Күні: 18.11.16 |
Сынып: 6 |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тармақталған алгоритм |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды тармақталған алгоритмдер туралы мағлұмат беру, тармақталған алгоритмнің түрлерімен, алгоритмге блок-схема құру жолдарын үйрету. |
||||||||
Күтілетін нәтиже |
-тармақталған алгоритмді сипаттайды; -тармақталған алгоритмді, оның блок-схемасын біледі. |
||||||||
Ресурстар: |
Оқулық, дидактикалық материалдар, интерактивті тақта, парақшалар, слайд |
||||||||
Әдіс-тәсілдер: |
Әдісі: АКТ, СТО, диалог |
||||||||
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті. |
Оқушының іс-әрекеті. |
|||||||
Ұйымдастыру кезеңі: 1 минут |
-Оқушылармен сәлемдесу; -Оқушыларды түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
|
Мұғаліммен сәлемдесу . «Күзет» тренингін ойнайды. 1 топ оқушылары орындыққа отырады, 2 топ оқушылары орындыққа отырған оқушыларды күзетеді. Бос орындықта тұрған оқушы мимика арқылы оқушыларды өзіне шақырады. |
|||||||
5 минут |
Үй тапсырмасын пысықтау: Түрткі сұрақтары:
|
Сұрақтарға оқушылар жауап береді. |
|||||||
Қызығушылықты ояту 3 минут
Мағынаны тану
12 минут
10 минут
|
Атқарушы «Бота» электронды оқулықпен сабақты түсіндіремін Тармақталған алгоритм дегеніміз-бұл шартқа байланысты әрекеттердің біріншісін немесе басқасын орындайтын алгоритм Жазудың толық емес түрі
Иә жоқ
Егер <шарт> онда Әрекет тармақталу соңы
Мысалы: Егер <жаңбыр басылса> онда Қолшатырды жабу тармақталу соңы
Жазудың толық түрі
Иә жок
Егер <шарт> онда 1-Әрекет Басқаша 2-әрекет тармақталу соңы мысалы: егержаңбыр басылса онда Қолшатырды жабу басқаша қолшатырды жаппау тармақталу соңы басы күнделікті алу тиісті бетін ашу, үй тапсырмасын орындау күнделікті орнына қою соңы Практикалық жұмыс:
|
Оқушылар презентация арқылы материалды көріп бүгінгі тақырыптың мән-мағанасын өздері ашып береді.
Тапсырманы компьютерде орындайды |
|||||||
Ой толғаныс 5 минут
Кері байланыс:
Үйге тапсырма: |
Қорытынды Бақылау сұрақтары: 1. Шарт дегеніміз не? 2. Тармақталған алгоритм дегеніміз не? 3. Тармақталған алгоритмнің қандай түрлері бар? 4. Тармақталған алгоритмге мысал келтір?
Бағдаршам кері байланыс, оқушыларға түсінгендерін бағдаршам түстерімен көрсетеді.
§3.3. Тармақталған алгоритм |
Сұрақтарға жауап береді
Бағдаршам түстеріне қарай Ойларын білдіреді
Үй тапсырмасын беліглеп алады. |
Жаннур
Тақырып қызықсыз.Маған түсінікті
болмады????