Сабақ 28- сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: . Орны: |
Барлық оқушы саны: Қатысқаны: |
|||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық(Химия, 9-сынып. Н.Н.Нұрахметов, К.Жексембина, Н.Заграничная, 2013ж ). |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Көміртектің маңызды қосылыстары. |
||||||
Жалпы мақсаттар |
Көміртектің маңызды қосылыстары туралы жалпы түсінікті қалыптастыра отырып, өзара ақпарат алмасуға және топпен жұмыс жасауға үйрету. |
||||||
Түйінді идеялар |
Көміртек оксиді, көмір қы туралы, карбонаттар туралы түсініктерді қалыптастыру |
||||||
Оқыту нәтижелері |
Көміртектің маңызды қосылыстары туралы оқу арқылы, топпен жұмыс істеу барысында өзін- өзі оқыту арқылы, ойлау қабілеттерін дамытады, оқудың қызықты түрлерімен танысады. |
||||||
Көрнекіліктер |
Интерактивті тақта, слайдтар, блум кубигі. Топқа бөлу кубиктері. |
||||||
Дереккөздер |
|||||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Тапсырмалар |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру. Белсенді әрекетке жұмылдыру. |
2 |
Сәлемдесу Топқа бөлу, топ басшысын сайлау |
«Кубиктер бойынша» |
Сәлемдеседі! Бөліну кубиктерін таңдап алуға ұсынады. Әр парталарға жазулар қояды.Топ ережелерімен таныстырады. |
Сәлемдеседі. Оқушылар сол бойынша үш топқа бөлінеді.Топ басшысын сайлайды.Топ ережелерін сақтайды. Топ басшысы (спикер) өзінің топ мүшелерін бағалайды. |
|
|
- үй тапсырмасын тексеру;
|
3
|
Көміртек. |
«Блум кубигі». |
Блум кубигі бойынша нұсқау береді. |
Блум таксономиясына сәйкес сұрақтар құрастырып, жауап береді. |
||
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
|
5 |
Құрастырылған сұрақтарға жауап беру. |
«Крестиктер-нөлдіктер» |
Құрастырылған сұрақтарды алмастырып, ойынды ұйымдастырады. |
Сұрақтарға жауап береді. Крестик-нөлдік ойынында тобын алға жетелейді. |
«Тапсырманы сәтті орындаған оқушыларға мақтау айтылады. |
|
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
|
5 |
Формулаларды еске түсіру. |
«Лоси» |
Ұйымдастырады. Сынып бөлмесіне терминдер мен формулаларды іледі. Нұсқау береді. |
Терминдер мен формулаларды сәйкестендіріп, топ басшылары қорғайды |
|
|
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
|
3 |
Формативті бағалау
|
«Бағдаршам» |
Түрлі- түсті қағаздарды тарату арқылы, кері байланысты орнатады. |
.Қағаздарды көтеру арқылы кері байланыс жасайды. Қызыл- мүлдем түсінбедім, сары- жартылай түсіндім, Жасыл- барлығын түсіндім. |
бағдаршам |
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
|
20
|
Жаңа сабақ. Берілген мәтіндерді оқи, талдай отырып, басқа топтарға түсіндіреді |
«Жигсо»
|
Топтар бойынша тақырыпшалар береді: 1.Көміртек оксидтері 2.Көмір қышқылы, карбонаттар. 3. Көміртектің табиғаттағы айналымы, маңызы. |
Берілген мәтіндерді оқи, талдай отырып, постер құрады, топ бойынша қорғап, түсіндіреді. Сұрақтармен алмасады.
|
|
|
3-кезең: Ой- толғаныс:
сабақ қорытындысы |
5 |
Жаңа сабақты бекіту |
«Даналық ағашы». |
Даналық ағашының суретін іледі, стикерлер таратып, нұсқау береді. |
Даналық ағашына сұрақтар құрастырып, іледі, қарсылас топтар жауап беріп кері байланысты орнатады. |
«Даналық ағашы» .
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
1 |
Көміртектің маңызды қосылыстары |
|
Үйге тапсырма береді. |
Күнделікке үй тапсырмасын жазады. |
Спикер өз тобы бойынша бағалайды
Қорытынды баға қойылады |
|
Рефлексия |
1 |
|
|
|
|
||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі