Сабақ 16- сабақ |
Сабақ өтілетін уақыт: Орны: Химия- биология кабинеті |
Барлық оқушы саны: Қатысқаны: |
|||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық(Биология, 10-сынып. Қасымбаева.Т. 2014ж). |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Митохондриялар, пластидтер. |
||||||
Жалпы мақсаттар |
Митохондриялар, пластидтер туралы түсінік қалыптастыру, өзара ақпарат алмасуға және топпен жұмыс жасауға дағдылану |
||||||
Түйінді идеялар |
Гликолиз, , хлоропласт, хромопласт, лейкопласт туралы түсініктерді қалыптастыру |
||||||
Оқыту нәтижелері |
Митохондрия, пластидтер туралы оқу арқылы, топпен жұмыс істеу барысында өзін- өзі оқыту арқылы, ойлау қабілеттерін дамытады, биологиялық мәнімен байланыстыра алады.. |
||||||
Көрнекіліктер |
Интерактивті тақта, слайдтар. Кубиктер. |
||||||
Дереккөздер |
Бейнекөрініс. «You tube» |
||||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Тапсырмалар |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру. Белсенді әрекетке жұмылдыру. |
4 |
Сәлемдесу Топқа бөлу, топ басшысын сайлайды |
«Кубиктер бойынша» |
Сәлемдеседі. Бөліну кубиктерін таңдап алуға ұсынады. Әр парталарға жазулар қояды.Топ ережелерімен таныстырады. |
Сәлемдеседі. Оқушылар сол бойынша үш топқа бөлінеді.Топ басшысын сайлайды.Топ ережелерін сақтайды. Топ басшысы (спикер) өзінің топ мүшелерін бағалайды. |
|
|
- үй тапсырмасын тексеру; |
6 |
Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы және лизосомалар. |
«Микрафон әдісі»
|
Үй тапсырмасы бойынша Микрофон ұсынады нұсқау береді. |
Микрафонды алған оқушы үй жұмысы бойынша өз пікірін айтады, басқа оқушыларға сұрақтар қойып, кері байланысты орнатады. |
Сұраққа жақсы жауап бергендерді мадақтайды.
|
|
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; |
5
2 |
Өткен тарау бойынша. |
«Мозайка»
«Смайликтермен бағалау» |
Әр топқа деңгейлік тапсырмалар береді. Ұйымдастырады.
Смайликтер таратады. |
Барлық бастапқы топқа жалпы тапсырма беріледі. Үлестірме материал ұсынылған. Оқуға арналған материал күрделі емес, әрі көлемі шағын. Егер топта төрт оқушы болса, онда топқа арналған негізгі тапсырманың ішінде төрт сұрақ немесе тапсырма беріледі. Әр топта сұрақтар мен тапсырмаларды оқушылар өздері бөледі. Смаликтер көтеру арқылы өзін-өзі бағалайды, сұрақтар қойып кері байланысты орнатады. |
|
|
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
|
18
|
Жаңа сабақ. Берілген мәтіндерді оқи, талдай отырып, флип чартқа түсіріп, басқа топтарға түсіндіреді |
«Постер».
|
Топтар бойынша тақырыпшалар береді: 1. Митохондрия. 2. Гликолиз. 3. Пластидтер- мембраналы органоид. |
Берілген мәтіндерді оқи, талдай отырып, постер құрады, спикер басқа топтарға түсіндіреді. Сұрақтармен алмасады. |
Тыңдаушылар аудиториясы баға береді.
|
|
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;
|
3 |
Формативті бағалау.
Сергіту сәті |
Критериалды бағалау.
«Қимылды қайталау» |
Бағалау критерийлерін ұсынады, нұсқау береді.
Әуенді слайд қосып, нұсқау береді. |
Критерийлерге сәйкес топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.
Қимылды қайталайды. |
Смайликтер көтеру арқылы өзін-өзі бағалайды. |
|
3-кезең: Ой- толғаныс:
сабақ қорытындысы |
5 |
Жаңа сабақты бекіту |
«Даналық ағашы». |
Даналық ағашының суретін іледі, стикерлер таратып, нұсқау береді. |
Даналық ағашына сұрақтар құрастырып, іледі, қарсылас топтар жауап беріп кері байланысты орнатады. |
.
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
2 |
Митохондриялар, пластидтер. |
|
Үйге тапсырма береді. |
Күнделікке үй тапсырмасын жазады. |
Әр топтың спикері өз тобының мүшелеріне баға береді.
Қорытынды баға қойылады |
|
Рефлексия |
|
|
|
|
|
||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі