Өлең, жыр, ақындар

Орта мерзімді жоспарлау Әдебиеттік оқу 4 сынып

Орта мерзімді жоспарлау

Әдебиеттік оқу 4 сынып

А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназияның

 4 «А» сынып мұғалімі Абдыкасымова Г.Ж.

Сағат

саны

Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты

Күтілетін

нәтиже

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау

Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар

1

2

3

4

5

6

7

8

 

4

Тақырыбы: «Алтын іздеген адам», «Жерді идірген», «Өнер сайыпқыраны», «Мұғалім»

Әңгімені өз бет- терінше оқып, талдай алады.Оқу техникасын меңгереді, сауатты оқуға талпынады. Әңгіменің негізгі идеясын аша алады, оны өмірмен салысты-

рады. Тақырыпқа сай берілген тапсырма-ларды өз бетінше, жұппен, топпен бір-лесе талдайды. Топ-таса алады, бағалайды, өз ойларын ашық айтады, топ мүшелеріне көмек-теседі.

1.Сыни тұрғыдан ойлау;

2.Диалогтық оқыту;

3.АКТ-ны қолдану;

4.Мадақтау, ынта-ландыру

Сынып оқушыларын топтаса жұмыс жасауға тарту, Оқу деңгейлеріне сай тапсырмалар, тақы-рып бойынша тұ-жырымдама карта, қызықтыру көрнекі-ліктері

  1. Тақырыпты рөлмен оқуды;
  2. Мәтін түрле-рін ажарата алуды;
  3. Мәтін бойын-ша оқу дағдыларын;
  4. Тақырыпты сипаттй алуын;
  5. Акт-мен жұмыс жасай алуды
  6. Шығармашылық жұмыстарын
  7. Топпен жұмыс жасау қабілетін
  8. Топ мүшелерін бағалау барысы

Оқулық, тапсырмалар, тұжырымдама карта, мақал-мәтелдер, тірек сызбалар, сөз тіркестері, бағалау парақтары, кері байланыс парағы, авторлық орындық

1

1

Тақырыбы: Алтын іздеген адам

Мақсаты: Әңгіменің желісі арқылы жер байлығы мен еңбек туралы білімдерін қалыптастыру

Әңгімені рөлге бөліп оқиды, оқу дағдыларын дамытады, тапсырмалар бойынша мәтінмен жұмыс жасайды, дәптермен өз беттерінше жұмыс, шығармашылығы, сөз қоры, ауызша сөйлеу дағдылары молаяды, әңгіменің негізгі идеясын ашады, болжайды, дәлелдейді, бағалайды.

СТО әдісі, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс, тұжырымдамалық жұмыс, диалогтық әдіс

Рөлге бөліп оқу, деңгейлік тапсыр-малар, әңгімені си-паттау, сөз-дерді топта-тыру, Венн диаграммасын құру

Топ жұмыстарын бағалау ( топ аты, ұраны, ережесі, тұжырымдама картасы), үй тапсырмасын бағалау, деңгейлік тапсырмалардың орындалуы, сабақтың өту барысын бағалау

Оқулық, дәптер топтық тапсырмалар, бағалау парақтары, кері байланыс

2

1

Тақырыбы: Жерді идірген

Мақсаты: Әңгімені түсініп оқу арқылы негізгі ойды анықтау, ебектің тәрбиелік мәнін түсініп, құрметтеу.

Әңгімені өз бетте-рінше талдайды; жердің адам өмі-ріндегі маңызын түсінеді; еңбектің арқасында құр-метке бөлену кезеңінің болуына мағ-лұмат алады; еңбектенуге, оқуға талпынады.

СТО әдісі, оқу түрлері, диалогтық әдіс, топтық ұжымдық, тұжы-рымдамалық жұмыс түрлері, көшбасшы-лық

Оқу түрілері, іздену, тақырыптық тапсырмалар, 5 жол өлең,

Топ бойынша жұмыс (ұран, ереже), өзін-өзі бағалау, топтық бағалау, бағалау парағымен жұмыс

Оқулық, тапсырмалар парағы, бағалау парағы, тұжырымдама карта, кері байланыс, бағалау құралдары, екі жұлдыз, бір тілек

3

1

Тақырыбы: Өнер сайыпқыраны

Мақсаты: әңгімені оқи отырып, өнерге деген ықылас пен талпыныстың ерен еңбекке әкелетінін ұғындыру

Интерактивті тақтадан Ш.Ай-мановтың еңбек жолына шолу жа-сайды; әңгімені оқып, оның негізгі идеясын ашады; тапсырмаларды топтаса орын-дайды; сөздік жұ-мысты талдай-ды; өз ойын қо-рытады; авторлық  орындық-та жүргізеді

АКТ, диалогтық оқу, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды орындау,бағалау,өз ойын жеткізу, іс-әрекеттерін талдау, жағымды жақтарын  айқын-дау, сабақты қо-рыту

АКТ-мен жұмыс, сөздік жұмыс, СТО әдісі, диалогтық оқыту, деңгейлік тапсырмалар,

Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау,топ көшбасшы-ларын бағалау, са-бақтағы көңіл-күйді бағалау

Интерактивті тақта, оқулық, топтық тапсырмалар парағы, кері байланыс парағы, бағалау парағы

4

1

Тақырыбы: Мұғалім

Мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқу, мұғалімнің адам өмірін-дегі рөлі, еңбек жолындағы басты идеясын ұғыну

Мақал-мәтелдерді талдау, мұғалім еңбе-гінің адам өміріндегі рөлін айқындап алады, өлең шумақ-тарының мағынасын түсінеді, талдайды, мәнерлеп оқу дағдысын да-мытады, шығарма-шылық жұмыс жа-сайды, ссыныптың бір күні

Диалогтық оқыту, топтық жұмыс, СТО әдісі, ізденушілік, деңгейлік тапсырмалар, бағалау, өлең шумақтарын талдау, тақырып қою, оқу тәсілдері

Шығармашылық жұмыс, стратегиялар, диалогтық оқыту, ізденушілік, мәнерлеп оқу, талдау

Жұппен бағалау, топпен бағалау, өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы

Интерактивті тақта, тапсырмалар парағы, оқулық, дәптер, бағалау парағы, кері байланыс парағы

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз