Сабақтың тақырыбы: Менің жазғы демалысым. Зат есім.
Мақсаты: Диологті оқыту модулін қолдана отырып,жазғы демалыс тақырыбын ашуда зат есім түрлерін қолдана алуға жағдай жасау.
Міндеті:
1 Зат есім түрлерін жаттығулардан анықтай отырып, жаңа сөздерді сөйлемде, сөз тіркестерінде пайдалана білу.
2 Сөздік қорларын, сөйлеу мәдениетін, тіл байлығын дамыта отырып, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
3 Өзгенің пікірімен санасуға, ортақ пікір шығара білуге, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Ақпараттық коммуникативті технологияны қолдану. Дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау, Оқытудағы жаңа тәсілдер. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту
Стратегиялық іс-әрекеттер:
1 «ыстық доп» стратегиясы.
2 «Ой қозғау» сын тұрғысынан ойлау стратегиясы.
3 «Топтық жұмыс».
4 «Алтын балыққа арналған аквариум» стратегиясы.
5 Рефлексия - «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы.
6 Сергіту сәті
Күтілетін нәтижелер:
1 Зат есім жалғауларын сөйлемде ажырата алады.
2 Жаңа сөздермен сөйлем ,сөз тіркестерін құрастыра алады
3 Есте сақтау, ойлау қабілеті артады.
4 Сұраққа дұрыс жауап беру дағдысы қалыптасады..
Бөлім. Мерзім. Уақыты |
Бөлімнің мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Кедергілер |
03.052013 10,45
Сергіту сәті 2 мин
Кіріспе 10 мин
2Тұсаукесер 10 мин
3 Негізгі бөлім 15 мин
Қортындылау 4 мин
Бағалау 3мин
Үй жұмысы |
1Ұйымдастыру кезеңі 2 Психологиялық атмосфера құру
3 Топқа бөлу.
Білу.Мен сабақты қалай бастаймын.
Түсіну.Сабақ тың мақсатымен таныстыру. Жаңа сөздермен танысу
Қолдану. Талдау.
Жинақтау. Жаңа сабақты бекіту |
1 Сәлемдесу.
2 Сергіту сәті
3 Шаттық шеңбер құру: «Ыстық доп» әдісі арқылы. Ортаға шеңбер құрылады бірінші билеп жүреді , екіншіде оқушылар шеңберде тұрып бір-біріне жұмсақ ойыншық беру арқылы сұрақ қояды,яғни үй тапсырмасын тексереді/ 3 Топқа бөлу. Енді қазір біз топқа бөлінеміз.»Бағдаршам» шамдарының түсіне байланысты. Ол үшін мына»қызыл»,»сары»,»жасыл» түстер арқылы топқа бөлінеді. Топтарыңызға отырыңыздар. «Алтын ереже» еске түсіру. 1 Ал енді оқушылардың дайындап келген үй жұмыстарын көрейік. Бейне таспа арқылы слайдтар жасап келу»Менің демалысым» тақырыбына. 4 Ал енді балалардың ең жақсы көретін жыл мезгілі қай мезгіл деп ойлайсыздар? Сонымен бүгінгі сабақта біз не туралы айтамыз деп ойлайсыздар? Яғни жазғы демалыс тақырыбын зат есімдерді қайталай отыра ашу. Алдарыңызға жаз туралы өлең шумақтарын беремін.Алдымен оқисыңдар, түсініксіз сөздерді түртіп алыңдар ,сосын жаңа сөздермен танысамыз. Жаңа сөздермен танысу. Глоссарий. Сылдырап аққан өзеннің ырғағы-звук речки ,течет по струном Бүршік жарып-появляется почки .деревьев / Жаңа сөздердің суретін көрсеру арқылы түсіндіру/ Ал балалар бұл кімнің өлеңідеп ойлайсыңдар? Абай Құнанбаев-ұлы қазақ халқының ақынжазушысы,аудармашы,композитор./слайд көрсету/ .Ал енді біз балалар ,қазір тапсырмалармен жұмыс орындаймыз. Жұптық жұмыс «Ойлан,жұптас,бөліс»стратегиясы арқылы. Әр өлеңді дәптерге жазып оның ішінен зат есімдердің астын сызамыз , оның соңында топ бақылаушысы кімнің қалай жұмыс істегенін бақылап отыра бағалайды. Топ жұмысын бақылаушы бағалайды. 2 Топтық жұмыс 1 топ»Жайлауда»,2 топ «Лагерьде»,»Саяжайда» тақырыптары бойынша топпен жұмыс жүргізе постар арқылы қорғайды. Топтық жұмысты «Бес бармақ» әдісімен бағалаймыз. . Ал енді бүгінгі сабақты қортындылау үшін «Алтын балыққа арналған аквариум» стратегиясы арқылы ,яғни ортаға бңр орындық қойылады,әр топтан бір оқушы шығып отырады,қалғанымыз оған сүрақтар қоямыз. Енді сабаққа рефлексия жасайық «Екі жұлдыз бір тілек» атты ,яғни өздерінің сабақ туралы 2 жақсы жағын айта отыра 1 тілек жазыңыздар/ауызшада/ . Өлеңді жаттау.
|
1 Амандасады 2 Оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді 3 Шаттық шеңберде бір-бірінен жаңа сөздерді сұрай отыра үй тапсырмасы тексеріледі. 4 Топтар »Алтын ережені» еске түсіру
Бейне таспаларын қорғайды.
Өз ойларын ортаға салады
Жаңа сөздермен танысады,олармен сөз тіркесін құрастырады.
Абай Құнанбаев туралы білетін мағүлматтарын айтады.
Өлең бойынша жұмыс жүргізіледі ;1Тапсырма Оқу Зат есімдерді табу.
оқушылар Бас бармақтарын көрсету арқылы бағалайды.
Стикерларды жапсыру арқылы сабақты өздері бағалайды.
|
Тәтті конфеттер арқылы бағалау.
Бағалау стакандары
Бағалау парағы,
«Екі жұлдыз бір тілек»
. |
Жұмсақ ойыншық
стикерлар
қима қағаздар
.белсенді тақта.
|
Танымдық саласы- естеу сақтау қабілетінің төмендігінен ойын жеткізе алмауы.
Әлеуметтік саласы- топтағы ,жұптағы жұмыста өзін көрсете алмауы.
Аффективтік саласы-мінез-құлықтарының кедергілерінен сабаққа назарын бағыттай алмауы
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі