Өлең, жыр, ақындар

Витаминдер және олардың маңызы

Мұғалімніңаты-жөні:

Қанатбаева Жанат Құлмұратқызы

 «№5 орта мектеп» КММ             8 сынып

Пән:

Биология

 

Мерзімі:

 

1 апта, 5 кун,.

Сілтеме

Биология оқулығы   Е.Очкур   Л.Аманжолова   Р.Жұмабаева

Сабактың такырыбы:

Витаминдер  және  олардың маңызы

Жалпымақсаттар:

Оқушыларвитаминдер және олардыңмаңызытуралы білім алады

Сабактың міндеттері:

Блумтаксономиясы

I деңгей:  Білу. Оқушыларвитаминдер және олардыңмаңызытуралы біледі

II деңгей: Тусту. Оқушылар витаминдер және олардың түрлерің  меңгереді

III деңгей: Қолдану. Оқушылар мәтінді, дерек көздерін қолданып витаминдер және маңызын анықтайды, оның турлерін анықтайды

IV   деңгей: Талдау. Витаминдер және олардың маңызын ,түрлерің талдайды.Кестемен жұмыс

V   деңгей: Жинақтау.Витаминдер және оның маңызын сипаттайды.

VI. Багалау. Оқушылар витаминдер және олардың маңызына баға береді.

Күтілетіннәтиже:

-             Топпен жұмыс icтeyдағдыларықалыптасады;

-             Топпенжұмысжасайотырып, бip-бipiмeнақылдасады, пікіралмасады;

-             Мұғалімніңжетекшілігімен оқушыларөз бетімен іздену, зерттеу арқылы білім алады;

-   Оқушылардыңжауапкершілігіартады;

-             Тапсырмалардыорындау негізінде оқушытерең, сапалыбілімалады;

-             Дарынды оқушылардыңдарындылығы дамиды; Логикалықой-өpiciдамиды;

-Оқушыныңпәніне дегенқызығушылығы оянады.

Сабақтың түрі:

Топтық жұмыс

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Сыни тұрғысынан ойлау. Блум таксономиясы.

Көрнекілігі:

1 )Интерактивті  тақтаданслайдтар. 2) Кестесурет

Мұғалімнің ic-әрекеті:

1)           Оқушылармен сәлемдесу;

2)           Сынып оқушыларын түгендеу;

3)           Сыныпта психологиялық  ахуал тудыру;

4)           Оқушыларды топка бөліп, тапсырмалар беру;

5)           Топтық  жұмысты ұйымдастыру;

6)           Топ жұмысын бақылау, қадағалау, қолдау көрсету, талқылау,бағалау;

7)           Жеке оқушылардыбақылау, қадағалау.

Оқушының ic-әрекеті

1)   Оқушылар «Стикер» арқылы топқа бөлінеді.

2)   Топ мүшелерінің  рөлдерін (топ басшысы, спикер, таймкипер,
хатшы, баяндамашы) сайлайды.

3)   Жобаларын жасайды, қорғайды және бағалайды.

4) Тапсырмаларорындайды.

I кезең: Ойқозғау.

Қызығушылығынояту

 

1.Витамин жетіспегенде ағзада қандайөзгерітер байқалады?

2.Құрамындавитаминдер бар азықтық тағамдар ?

З.Өзің  қолданатынвитаминдер?

 

 

 

II кезең: Мағынасынтану

Тапсырмалар:

1)Білу.Витаминдер және олардыңмаңызытуралы сұрақтарға жауапбереотырыпөз білгендерінесіне түcipeдi

2)Түсіну.Мәтінмен жұмыс жасайотырыпжаңа сабақты меңгереді.

3)Қолдану. Азықтық тағам құрамындағы витаминдерді сақтау әдістері.

4)Талдау. Кестемен жұмыс.

5)Жинақтау. "Кұпия сан" ойыны.

5)Бағалау. Оқушылар витаминдер және олардың  маңызына баға береді.

III кезең: Ой толғаныс

Суретпен жұмыс

Бағалау:

1. Критерийлер арқылы оқушыларбағалау парағынтолтырады.

Рефлексия:

Оқушылардансмайликтер арқылыкepiбайланысалу

Дерек көздері

Ғаламторматериалдары, «Биология мектепте» журналы.

Үйгетапсырма:

§ 51 оқу 186-190 бет.Қосымшадеректержинау.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз