ОҚО, Түркістан қаласы
Бабайқорған ауылы
«Бабай-Қорған» жалпы орта мектеп
Тарих пәнінің мұғалімі: Утепова Гульнара
Сабақ жоспары
Сабақ: Ежелгі Қазақстан тарихы |
Мектеп: Бабай-Қорған |
|||||||
Күні: 23.11.2016ж |
Мұғалімнің есімі: Утепова Гульнара |
|||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Андрон мәдениеті |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
Андрондықтарды толықтай оқып білу |
|||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
Андрондықтардың шаруашылығы мен тұрмысы |
||||||||
Кейбір оқушылар: Тақырыпты оқып, жазады. |
||||||||
Қосымша деректер оқып келу |
||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Оқушының сөздік қорын молайту, сөйлеу дағдыларын қалыптастырып, шығармашылыққа баулу. |
|||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
||||||||
Сыныптағы диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
|
||||||||
Табыс критерийлері
|
Андрон мәдениеті туралы білімдері кеңейеді. Тұрмыста пайдаланған бұйымдарын, ыдыстары жайлы толық біледі. |
|||||||
Алдыңғы тақырып |
Қола дәуіріндегі Қазақстан |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
Басталуы |
Психологиялық дайындық Оқушыларды тізбектеліп тұрғызып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызу Оқушыларды асықтар арқылы екі топқа бөлу Қызыл асық - Беғазы-Дәндібай тобы. Көк асық - Андрон тобы. 1 - топ Беғазы-Дәндібай тобы 2 - топ Андронов тобы болады «Кім жылдам» әдісі арқылы үй тапсырмасына сұрақ-жауап ұйымдастыру Екі топ бір-біріне бес сұрақтан қояды. Топбасшылар бағалап отырады. |
Интерактивті тақта, тақырып бойынша слайдтар, стикерлер.
|
||||||
Ортасы |
Шатасқан әріптер ойыны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын аштым. Вноронад дәмнеиіте Андрон мәдениеті Оқушылардың ойлау ұшқырлықтарын байқадым. Джигсо әдісі. Екі топқа тақырыпты бөліп тастадым Топпен өзара жұмыс жүргізді 1 – топ. Андронов мәдениеті мен қоныстарына тоқталды. 2–топ. Андрондықтардың кәсібі мен тұрмысына тоқталады. Постер қорғау |
|
||||||
Аяқталуы |
Сиқырлы қоржыннан асық алады сол номердегі сұраққа жауап береді Ойынның шарты: Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді? 1. Андрондықтар шаруашылықтың қай түрімен айналысты? Бағалау: Өзін-өзі топпен бағалау Кері байланыс: Тілек ағашына стикерлерге тілектер жазу Үйге тапсырма беру Андрондықтардың мәдениеті жайлы тест сұрақтарын дайындап ауысып жауап беру |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
|
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||
- Қосымша тапсырмалар беремін |
- Критерий арқылы бағалағанды жөн көремін |
- География |
||||||
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
Сабақтағы оқу мақсаттары шынайы. Бүгін оқушылар Андронов мәдениетінің неге олай аталғаны жөнінде және тұрмысы мен шаруашылығы туралы білді. Сыныптағы ахуал өте жоғары болды. Оқушылар сабаққа белсенді түрде қатысты. |
||||||||
Жоспарлаған саралау шаралары өте тиімді болды. Мен жоспарланған сабақты берілген уақыт ішінде үлгердім. |
||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді \ |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі