ОҚО, Мақтарал ауданы, Жетісай қаласы
«№9 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Математика пәні мұғалімі: Мусаханов Бекжан Абубакирулы
Сыныбы: _6_ Пәні: _математика_ Мерзімі: 04.10.2016
Тақырыбы 28 |
Масштабқа есептер шығару |
|
Мақсаты |
Масштабты графиктер арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады |
|
Жалпы мақсат |
Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. Оқушының сыни ойлауы қалыптасады |
|
Күтілетін нәтиже |
Мазмұнды өз бетінше игеріп масштабпен компьютерде жұмыс жасай алады. Тақырыпқа байланысты тапсырмаларды компьютерде қатесіз жазуды үйренеді. |
|
7 модульдің қолданылуы |
"АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Кім шапшаң, Аквариум, Инсерт |
|
Қолданылатын ресурстар |
Mаркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен, қимылымен бейнелеу. |
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Өткен тақырықа қатысты сұрақ-жауап Кім шапшаң әдісі бойынга |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
Түсіну |
тақырыптарға байланысты «Аквариум» әдісі |
тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
Қолдану |
«Тақырып туралы» тақырыпқа байланысты «Аквариум» әдісін пайдалану
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Мектеп туралы өз ойларын суретке салады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
Сергіту сәті |
«Көңілді күй» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау |
Сұрақ-жауап кезеңі Масшат дегеніміз не? Масштаб қайда және не үшін пайдаланамыз? |
Тақырыпты оқып шығуға уақыт беру Әр топ сұрақтар дайындайды |
Бір-біріне сұрақтар қоя отырып тақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын ашу |
Жинақтау |
Топпен жұмыс «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру арқылы тақырыпты жинақтау Ребус шешу топтық жұмыс |
Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын айтады.
|
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды |
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) бағалау парақшалары |
Бағалау парақтарын таратады Бір-бірін бақғалауды қадағалау |
Топты бағалау Өзін өзі бағалау |
Рефлексия |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) Оқушыларды бағалау |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
І. Үй жұмысын тексеру №185
a=5.6 cм
1) 420 км = 42000000см
5,6 : 42000000= 1 : 750000
2) 84 км =8400000см
5,6 : 8400000 = 1 : 1500000
ІІ. Есеп шығару
№187
1) 7,8 а+2,3а-5а, мұндағы а=6 ж/ы: 51*6 =30,6
2) 2(0.3b+5)+1.4b, мұндағы b=4ж/ы: 2*4+10=18
3) 6(a+1.5)-2.8a, мұндағы a=1.5ж/ы: 3.2*1.5+9=13.8
4) 4(b+0.8)+1.7b, мұндағы b=2.3 ж/ы: 5.7*2.3+3.2=16.31
№ 189
Масштабы 1:8 сызбадағы сақина диаметрінің ұзындығы 9 мм. Осы сақинаның масштабы 1:6 сызбадағы диаметрі қандай болады?
А. 13 мм В. 14 мм С. 10 мм Д. 12 мм
ж/ы:9/х=1/8 x=72 мм, х/72=1/6 x=12 мм
№190
1:60000000, а=17мм, х км =?
1,7/х=1/60000000 х= 1020000000см= 1020 км ж/ы 1020 км
№191
х/16720000=1/3800000
x= 4.4cм
№192
40*1,4=56 (км)
1) 56 км - 7 см
х км - 1 см
х = 56* 1 / 7 = 8 км 1 см
2) 56км - 4см
х км - 1см
х = 56 * 1 / 4 = 14 км 1 см
№193
18см/2,7см=270/xx=405 км
№194
230/4,6=50 575/50=11.5
Қорытынды: Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма №19
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі