Сабақтың тақырыптық-күнтізбелік жоспары
Пәні : Еңбекке баулу
Сыныбы: 2
Сағат саны: 68, аптасына 2 сағат
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі, Жалпы білім беретін мектептің оқу бағдарламасына , Қазақстан Республикасының бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына негізделіп жасалды.
«Еңбекке баулу» 2-сынып Алматы «Атамұра» 2013 жыл. Авторы: Т.Оралбекова,Қ.Дүйсебаева
Түсінік хат
Пәннің мақсаты: бастапқы технологиялық білім, еңбек білігі мен дағдысын, іс-әрекетті жоспарлау және ұйымдастыру тәсілдерін меңгерту; сенсорика, қол саусақтарының кіші моторикасын, кеңістік қиялын, ақпарат түрлерінде бағдарлау қабілеттерін дамыту; қоршаған әлем өзгерісіндегі адам еңбегінің рөлі туралы білімді меңгерту; адам және адам еңбегіне құрметпен қарауға, еңбексүйгіштігін тәрбиелеу. Пәннің негізгі ерекшелігі – адам және қоршаған әлем арасындағы өзара байланысы, қоғам дамуындағы адам қызметінің рөлі туралы түсініктерін, алғашқы технологиялық біліктіліктері мен дағдыларын қалыптасты. Еңбек оқушы дамуының (адамгершілік, ақыл-ой, физикалық, эстетикалық) ең бір басты факторы болып табылады. Осы сатыда қалыптасатын дағды оқушының одан әрі дамуын қамтамасыз етіп қана қоймай, меңгеретін білім және білікті белсенді түрде қабылдауы мен түсінуіне мүмкіндік тудырады.
Тақырыптық жоспар
р/с |
Тақырыбы |
Жалпы сағат саны |
Мемлекеттік стандарт |
|
І.Техникалық еңбек 42 сағат |
||||
1 |
Табиғи материалдардан құрамақ құрастыру. |
14 сағат |
Табиғи материалдармен жұмыс жасай білуі тиіс табиғи материалдар, қатырма қағаз түрлерімен жұмыс жасай білуі,табиғи материалдардан бұйымдар жасай алуы тиіс. Табиғи материалдардан жасалған бұйымдардың бөлшектерін біріктіру және жапсыру тәсілдері |
|
2 |
Қағаздан бұйым құрастыру |
12 сағат |
Берілген үлгідегі заттардың сызбаларын оқи алуы және орындай алуы;қауіпсіздік ережелерін сақтай білуі; Белгілі бір ертегі негізінде пішіндер жасай алу; өлшеу, өлшеп белгілеу, бүктеу, қию, жапсыру сияқты іс-әрекеттерді атқара білу; Қағаздан композиция құрастыра білу; |
|
|
Техникалық модельдеу және құрастыру |
6 сағат |
Жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруды білу; конструктор бөлшектер жиынтығын қолдану арқылы үлгі жасау қолда бар материалдарды пайдаланып үлгі, сурет, құрастырмалы сұлба, эскиз, сызба бойынша бұйымдарды жасай алуы;нобайлағыш бөліктерінен нысандарды модельдеуді; |
|
3 |
Матамен жұмыс |
10 сағат |
Матамен жұмыс жасай білу;материалдардың атауы мен оларды іс жүзінде қолдануды;түрлі материалдардың қасиеттерін және оларды пайдалану тәсілдерін білуі; қолөнер кәсібінің негізі жөнінде алғашқы түсінігінің болуы;; |
|
ІІ. Көркем еңбек 24 сағат |
||||
5 |
Ұлттық киіммен танысу |
6 сағат |
Көркем қолөнер шығармашылығының ұлттық ерекшеліктерімен танысу;ою-өрнек түрлерін білу; қайшыны қолдану, ою бөліктерін қию, материалдың бетіне жабыстыра немесе тіге білу; |
|
6 |
Ұлттық зергерлік бұйымдар |
4 сағат |
безендіру-қолданбалы өнердің түрлерін, әралуан іс-әрекет және мамандық түрлерін, графикалық бейнелеуді орындаудың негіздерін (нобай,сызба,схема) білуі; маталарға бөлшектерді өлшеп белгілеу тәсілдерін білу; барлық тігістерді орындауға арналған жалпы ережелерді білу |
|
7 |
Ұлттық ою-өрнектердің ерекшеліктеріне қарай қолданылуы |
6 сағат |
Оқушыны ір нірсеге зейінмен, ойлана қарауға үйрету |
|
8 |
Ермексазбен жұмыс |
8 сағат |
Сұмсақ саз материалынан мүсін жасау, созу, нығыздау, жалпайту, тегістеу икемділігіне баулу |
|
ІІІ. Қорытынды 2 сағат |
||||
|
Өзіңді тексер |
2 сағат |
Техника қауіпсіздігі бойынша оқушылардың құзіреттілігін анықтау |
|
|
Барлығы |
68 сағат |
|
|
Еңбекке баулу 2-сынып
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Пайдаланған әдебиеттер |
Көрнекіліктер |
Пәнаралық байланыс |
Үй тапсырмасы |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
І тоқсан 18 сағат |
|
|
|
|
|
|
І. Техникалық еңбек
Табиғи материалдардан құрамақ құрастыру. |
|||||||
1 |
Техникалық еңбек. Табиғаттың өзі конструктор. Табиғи материалдардың қасиеттері. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Табиғи материалдар |
Дүниетану |
Зерттеу |
2 |
Құрал-саймандар мен жабдықтар |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Еңбек құралдары |
Дүниетану |
Оқу |
3 |
Қайталау |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
|
|
Қайталау |
4 |
Орман патшалығы |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Суреттер |
Дүниетану |
Табиғи материалмен жұмыс |
5 |
Орман патшалығы кейіпкерлерін жандандыру. Ермексазбен біріктіру. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Суреттер |
Дүниетану |
Құрастыру |
6 |
Шыбынжұт саңырауқұлағын құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
саңырауқұлақ |
Дүниетану |
Үкі құрастыру |
7 |
Бұғы пішінін жасау. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Бұғысуреті |
Дүниетану |
Бұғы құрастырпу |
8 |
Малта тастардан мозайка құрастыру. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Мозаикалар |
Бейнелеуөнері |
Мысық мозаикасын құрастыру |
9 |
Малта тастардан түрлі мозайка құрастырып үйрену. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Мозаикалар |
Дүниетану |
Шығармашылық тапсырма |
10 |
Ұсақ тастардан мозайка құрастыру. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Тастар |
Бейнелеуөнері |
Балық мозаикасын құрастыру |
11 |
«Қадам» мозайкасын тастан құрастыру. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Мозаика |
Дүниетану |
Шығармашылық тапсырма |
12 |
Мозаика құрастыру реті |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Суреттер |
Бейнелеуөнері |
«қадам» мозаикасын құрастыру |
13 |
Ерекше материалдардан құрамақ құрастыру. Буратиноны құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Буратино суреті |
Дүниетану |
Буратино құрастыру |
14 |
Сабаннан құрамақ жасау. Ғарышкер мүсіні |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Ғарышкерлер суреті |
Бейнелеуөнері |
Қыздың мүсінін құрастыру |
|
Қағаздан бұйым құрастыру |
|
|
|
|
|
|
15 |
Қағаздың шығу тарихынан мәлімет. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Суреттер |
Дүниетану |
Оқу |
16 |
. Қағаздан бұйым жасау реті. Белгілеу түрлері.Қағазға желім жағу. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Дидактикалық суреттер |
Бейнелеуөнері |
Аппликациялау |
17 |
Симметрия – табиғат сыйы. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Суреттер |
Дүниетану |
Шығармашылық тапсырма |
18 |
Симметриялы пішіндерді қию. Заттың симметриялығын анықтау |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Суреттер |
Бейнелеуөнері |
дөңгелек пішіннен аппликация құрастыру |
|
ІІ тоқсан 14 сағат |
|
|
|
|
|
|
19 |
Қағаз және қатырма қағазбен жұмыс. Құттықтау ашық хаты. Суретті ашық хат |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Ашық хат |
Дүниетану |
Ашық хат |
20 |
«Тырна» оригамиін құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Тырна суреті |
Бейнелеуөнері |
Тырна құрастыру |
21 |
Қысқы қиял. Қағаздан ғажайып бейне жасау. Қағазды сұлба бойынша жырту |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Қыс келбеті |
А.Ө.Қ.Н. |
көгершін құрастыру |
22 |
Қағаздан сюжетті аппликация құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Бөрік суреті |
Бейнелеуөнері |
әңгіме құрастыру |
23 |
Жаңа жылға дайындық. Шырша дайындау.жаңа жылдық костюмдерді модельдеу. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Шыршасуреті |
Дүниетану |
Шырша құрастыру |
24 |
Жолақтардан құрастыру және модельдеу. Қағаз жолақтарынан шырша ойыншықтарын жасау |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Шырша құрастыру |
Бейнелеуөнері |
Ойыншық жасау |
25 |
Қозғалмалы модельдер құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Аспалы аквариум, көбелектер, гүлдер |
Дүниетану |
Аспалы ойыншықтар жасау |
Техникалық модельдеу және құрастыру |
|||||||
26 |
Техникалық модельдеу және құрастыру туралы мәлімет.Бақыла.үйрен,құрастыр |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Акула, автомобиль, пойыз, кеме |
А.Ө.Қ.Н. |
Оқу |
27 |
Металл құрастырғыштың бөлшектерімен модельдеу |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Самокат, экскаватор |
А.Ө.Қ.Н. |
Оқу |
28 |
Самокат құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Самокат |
Бейнелеуөнері |
Самокат құрастыру |
29 |
Экскаватор құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
экскаватор |
|
Экскаватор моделін құрастыру |
30 |
Лего құрастырғыштың бөлшектерінен әр түрлі модельдер құрастыру (тікұшақ) |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Тікұшақ |
А.Ө.Қ.Н. |
Құрастыру |
31-32 |
Әр түрлі материалдардан құрастыру (парашют, батпырауық), (қорытындылау) |
2 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Парашют,батпырауық |
Бейнелеуөнері |
Батпырауық құрастыру |
|
ІІІ тоқсан20 сағат |
|
|
|
|
|
|
Матамен жұмыс істеу |
|||||||
33 |
Матамен жұмыс істеу. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. |
Маталар |
Бейнелеуөнері |
Түсініп оқу |
34 |
Жіп туралы мағлұмат. Жіппен жұмыс істеу. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Балапан, күшік, мысық |
Дүниетану |
Түсініп оқу |
35 |
Қиял өрнектерінің элементтері. Мысық аппликациясын құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Мысық |
Бейнелеуөнері |
Мысық таппликациясын құрастыру |
36 |
Түйме-шашақ жасау |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Түйме-шашақ |
|
Түйме-шашақ жасау |
37 |
Бетбелгі жасау
|
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Бетбелгі |
Математика |
Бетбелгі жасау |
38 |
Матамен жұмыс. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Мата қиықтары |
Бейнелеуөнері |
Түсініп оқу |
39 |
Құрал-саймандар тарихынан |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Қауіпсіздік ережелері |
Бейнелеуөнері |
Танысу |
40 |
Түйме қадау |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Түйме қадау |
Дүниетану |
Түйме қадап үйрену |
41 |
Тігіс түрлері |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Тігіс түрлері |
Бейнелеуөнері |
Тігіс түрлерін үйрену |
42 |
Матадан жасалған аппликация үлгілері |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Ұлу, мысық суреті |
|
Аппликация жасау |
№ Көркем еңбек Ерекшеліктеріне қарай ұлттық ою-өрнектердің қолданылуы |
|||||||
43 |
Бөлшектерді дайындау. Белгілеу. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Дидактикалық кесте |
Математика |
Белгілеу |
44 |
Аппликация композициясын құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Балықтар суреті |
Бейнелеуөнері |
Тепшіп тігу |
45 |
«Тауда» аппликациясын құрастыру |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Машина суреті |
Бейнелеуөнері |
Машина құрастыру |
46 |
Тұтқыш дайындау. Матаны өлшеу және пішу |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Тұтқыш сурет |
Дүниетану |
Тұтқыш тігу, безендіру |
47 |
Жұмсақ ойыншықтар жасау.шығармашылық жұмыс. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Балапан, күшік, |
Бейнелеуөнері |
өзіндік жұмыс |
48 |
Ойыншықтарды жасау реті Кішкентай гномды жасау |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Бауырсақ |
|
Ертегі құрастыру |
49 |
Бұйымдарды кестемен әшекейлеу. Қазақтың ұлттық кестесі. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Кимешек, қалпақ |
Бейнелеуөнері |
Кимешек, қалпақ |
50 |
Орыс және ұйғыр халқының кестесі |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Қол орамал,тақия |
Бейнелеуөнері |
Тақия жасау |
51 |
Тепшу тігісімен кестелеу.Матаны таңдау. Матаны кестелеу. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Ою, гүл, құс бейнесі |
Дүниетану |
Кесте тігу |
|
Ұлттық киіммен танысу |
|
|
|
|
|
|
52 |
Наурыз мерекесі.Қазақ халқының ұлттық киімдерінің тарихы туралы қысқаша мәлімет |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Үлестірмелі суреттер |
Математика |
Түсініп оқу |
|
ІҮ тоқсан16 сағат |
|
|
|
|
|
|
53 |
Қазақ халқының киім үлгісі |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Шапан |
Бейнелеуөнері |
Қамзол құрастыру, сәндеу |
54 |
Қазақ ою-өрнектерінің тарихынан. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Ою түрлері |
Бейнелеуөнері |
Оқу |
55 |
Ою-өрнектердің ерекшеліктері |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Ою түрлері |
Бейнелеуөнері |
Қошқармүйіз оюын жасау |
56 |
Ою-өрнектердің түрлері |
1 |
|
|
|
|
|
57 |
Қазақ ою-өрнектерінің киімде орналасуы |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Қамзол суреті |
Бейнелеуөнері |
Қамзол жасау |
Ұлттық зергерлік бұйымдар |
|||||||
58 |
Ұлттық зергерлік бұйымдар |
1
|
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Зергерлік бұйымдар |
Бейнелеуөнері |
Үлгі бойынша жұмыс |
59 |
Моншақ пен сымнан жасалған сәндік бұйымдар |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Моншақ, сырға |
Бейнелеуөнері |
Моншақ жасау |
60 |
Қағаз қыстыратын қыстырғыштан алқа және білезік жасау |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Алқа, білезік |
Бейнелеуөнері |
Алқа мен білезік жасау |
61 |
Қағаздан шыны аяқ құрастыру. |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Шыны аяқ суреті |
Бейнелеуөнері |
Шыныаяқ құрастыру |
Ұлттық ою-өрнектердің ерекшеліктеріне қарай қолданылуы. |
|||||||
62 |
Қатырма қағаздан қобдиша жасау. Қобдиша қақпағын әшекейлеу. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Қобдиша |
|
Қобдиша жасау |
63 |
Аяққап жасау |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Аяққап |
Әдебиеттік оқу
|
Аяққап жасау |
64 |
Геометриялық пішін ою. Геометриялық пішіннен кілемше модельдеу |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Кілемше композициясы |
Бейнелеуөнері |
Кілемше жасау |
65 |
Ермексазбен жұмысЕрмексаздан құлын жасау. |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
Құлын суреті |
Бейнелеуөнері |
Құлын жасау |
66 |
|
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Барыс суреті |
Әдебиеттік оқу
|
Барыс жасау |
67 |
Цирктік қойылымдар. Филимон өрнектерін қолдану |
1 |
|
Еңбекке баулуды оқыту әдістемесі. 2- сынып |
өрнек түрлері |
Бейнелеуөнері |
Цирк жануарларын мүсіндеу |
|
|||||||
68 |
Қорытынды өзіңді тексер. Ермексазбен жұмыс Қағаз сулық.«Алтын киімді адам».Қайталау |
1 |
|
Еңбекке баулу оқулығы 2-сынып |
Сулық |
Бейнелеуөнері |
қайталау |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі