Қызылорда облысы, Арал қаласы
№2 Облыстық арнайы санаториялық мектеп–интернаты
Тарих пәнінің мұғалімі: Оразгулова Дина Айнуровна
Күні: 14.02.2017 |
Мұғалім: Оразгулова Дина Айнуровна |
||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 8 |
Оқушы саны: 14 |
||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы |
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Ресей империясының отарына айналған Қазақстанның 1867-1868 жылдардағы реформа бойынша саяси басқару жүйесіндегі өзгерістер, реформаның дайындалу жолдары, реформаның мазмұны мен мәні, реформаның Қазақстан жеріндегі кейінгі зардаптары туралы түсінік беру. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа туралы біледі |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: 1867-1868 жылдардағы реформаны оқыта отырып, жағымды және жағымсыз жақтары айта алады |
|||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Реформаның мазмұны мен мәнін аша отырып, 1822 жылғы Сібір қазақтар және 1824 жылғы Орынбор қазақтары жарғысымен салыстырып пайдала алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Қара шығын, Уезд |
||||||||||||||||||||||||||||
Көрнекілігі |
Карта, слайдтар, суреттер, кестелер, тест |
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ |
АСTIV word |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Реформа, Отар сөздерінің мағынасын ашу |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Басталуы Кіріспе 3 мин
|
1. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, көңіл күйлерін арқылы топ бөлу.(реформа, қайта құру, жағырту) 2. Топқа біріктіру 3. Миға шабуыл |
Қима қағаздар Суреттер
Интербелсенді тақта Сұрақ - жауап |
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы Негізгі бөлім Оқу – 5 мин Қорғау – әр топқа 3 мин 5 мин
3 мин
6 мин |
1. Мәтін жұмыс. Тақырыпты 3 топқа бөліп, постер арқылы қорғау І топ – Реформаны дайындау 2. Тапсырмалар Топтық жұмыс І топ – Реформаның жағымды жағы 3. Тапсырмалар Жеке жұмыс
4. Тапсырма Тест жұмысы АСTIV word тақтасында құрылғылар арқылы жеке оқушылар орындайды |
8 сыныптың оқулығы Маркер, плакат «Бас бармақ» әдісі бағалау
Плакат, «Бағдаршам » әдісі бағалау
Критералды бағалау
15 баллдық жүйесі бойынша есептеледі |
|||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Қорытынды 3 мин |
ІІ Александр патша: 1867 жылы 11 шілдеде- “Сырдария мен Жетісу облыстарын басқару туралы”, 1868 жылы 21 қазанда- “Орынбор мен Батыс Сібір генерал-губернаторлығындағы Дала облыстарын басқару туралы уақытша Ережені” бекітті. 5 сатылы билеу жүйесі енгізілді. Генерал – губернаторлық - генерал – губернатор Облыстар - әскери губернатор Уезд – уезд басшылары Болыс - болыс басшылары Ауыл – ауыл старшындары басқарды. Топтың атауы А.Құнанбаев, Ы.Алтынсарин, Ш.Уәлиханов не себепті осылай қойылды деп ойлайсыңдар? Оқушы жауабы тындалады? Әрине дұрыс бұл ақын – жазушылар осы реформаның куәгерлері. Абай атамыздың мына өлең жолдарынан байқаймыз Болыс болдым, мінеки, Үйге тапсырма §39 |
Интербелсенді тақтада |
|||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат. 2 мин. Реформа — қоғамның басты негіздерін қайта құру немесе мемлекет жүйесінде қалыптасқан кейбір элементтерді жаңғырту. Салық, бюджет және әлеуметтік Реформа, ақша Реформасы, баға мен тариф Реформасы, зейнетақымен қамсыздандыру жүйесін реформалау, білім беру Реформасы жүргізілді. Ел басымыз Н.Ә.Назарбаев жылда жүргізіп келеді. Білім саласында қандай өзгерістер енгізді. Оқушы жауабы тыңдалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Саралау |
Пән аралық байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||
Дарынды балдарды анықтау мақсатында «жеке жұмыс» берілді |
Тарих, әдебиет, геграфия |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау. 2 мин Бағалау парағы таратылады
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс «Бес саусақ» 2 мин Бас бармақ – басты мәселеү Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі