Өлең, жыр, ақындар

Мәтін түрлері

Қазақ тілі

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім:Нуржигитова Гульбакыт Отыншиновна

Сабақтың атауы

Мәтін түрлері

Сілтеме

Қазақ тілі оқулығының әдістемесі

Сабақтың жабдығы

Пазлдар,суреттер

Жалпы мақсаттар

Оқушыларды мазмұндама тақырыбымен таныстыру.
Байланыстырып сөйлеу дағдысын және сөздерді қолдану ерекшелігі арқылы сөйлеу,жазу,оқу  мәдениетін дамыту.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Пазл арқылы топқа бөлемін

Ынтымақтастық атмосферасы

Екі көз бен қос құлақ
Бір бас пенен бір мұрын
Нешеу болды қос шырақ,
Санап шығар кім бұрын?!
Екі аяқ пен екі қол,
Бір ауыз бен бір тілің...
Нешеу болды қане, бол,
Санап шығар кім бұрын?!
Сұқ саусағым суға барды
Ортаң қолым орақ орды.
Аты жоғым ағаш жарды,
Жұмсамапты алақаным,
Тек шынашақ–балапанын.

 

 

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады

Үй тапсырмасын сұрау

 

Мазмұндама қалай жазылады?

Қызығушылықты ояту

1. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
2. Үнді дауыссыздарды ата?
3. Ұяң дауыссыздарды ата?
4. Қатаң дауыссыздарды ата?
5. Сөздерді талдау

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Мұғалімнің мәтінді дауыстап оқуы;
Оның негізгі бөлімдерін кідіріс жасап оқуы;
Мазмұны бойынша сұрақ қою арқылы оқушылардың түсінгенін анықтау;
содан кейін мәтінді қайталап оқу.
Жоспар құру.
Міндетті түрде жазуға тиісті тірек сөздер мен сөз тіркестерін тақтаға жазып қою;
түсініксіз сөздерді тақтаға жазып қою. (міндетті түрде істелетін жұмыстар).
Жалқау мысық
Менің бір әдемі мысығым бар. Өзі өте сүйкімді. Оның бізбен тұрғанына алты жылдай болып қалды. Бұрын, алғаш асырап алған кезімізде, ол сондай тынымсыз еді. Кішкене доп, оралған жіп көрсе, сонымен ойнайтын. («Балдырған» журналынан)

Тіректі сөздер мен сөз тіркестері: сүйкімді, сондай тынымсыз, бұрын, алғаш асырап алған кезімізде, ұйқыдан бас көтермейді, оралған жіп көрсе, жалқау.
Жоспар: 1. Сүйкімді мысық.
2. Ойынға құмарлық.
3. Ұнамсыз қылық.

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Қос бүйiрдiсығамыз.

Оңға, солға бұрылып,

Бiр айналып шығамыз.

Бiр,екi, үш, төрт, бес

Қолды қолға ұрамыз.

 

 

 

Оқушылар денелерін жаттықтырады

Ой толғаныс

- Бүгін сабақта не үйрендіңдер?
Сендерде мысық бар ма?

Бүгінгі сабақта не істедік?
Не жайлы жаздық?
Мысық неге жалқау болды деп ойлайсың?
Бұл мәтіннен өзіңе қандай әсер алдың?

Үй тапсырмасы

Қайталау

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Смайликтер арқылы


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер