Өлең, жыр, ақындар

Кіріктірілген сабақ тақырыбы: Қайта өрлеу дәуірі және өнердің дамуы

Кіріктірілген сабақ тақырыбы: Қайта өрлеу дәуірі және өнердің дамуы

 `Атырау облысы Білім беру басқармасының Атырау қаласы білім бөлімінің "Хиуаз Доспанова атындағы жалпы білім беретін орта мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, тарих пәні мұғалімі Баймағамбетов Ерлан Русланұлы

 

«Атырау облысы Білім беру басқармасының Атырау қаласы білім бөлімінің «Жалпы білім беретін №5 Ғ.Мүсірепов атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі көркем еңбек пəнінің мұғалімі Нурсанова Куралай Булатовна

 

Пәндері:

  • Дүниежүзі тарихы
  • Көркем еңбек

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым мен өнердің дамуы, ұлы суретшілердің еңбектері мен олардың әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы түсінік беру;

Көркем еңбек пәні арқылы сол кезеңнің өнер стильдерін шығармашылық жұмыста қолдануға үйрету.

Оқу мақсаттары:

Дүниежүзі тарихы:

  • 6.4.2.1 — Қайта өрлеу дәуірінің негізгі ерекшеліктерін сипаттау;
  • 6.4.2.2 — Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым мен өнердің дамуын түсіндіру.

Көркем еңбек:

  • 6.2.1.1 — Көркем шығармаларды тарихи және мәдени контексте талдау;
  • 6.2.2.2 — Әртүрлі көркем стильдер мен бағыттарда бейнелеу тәсілдерін қолдану.

 

Сабақтың барысы:

I. Қызығушылықты ояту (5 минут)

Мұғалім экранда Леонардо да Винчи, Рафаэль, Микеланджело суреттерін көрсетіп сұрақ қояды:

 

  • Бұл суреттер нені еске түсіреді?
  • Адам тұлғасы мен табиғат қалай бейнеленген?
    (Мақсат – оқушылардың өнер мен тарих байланысын сезінуі.)

 

 

 

II. Жаңа білім (10–15 минут)

 

 

Тарих пәні мұғалімі:

 

  • Қайта өрлеу дәуірі (XIV–XVI ғғ.) — антикалық мұраны қайта жаңғырту кезеңі.
  • Италия қалалары: Флоренция, Рим, Венеция мәдени орталыққа айналды.
  • Адам тұлғасын, табиғат сұлулығын бейнелеу басталды.
  • Леонардо да Винчи — ғалым, суретші, инженер.
  • Рафаэль — «Сикст мадоннасы» картинасымен танымал.
  • Микеланджело — Давид мүсіні, Сикстин капелласының фрескалары авторы.

 

 

 

III. Көркем еңбекпен байланыс (20 минут)

 

 

Көркем еңбек пәні мұғалімі:

 

  • Қайта өрлеу стиліндегі өнер ерекшеліктерін (реализм, перспектива, жарық пен көлеңке, адам анатомиясы) түсіндіреді.
  • Оқушылар сол дәуір стилінде:
    • портрет (да Винчи стилі),
    • мүсін нобайы (Микеланджело үлгісі),
    • архитектуралық сурет (купол, бағаналармен)
      жасайды.
  •  

 

 

Материалдар: қарындаш, түрлі түсті бояулар, саз балшық немесе қағаз пластика.

 

 

 

 

???? 

Практикалық жұмыс:

 

 

Топтық жұмыс (3–4 оқушыдан):

 

  1. 1-топ: Леонардо да Винчи стилінде «адам және табиғат» суреті
  2. 2-топ: Микеланджело үлгісімен мүсін нобайы
  3. 3-топ: Қайта өрлеу архитектурасының макеті
  4. 4-топ: Рафаэль туындысына иллюстрация

 

 

 

 

 

???? 

Рефлексия:

 

 

«Өнер мен тарих бір-бірін қалай толықтырды?»

Оқушылар өз жұмыстарын таныстырады, тарихпен байланысын түсіндіреді.

 

 

 

 

???? 

Бағалау критерийлері:

 

 

  • Қайта өрлеу дәуірі туралы тарихи білімді түсіндіре алады;
  • Өнердің негізгі стиль белгілерін дұрыс қолданады;
  • Топтық жұмыста белсенділік көрсетеді;
  • Шығармашылық идеяны көркем түрде жеткізеді.

 

 

 

 

 

???? 

Қорытынды:

 

 

Бұл кіріктірілген сабақ оқушыларға тек тарихи кезеңді танытып қана қоймай, өнердің сол дәуірдегі мәдени серпіліспен байланысын сезіндіреді.


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз