Ақмола облысы, Бурабай ауданы
Щучинск қаласы
№7 мектеп-лицейінің
математика пәні мұғалімі
Кысабекова Гулназ Бегежановна
Түсінік хат
Курс бағдарламасы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 17 сәуірдегі №375 «Жалпы білім беру ұйымдарында (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) типтік қызмет ережелерін бекіту туралы» бұйрығының негізінде құрылды.
Курс бағдарламасы орта мектеп бағдарламасына сай 5сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып құрастырылды. Бағдарлама аптасына 2 рет, жыл бойына 68 сағатқа негізделген.
Қазір ғылым мен техниканың қарыштап дамыған заманында математика ең қажетті пәнге айналды.Математика - ғылымдар атасы. Өйткені математикасыз ешбір пәнді игеру мүмкін емес. Математиканы әрбір азамат жақсы білуге тиіс. Бұл - өмір талабы. Математика адамның күш – жігерін шыңдап, табандылыққа тәрбиелейді. Математиканы жақсы игерген адам болашақта барлық істе жеңіс биігінен көріне алады.
Оқушылардың тиянақты білім алуын мақсат ете отырып, білімдерін толықтыру, жаңа білім алу тәсілдерімен жанжақты құралдандыру, алған білімдерін теориялық және практикалық мәселелерді шешуге қолдана білу, ақыл-ой белсенділігін дамыту. Оқушыларды математикалық-логикалық бағыттағы есептерді шешуге үйрету, ғылыми көзқарасын мен белсенділігін , өз бетінше білім алу дағдысын қалыптастыру, матема -тикалық білім деңгейін арттыру.
Курстың мақсаты:
Оқушылардың ауызша ойлау қабілетін арттырып, тез есептеу жолдарын үйрету және логикалық қабілетін арттыру мақсатында мазмұнды есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру және ойындар ойнау арқылы пәнге қызығушылығын арттыру.
Міндеттері:
Күтілетін нәтиже:
5 сынып
аптасына 2 сағат, барлығы 68 сағат
Рет № |
Мерзімі |
Тақырыптың аты |
Сағат саны |
Сабақтың өткізілу түрі |
Білімдік материалдар,көрнекіліктер, өз жұмыс түрлері |
|||
Б |
Л |
П |
||||||
І. Қызықты арифметика (13 сағ) |
||||||||
1-2 |
|
Арифметикалық амалдармен жаттығу |
2 |
|
2 |
аралас |
ауызша жаттығулар, әр түрлі дең. есептер |
|
3-4 |
|
Жай сандар және құрама сандар |
2 |
1 |
1 |
дәріс |
топтық жұмыс |
|
5 |
|
Натурал сандардың шапшаң қосу мен азайту әдісі |
1 |
|
1 |
есептер шығару |
хабарлама |
|
6 |
|
Натурал сандарды салыстыру |
1 |
|
1 |
практикалық жұмыс |
өздік жұмыс |
|
7 |
|
Натурал сандарды дөңгелектеу |
1 |
|
1 |
практикум, өздік жұмыс |
хабарлама |
|
8-9 |
|
Кейбір сандардың бөлінгіштік белгілері |
2 |
1 |
1 |
лекция |
түсіндіру |
|
10-11 |
|
Бөлінгіштік белгілері және қалдықтарға есептер шығару |
2 |
|
2 |
есептер шығару |
формулалар, тест |
|
12-13 |
|
Натурал сандарды көбейту және бөлу |
2 |
|
2 |
практикум, өздік жұмыс |
өздік жұмыс |
|
ІІ. Бөлшектер (8 сағ) |
||||||||
14-15 |
|
Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
2 |
1 |
1 |
аралас |
топтық жұмыс |
|
16-17 |
|
Жай бөлшектерді ЕКОБ келтіру |
2 |
|
2 |
аралас |
әр түрлі нұсқалық |
|
18-19 |
|
Бөлігі бойынша санды табу,санның бөлігін табу |
2 |
|
2 |
аралас |
жеке жұмыс |
|
20 |
|
Жай бөлшектерді қысқарту |
1 |
1 |
|
практикалық жұмыс |
әр түрлі дең. есептер |
|
21 |
|
Жай бөлшектерді қысқартуға есептер шығару |
1 |
|
1 |
дәріс |
түсіндіру |
|
ІІІ. Математикалық ойлау есептері (16 сағ) |
||||||||
22-23 |
|
Логикалық ойлауды дамыту есептері |
2 |
|
2 |
есептер шығару |
жеке жұмыс |
|
24-25 |
|
Шаршымен шығарылатын қызықты есептер |
2 |
|
2 |
практикалық жұмыс |
әр түрлі дең. есептер |
|
26-27 |
|
Шырпымен теңдеу жасау есептері |
2 |
|
2 |
аралас |
түсіндіру |
|
28-29 |
|
Сурет логикалық есептер |
2 |
|
2 |
практикалық жұмыс |
өздік жұмыс |
|
30-31 |
|
Көру иллюзиясына есептер шығару |
2 |
|
2 |
инттелект ойын |
ауызша есептер |
|
32-33 |
|
Жұмбақ логикалық есептерді шешу |
2 |
|
2 |
аралас |
практикалық |
|
34-35 |
|
Кестелердің көмегімен шешілетін есептер |
2 |
|
2 |
есептер шығару |
жеке жұмыс |
|
36-37 |
|
Сұйық және қатты денелерді өлшеп бөлу |
2 |
|
2 |
аралас |
өздік жұмыс |
|
ІV. Процентті есептеуге берілген есептер (7 сағ) |
||||||||
38 |
|
Процент |
1 |
1 |
|
дәріс |
ауызша есептер |
|
39-40 |
|
Берілген санның процентін табу |
2 |
|
2 |
есептер шығару |
практикалық |
|
41-42 |
|
Проценті бойынша санды табу |
2 |
|
2 |
аралас |
практикалық |
|
43 |
|
Диаграммалар |
1 |
|
1 |
аралас |
топтық |
|
44 |
|
Есептер шығару |
1 |
|
1 |
аралас |
әр түрлі дең. есептер |
|
V. Теңдеу және оның түрлері (10 сағ) |
||||||||
45-46 |
|
Теңдеудің түрлері |
2 |
1 |
1 |
лекция практикум |
түсіндіру |
|
47-48 |
|
Күрделі теңдеулерге есептер шығару |
2 |
1 |
1 |
лекция практикум |
есеп құрастыру |
|
49-50 |
|
Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығару |
2 |
1 |
1 |
лекция практикум |
хабарлама |
|
51 |
|
Теңдеу арқылы ойдағы санды табу өнеріне есептер шығару |
1 |
|
1 |
практикум, өздік жұмыс |
формулалар, тест |
|
52-53 |
|
Қызықты есептерді теңдеу құру арқылы шешу |
2 |
|
2 |
практикалық жұмыс |
өздік жұмыс |
|
54 |
|
Есептер шығару |
1 |
|
1 |
|
|
|
VI. Геометрияның негізгі ұғымдары (14 сағ) |
||||||||
55 |
|
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы |
1 |
|
1 |
есептер шығару |
практикалық |
|
56 |
|
Бұрыштың градустық өлшемін табу есептері |
1 |
|
|
баяндау |
деңгейлік жеке жұмыс |
|
57-58 |
|
Бұрыштардың түрлері және оған есептер шығару |
2 |
1 |
1 |
өзара оқыту |
әртүрлі нұсқада түсіндіру |
|
59-60 |
|
Тіктөртбұрыштың периметрі мен ауданын есептеу |
2 |
1 |
1 |
практикалық жұмыс |
сызба.таблица формулалар |
|
61-62 |
|
Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін есептеу |
2 |
1 |
1 |
практикум, өздік жұмыс |
формулалар |
|
63-64 |
|
Әр түрлі есептер шығару |
2 |
|
2 |
өзара оқыту |
математикалық сайыс |
|
65-66 |
|
Барлық амалдарға берілген есептер |
2 |
|
2 |
практикалық жұмыс |
өздік жұмыс |
|
67 |
|
Аралас есептер |
1 |
|
1 |
карточкамен жұмыс |
өздік жұмыс |
|
68 |
|
Қорытынды сабақ |
1 |
|
1 |
аралас |
тест |
Қолданылатын әдебиеттер тізімі.
1. Математика 5 сынып Т.А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов
2. З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, «Алматы», Мектеп,2008 жыл. Дидактикалық материалдар.
3. Т.Нұрғалиев, Қызықты математика. 5-6 сынып оқушыларына арналған логикалық есептер жинағы. Алматы: Алматыкітап
баспасы: 2015 жыл
4. Т.Алдамұратова,О.Кособокова, Р.Базаканова, К.Мулікбаева , Математика. Дидактикалық материалдар. 5 сынып. – Алматы: Атамұра, 2015 жыл
5. «Математика және физика», ғылыми-әдістемелік журнал.
6. «Математикалық мозаика».
7. Нурк «Математикадан факультативтік курс»
8. Интернетпен жұмыс
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі