«Информатика» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
5 сынып
1 тоқсан |
|||
№ апта |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Оқу мақсаттары |
Компьютер және қауіпсіздік |
|||
1 |
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады? |
1 |
5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
2 |
Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар? |
1 |
5.1.1.1- процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру |
Интернеттегі қауіпсіздік |
|||
3-4 |
Интернетпен жұмыс жасау барысында қандай қауіп бар? |
2 |
5.4.2.1- біреудің жұмысын көшіріп алудың заңсыздығын талқылау |
5-6 |
Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады? |
2 |
5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату 5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
7-9 |
«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» мини-жобасы |
3 |
5.4.2.2- құжатқа құпиясөз орнату 5.1.3.1 - ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
9 апта |
|
9 сағат |
|
2 тоқсан |
|||
Ақпарат және оны өңдеу |
|||
10-12 |
Біздің айналамыздағы ақпарат |
3 |
5.2.1.1- әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету |
13-14
|
Программалық қамтамасыз ету |
2 |
5.1.2.1 -«программалық қамтамасыз ету» ұғымын түсіндіру |
15-16 |
Жобалық жұмыс |
2 |
5.2.1.1 -әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету 5.2.2.2 -растрлық кескіндерді құру және өңдеу |
7 апта |
|
7 сағат |
|
3 тоқсан |
|||
Біздің өміріміздегі алгоритмдер |
|||
17-18 |
Команда бойынша |
2 |
5.3.2.1 -алгоритм анықтамасын тұжырымдау 5.3.2.3- орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2 –алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
19 |
Лабиринттен шығуды табу |
1 |
5.3.2.3 -орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
20 |
Виртуалды лабиринттен шығуды табу |
1 |
5.3.2.3 - орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру 5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну |
Талқылау және программалау |
|||
21 |
Менің алғашқы программам |
1 |
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) |
22-24 |
Жандандырылған графика |
3 |
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1 - тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) 5.3.1.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру |
25-26 |
Ақиқатты іздеу |
2 |
5.3.2.2 - алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)
|
10 апта |
|
10 сағат |
|
4 тоқсан |
|||
Жобаны құру және оны ұсыну |
|||
27-31 |
Анимация құру |
5 |
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Лого, Scratch) нысандар анимациясын мен оқиғалардың құру 5.3.3.1- тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) |
32-33 |
Құжатты басып шығаруға дайындау |
2 |
5.2.2.1- құжатты баспаға дайындау (парақ өлшемдерін өзгерту, бет өлшемдерін қою, алдын ала көру және тағы басқа) 5.4.2.2 -құжатқа құпиясөз орнату |
34 |
Жобаның презентациясы |
1 |
5.1.3.1 -ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу |
8 апта |
|
8 сағат |
|
34 апта |
Барлығы: |
34 сағат |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі