Өлең, жыр, ақындар

Шеберлігіңді шыңда

Астана қаласы

№28 орта мектеп

бастауыш сынып мұғалімі

Утегенова Дина

 

Сабақтың  тақырыбы:

Шеберлігіңді  шыңда

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың  сабақтан тыс  кезде  түрлі  үйірмелерге қатысуын, әркімнің өзі 
машықтанған, ұнатқан істі  үйренуге талпынуы керектігін түсіндіру

Сабақтың міндеттері:

  • пән кабинеттерінің  керекті құралдарын пайдалана білуге үйрету;
  • үйірмелердің түрлері  жайлы мағлұмат беру;
  • шеберлікке, іздемпаздыққа баулу.

 

Күтілетін нәтиже:

  • әр түрлі үйірмелер туралы  мағлұмат алады;
  • пән кабинеттерінің құралдарын   пайдалануды  біледі;
  • топта салыстыруды, зерттеу
    жұмыстарын жүргізуді үйренеді.

 

Сабақтың түрі:

инновациялық- ақпараттық сабақ

Сабақтың типі:

жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдері:

«СТО» жобасының «Ұқсастық пен даралық», «Бағытталған оқу», «Эссе» стратегиялары

Көрнекіліктері:

 

интерактивті тақта, Оқушылар сарайындағы және мектептегі  үйірме  жұмыстарының суреттері

Пәнаралық байланысы:

 

еңбекке баулу, дене шынықтыру, музыка

Сабақты  жоспары

Ұйымдастыру:

Сергіту сәті «Жидек алаңы»

 

I Қызығушылықты  ояту   сатысы

 

Мақсаты:

Жаңа тақырып бойынша түйінді мәселелер қою арқылы оқушылардың ойын қозғау

 

 

Тақтадан сурет көрсетіледі. Суретке  қарап  отырып, әңгіме  құрастыру
«Ой  қозғау» сұрақтары:
Слайд 1.

  • Суретте  кімдер  бейнеленген?
  • Әңгіме  кімдер  жайлы  болуы  мүмкін?
     

Слайд 2.

  • Неліктен  мектептің  суреті  бейнеленген?
  • Құратын  әңгімеге  қандай  байланысы  бар?
     

Слайд 3.

  • Мектептеріңде қандай  пән  кабинеттері  бар?
  • Баланың  қай  кездегі көрінісі  бейнеленген?
     

Слайд 4.

  • Осы  ғимараттардың  ішінен оқушылардың  баратыны  қайсы?
  • Неліктен  оны таңдадыңдар?
     

Слайд 5.

  • Бос  уақытта оқушы қандай  іспен, өнермен  айналысады?
  • Үйренген  шеберлік  арқылы  халыққа  қандай  қызмет  етуі  мүмкін?
     

II. Мағынаны ажырату сатысы

 

Мақсаты:

Мәтінді бөлікке бөліп оқу арқылы өз ойларын еркін айтуға үйрету

 «Бағытталған оқу»  стратегиясы бойынша  мәтінді   4 бөлікке бөліп оқиды.
 

 

1 бөлім

  • Бұл бөлім не туралы?
  • Неліктен  әр  пәнге  жеке кабинет бөлінген?
  • Осы  пән кабинеттері  қай сыныптарға  лайықты деп ойлайсыңдар?

Тапсырма «Ойлан, тап»
Слайд 1
 

2 бөлім

  • Екінші бөлім не туралы?
  • Бастауыш  сынып  кабинетінің жоғарғы  сыныптарға  арналған  кабинетінен
     қандай  айырмашылығы  бар  деп  ойлайсыңдар?
  • Оқушыға қатысты  қандай  міндет  бар?
     

3 бөлім

  • Балалар  бос уақыттарын  қалай  өткізеді?
  • Үйірмелердің  пайдасы қандай?
  • Үйірмелерге  қатысқан  кезде  өздеріңді  қалай  сезінесіңдер?
  • Біздің  мектепте  қандай  үйірмелер  бар?

Слайд 3

Бөлім 4

  • Республикамызда  балаларға  арналған қандай  оқушылар сарайы, спорт кешені, мәдени  орындары  бар?
  • Онда  қандай  жұмыстар  атқарылады?
  • Осы  кешендерге, сарайларға, мәдени орындарға барудың  қандай  пайдасы
    бар?

Слайд 4

«Ұқсастық пен даралық» стратегиясы бойынша  оқушылар құраған  әңгімесінің  мазмұнын  мен  оқулықтағы  мәтіннің  мазмұнын салыстырады

 

Оқушы әңгімесі

Айырмашылығы

Оқулық мәтіні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІII. Ой толғаныс сатысы

 

Мақсаты:  

Мағлұматтарды жинақтау арқылы қорытынды жасау

 «Менің  сүйікті үйірмем»  атты  эссе жазады

Үйге тапсырма:                                                 

1топқа: Астанадағы Оқушылар сарайы туралы мәлімет жинақтап келу.(альбом жасап келу)

2топқа: Ата - аналарыңның оқушы кезіндегі қатысқан үйірмелері жайлы сұхбат алу.

3 топқа: «Қазақстан»  спорт сарайындағы
үйірмелер жайлы суретті альбом жасап келу.

4 топқа:Сенің қиялындағы Оқушылар сарайы 
және онда жүргізілетін  үйірмелер қандай болмақ?

(сурет салып келу)


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз