«Көркем еңбек» пәнінең күнтізбелік – тақырыптық жоспар (1 сынып)
«Көркем еңбек» пәнінең 1 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар «Көркем еңбек» пәнінің оқу бағдарламасы және 1 сынып оқу жоспары негізінде құрастырылды, және бұл КТЖ ұсыныс ретінде беріледі. Мұғалімдер, өздері қолданатың ОӘК-ге және мектептегі материалдық техникалық базаға байланысты КТЖ-ға өзгерістер мен толықтырулар еңгізулеріне болады.
Пәннің оқу жүктемесі аптасына 1 сағат, оқу жылында 33 сағат.
№ |
Сабақ |
Ортақ тақырып |
Сабақ тақырыбы
|
Бөлімше |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Өткізу күні |
1 тоқсан |
|||||||
1 |
1 |
Өзім туралы |
Cызықтар мен пішіндер |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу |
|
|
2 |
2 |
Менің бояуларым |
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту |
1.1.3.1 Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдарымен көрсету |
|
|
|
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары |
1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу |
||||||
3 |
3 |
Сызықтар, пішіндер мен түстердегі дыбысар |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу |
|
|
|
3.2 Өнердегі тәсілдерді талдау |
1.3.2.1 Орындалатын шығармалардың және материалдардың тақырыбын талқылау |
||||||
4 |
4 |
Мен музыканы бейнелеймін |
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну |
1.1.1.1 Қоршаған ортамен танысу барысында нысандар мен құбылыстардың визуалды сипаттамасын (түс, пішін, өлшем, фактура) анықтау |
|
|
|
1.3 Шығармашылық идеяларды дамыту |
1.1.3.1 Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдарымен көрсету |
|
|
||||
5 |
5 |
Менің мектебім |
Мен және менің мектебім |
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну |
1.1.1.1 Қоршаған ортаның кейбір ерекшеліктерін, таныс бейнелер мен пішіндерін білу (түс, фактура, пішін және т.б.) |
|
|
6 |
6 |
Мен мектеппен танысамын |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу |
|
|
|
7 |
7 |
Мен текстураны меңгеремін |
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары |
1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу |
|
|
|
8 |
8 |
Мен мектепті безендіремін |
2.3 Дайындау технологиялары |
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
|
|
|
2 тоқсан |
|||||||
9 |
1 |
Менің отбасым және достарым |
Менің отбасым |
1.2 Тарих, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну |
1.1.2.1 Бейнелеу өнерінің негізгі түрлері мен жанрларын анықтау |
|
|
10 |
2 |
Менің досымның портреті |
1.3 Шығармашылық идеялар мен сезімдерді көрсету және дамыту |
1.1.3.1 Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдарымен көрсету |
|
|
|
11 |
3 |
Менің сүйікті жануарым |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу
|
|
|
|
12 |
4 |
Отбасылық мереке |
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары |
1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу
|
|
|
|
13 |
5 |
Бізді қоршаған әлем |
Ауа райы |
1.1 Қоршаған ортаны білу және түсіну |
1.1.1.1 Қоршаған ортамен танысу барысында нысандар мен құбылыстардың визуалды сипаттамасын (түс, пішін, өлшем, фактура) анықтау
|
|
|
14 |
6 |
Менің Отаным |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу |
|
|
|
15 |
7 |
Табиғаттағы өнер |
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары |
1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу |
|
|
|
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
||||||
16 |
8 |
Таңғажайып арал |
2.3 Дайындау технологиялары |
1.2.3.2. Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу |
|
|
|
3.3 Жұмысты талқылау және қорғау |
1.3.3.1 Шығармашылық жұмысын түсіндіру |
||||||
3 тоқсан |
|||||||
17 |
1 |
Саяхат |
Кең далада саяхаттау |
1.2 Өнер, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну |
1.1.2.2 Қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау |
|
|
18 |
2 |
Хайуанаттар бағына саяхат |
2.3 Дайындау технологиялары
|
1.2.3.2. Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары және т.б.)қарапайым көлемді пішіндерді жасау |
|
|
|
19 |
3 |
Таңғажайып көліктер |
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары |
1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу |
|
|
|
20 |
4 |
Ғарышқа саяхат |
2.2 Материалдар және шығармашылық жұмыс техникалары
|
1.2.2.1 Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперемент жүргізу |
|
|
|
2.3 Дайындау технологиялары |
Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану
|
||||||
21 |
5 |
Салт-дәстүр және фольклор |
Қазақ халқының дәстүрлері |
1.2 Тарих, мәдениет және дәстүрлерді білу және түсіну |
1.1.2.2 Қазақ халқының қолданбалы өнерінің негізгі элементтерін (ою-өрнектері, түстер, материалдар) анықтау |
|
|
22 |
6 |
Музыкалық аспаптар жасау |
2.3 Дайындау технологиялары |
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
|
|
|
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
||||||
23 |
7 |
Дыбыс жасау |
2.3 Дайындау технологиялары |
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
|
|
|
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
||||||
24 |
8 |
Аспаптарды безендіру |
2.3 Дайындау технологиялары |
1.2.3.4 Шығармашылық жұмыстарды дайындау барысында қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдану |
|
|
|
25 |
9 |
Музыкалық аспаптардың көрмесі |
3.1.Презентация |
1.3.1.1 Өзінің жұмысын(эскиз, бұйым және т.б.) қарапайым тәсілдермен таныстыру |
|
|
|
4 тоқсан |
|||||||
26 |
1 |
Тағам және сусын |
Өрнектегі ырғақ және тоқыма дегеніміз не? |
2.1 Қоршаған ортаны бейнелеу |
1.2.1.1 Қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қарапайым тәсілдермен бейнелеу |
|
|
27 |
2 |
Көкеністер мен жемістерден ою-өрнектердің баспалары |
2.1 Қоршаған ортаның бейнелері |
1.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану |
|
|
|
3.3 Жұмысты талқылау және қорғау |
1.3.3.1 Шығармашылық жұмысын түсіндіру |
|
|
||||
28 |
3 |
Жемістер концерті -1 (матадан аппликация)
|
2.3 Дайындау технологиялары
|
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
|
|
|
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
||||||
29 |
4 |
Жемістер концерті -2 (матадан аппликация) Жұмысты аяқтау |
2.3 Дайындау технологиялары
|
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
|
|
|
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
||||||
30
|
5
|
Жемістер ассортиі (пэчворк) |
2.3 Дайындау технологиялары |
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру |
|
|
|
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
||||||
31 |
6 |
Дені саудың – жаны сау |
Сұлбалар (силуэт) |
1.3 Шығармашылық идеяларды дамыту |
1.1.3.1 Шығармашылық идеялары мен сезімдерін (көңіл-күйі, мінезі) өнердің суреттеу құралдармен көрсету |
|
|
32 |
7 |
Ойлан және құрастыр |
2.3 Дайындау технологиялары |
1.2.3.2. Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары және т.б.)қарапайым көлемді пішіндерді жасау |
|
|
|
2.4 Қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану |
|
|
||||
33 |
8 |
Өнер фестивалі |
3.1.Презентация
|
1.3.1.1 Өзінің жұмысын(эскиз, бұйым және т.б.) қарапайым тәсілдермен таныстыру |
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі