

1. Шеңбер деп …

2. Шеңбер центрі дегеніміз…

3. Шеңбер радиусы дегеніміз …

4. Хорда дегеніміз …

5. Ең үлкен хорда …

6. Шеңберді … көмегімен саламыз.

5. Диаметр -  …

 

Ширату жаттығу   «Өзіңді тексеріңіз»  әдісімен үй жұмысы тексеріледі.

Диаметрге перпендикуляр хорда …

 Шеңберге жүргізілген жанама …

 Шеңберлердің өзара орналасуы мен түзу арасында  …

Егер центрден түзуге дейінгі қашықтық радиустан үлкен болса, онда ...

Егер кесінді шеңбердің ішінде жіне сыртында жатқан екі нүктені қосатын болса, онда

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың басы

10мин

=k деп белгілейді. Түзуден еркімізше М(х;у) нуктесін алайық. Тікбұрышты ММ\А үщбұрышы үшін мына қатынасты жазайық:

                

Бұл қатынас АВ түзуінің кез келген М нүктесі үшін дұрыс болады. (1) және (2) теңдеуден  аламыз.

Қатынастардың теңдігінен  шыққан

(у-у1)(х21)=(х-х1)( у21) теңдеуін түрлендіргеннен кейін

21)х+(х12)у+(х211-( у211=0 шығады. Бұл екі нүкте арқылы өтетін түзудің теңдеуі ол х пен у айнымалысына  қарағанда  1-шң дәрежелі теңдеу

у21=a,   х12=b,   х211-( у211=c , белгілеулер енгізсек;  түзудің жалпы теңдеуі ах+by+c=0 немесе y=kx+n түрінде жазылды.

Қосымша есептер.

№3. Нүктелері  А(4;-5) және В(-1;2) нүктелерінен бірдей қашықтықта жатқан түзудің теңдеуін жазыңдар

№4.  А(9;-3) және В(-6;1) нүктелерінен өтетін  түзудің теңдеуін жазыңдар

 

Білім алушы - үшбұрыш төбелерінің координаталарын айнымалылар арқылы өрнектейді; - кесіндінің ортасын табуға арналған формуланы қолданады; - абсциссалар арқылы теңдеулер жүйесін құрады; - ординаталар арқылы теңдеулер жүйесін құрады; - теңдеулер жүйесін шешеді; - үшбұрыш төбелерінің координаталарын жазады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

 

Тапсырмалар. №1

 

 

2

А(9; -3); В(-6;1).

 

№3. Түзу 2х-3у+6=0 теңдеуімен берілген . Түзу координаталық осьтерді қандай нүктелерде қиып өтеді?

№4. Үшбұрыштың                                   А(-2;2);В(1;4),С(0;0) төбелері берілген.  Үшбұрыштың қабырғаларының  және медианаларының  теңдеулерін жазыңдар.

Тапсырма АВС үшбұрышының төбелерінің координаталары берілген: А(4;6), В(-4;0), С(-1;-4). АВ қабырғасын қамтитын түзудің теңдеуін және СМ медианасын қамтитын түзудің теңдеуін жазыңыз.

Дескриптор: Білім алушы - екі нүкте арқылы АВ түзуінің теңдеуін жазады; - АВ-ның ортасының координатасын табады; - екі нүкте арқылы СМ түзуінің теңдеуін жазады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

 

Оқулықтан тапсырмалар

4.33. А(–1; 1) және В(1; 0) нүктелері арқылы өтетін түзудің теңдеуін жазыңдар.

 

4.34. 1) А(1; –1) және В(–3; 2); 2) С(2; 5), D(5; 2) нүктелері арқылы өтетін түзулердің теңдеулерін жазыңдар.

 

 

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • Нені білдім, нені үйрендім?
  • Нені толық түсінбедім?
  • Немен жұмысты жалғастыру қажет?
  • Бұған дейінгі білімімде түсінбеген тұстар бар ма, ол осы тақырыпты түсінуге қалай әсер етті?

  Үй тапсырмасы. №

 

Тақырыпты меңгергенін анықтау

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза алады;                      «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.                                        «Қызықты» - деген бағанға өздеріне не қызықты болды немесе жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ түрінде де жазса болады

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз