Өлең, жыр, ақындар

Табиғатқа саяхат. З дыбысы мен әрпі

Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Жетібай ауылы
№3 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі Адыева Ақжарқын Хожагуловна 

Күні:

Сынып: 1 «А»

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. З дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу

 1.2.9.1 әріпті  тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

 Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Түйе-верблюд

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Үш тілде амандасу.

Сәлеметсіз бе! – Здравствуйте! – Good morning

 

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық достарым,

Арайлап атқан күнге.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Топқа бөлу

1-топ Тапқырлар

2-топ Алғырлар

3-топ Білгірлер

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

Фигуралармен топқа бөлу

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

№1 Оқылым.

Аз қаз өз көз өзен заман қоңыз сағыз тоғыз Зере.

№2 Сурет және тірек сөздердің көмегімен ертегі құрастыр.

Тірек сөздер: ұзақ, шөлдеді, құмыра, тұмсығы, су, тас, салды, көтерілді.

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

Топтарға шығармашылық тапсырма:

1-топ Зз дыбысына қатысты сөздерді жазу

2-топ  Зз дыбысына ертегі құрастыру

3-топ Зымыранның суретін салу

 

«Адасқан әріптер» ойыны.

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

Текшелер

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер  арқылы бағалау.

 

Бас бармақтар

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз