Орта мерзімді жоспарлау
Әдебиеттік оқу 4 сынып
А.Байтұрсынов атындағы бастауыш гимназияның
4 «А» сынып мұғалімі Абдыкасымова Г.Ж.
№ |
Сағат саны |
Тарау, сабақ тақырыбы, мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Үйрену барысын бағалау |
Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
4 |
Тақырыбы: «Алтын іздеген адам», «Жерді идірген», «Өнер сайыпқыраны», «Мұғалім» |
Әңгімені өз бет- терінше оқып, талдай алады.Оқу техникасын меңгереді, сауатты оқуға талпынады. Әңгіменің негізгі идеясын аша алады, оны өмірмен салысты- рады. Тақырыпқа сай берілген тапсырма-ларды өз бетінше, жұппен, топпен бір-лесе талдайды. Топ-таса алады, бағалайды, өз ойларын ашық айтады, топ мүшелеріне көмек-теседі. |
1.Сыни тұрғыдан ойлау; 2.Диалогтық оқыту; 3.АКТ-ны қолдану; 4.Мадақтау, ынта-ландыру |
Сынып оқушыларын топтаса жұмыс жасауға тарту, Оқу деңгейлеріне сай тапсырмалар, тақы-рып бойынша тұ-жырымдама карта, қызықтыру көрнекі-ліктері |
|
Оқулық, тапсырмалар, тұжырымдама карта, мақал-мәтелдер, тірек сызбалар, сөз тіркестері, бағалау парақтары, кері байланыс парағы, авторлық орындық |
1 |
1 |
Тақырыбы: Алтын іздеген адам Мақсаты: Әңгіменің желісі арқылы жер байлығы мен еңбек туралы білімдерін қалыптастыру |
Әңгімені рөлге бөліп оқиды, оқу дағдыларын дамытады, тапсырмалар бойынша мәтінмен жұмыс жасайды, дәптермен өз беттерінше жұмыс, шығармашылығы, сөз қоры, ауызша сөйлеу дағдылары молаяды, әңгіменің негізгі идеясын ашады, болжайды, дәлелдейді, бағалайды. |
СТО әдісі, топтық, жұптық, ұжымдық жұмыс, тұжырымдамалық жұмыс, диалогтық әдіс |
Рөлге бөліп оқу, деңгейлік тапсыр-малар, әңгімені си-паттау, сөз-дерді топта-тыру, Венн диаграммасын құру |
Топ жұмыстарын бағалау ( топ аты, ұраны, ережесі, тұжырымдама картасы), үй тапсырмасын бағалау, деңгейлік тапсырмалардың орындалуы, сабақтың өту барысын бағалау |
Оқулық, дәптер топтық тапсырмалар, бағалау парақтары, кері байланыс |
2 |
1 |
Тақырыбы: Жерді идірген Мақсаты: Әңгімені түсініп оқу арқылы негізгі ойды анықтау, ебектің тәрбиелік мәнін түсініп, құрметтеу. |
Әңгімені өз бетте-рінше талдайды; жердің адам өмі-ріндегі маңызын түсінеді; еңбектің арқасында құр-метке бөлену кезеңінің болуына мағ-лұмат алады; еңбектенуге, оқуға талпынады. |
СТО әдісі, оқу түрлері, диалогтық әдіс, топтық ұжымдық, тұжы-рымдамалық жұмыс түрлері, көшбасшы-лық |
Оқу түрілері, іздену, тақырыптық тапсырмалар, 5 жол өлең, |
Топ бойынша жұмыс (ұран, ереже), өзін-өзі бағалау, топтық бағалау, бағалау парағымен жұмыс |
Оқулық, тапсырмалар парағы, бағалау парағы, тұжырымдама карта, кері байланыс, бағалау құралдары, екі жұлдыз, бір тілек |
3 |
1 |
Тақырыбы: Өнер сайыпқыраны Мақсаты: әңгімені оқи отырып, өнерге деген ықылас пен талпыныстың ерен еңбекке әкелетінін ұғындыру |
Интерактивті тақтадан Ш.Ай-мановтың еңбек жолына шолу жа-сайды; әңгімені оқып, оның негізгі идеясын ашады; тапсырмаларды топтаса орын-дайды; сөздік жұ-мысты талдай-ды; өз ойын қо-рытады; авторлық орындық-та жүргізеді |
АКТ, диалогтық оқу, топтық жұмыс, деңгейлік тапсырмаларды орындау,бағалау,өз ойын жеткізу, іс-әрекеттерін талдау, жағымды жақтарын айқын-дау, сабақты қо-рыту |
АКТ-мен жұмыс, сөздік жұмыс, СТО әдісі, диалогтық оқыту, деңгейлік тапсырмалар, |
Топтық бағалау, өзін-өзі бағалау,топ көшбасшы-ларын бағалау, са-бақтағы көңіл-күйді бағалау |
Интерактивті тақта, оқулық, топтық тапсырмалар парағы, кері байланыс парағы, бағалау парағы |
4 |
1 |
Тақырыбы: Мұғалім Мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқу, мұғалімнің адам өмірін-дегі рөлі, еңбек жолындағы басты идеясын ұғыну |
Мақал-мәтелдерді талдау, мұғалім еңбе-гінің адам өміріндегі рөлін айқындап алады, өлең шумақ-тарының мағынасын түсінеді, талдайды, мәнерлеп оқу дағдысын да-мытады, шығарма-шылық жұмыс жа-сайды, ссыныптың бір күні |
Диалогтық оқыту, топтық жұмыс, СТО әдісі, ізденушілік, деңгейлік тапсырмалар, бағалау, өлең шумақтарын талдау, тақырып қою, оқу тәсілдері |
Шығармашылық жұмыс, стратегиялар, диалогтық оқыту, ізденушілік, мәнерлеп оқу, талдау |
Жұппен бағалау, топпен бағалау, өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы |
Интерактивті тақта, тапсырмалар парағы, оқулық, дәптер, бағалау парағы, кері байланыс парағы |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі