Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
«Нұртас Оңдасынов атындағы №5 жалпы білім беру орта мектебі» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жанбатырова Қызғалдақ Адиловна
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән мұғалімі |
Жанбатырова Қызғалдақ Адиловна |
|||||||||
Күні |
15.02.2017ж |
|||||||||
Сынып |
5 сынып |
|||||||||
Пәні |
Қазақ тілі |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дауыссыз дыбыстарға арналған жаттығулар |
|||||||||
Жалпы мақсаты |
Тақырыпты сыни тұрғыдан ойлана отырып, оқушылар дауыссыз дыбыстардың қатысуына қарай бөлінуін айыра біледі, қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарға сөз құрай алады. Оқушылар іздену жұмыстарын жүргізуге машықтанады, пікірін жеткізе білуге үйренеді. |
|||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Оқушылар дауыссыз дыбыстарға арналған жаттығулар арқылы маңыздылығын ұғына алады. Оқушылар жұппен, топпен, жеке жұмыс істей отырып, идея бөліседі. Шығармашылық тапсырмамен жұмыс жасайды. |
|||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1. А-4 қағазы,смайликтер, тапсырма берілген бетшелер. 2. Интербелсенді тақтамен көрсетілетін суреттер |
|||||||||
Оқыту әдістері: |
Сыни тұрғыдан ойлау әдіс тәсілдері: миға шабуыл, ортадағы қаламсап |
|||||||||
Дерек көздері: |
1. 5 сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, тарих |
|||||||||
Ұйымдастыру 2 мин |
Оқушыларды түгендеу Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру Оқушыларға жылы атмосфералық жағдай туғызу (бір-бірімізге күлу) Дауыссыз дыбыстар түрлері: Қатаң, Ұяң, Үнді |
|||||||||
Блум таксономиясы алты ойлау деңгейі |
Мақсат |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Күтілетін нәтиже |
Бағалау |
|||||
критерийлер |
дескриптор |
Ұпай |
||||||||
Көпір сұрағы
4 мин |
Көпір сұрақтары арқылы өткенді қайталау, көшбасшыларды тағайындау. |
Тақырыпты ашу сұрақтары: 1. Фонетика нені зерттейді? |
Оқушылар ашық, жабық сұрақтарға жауап бере отырып, әр топтан көшбасшылар сайланады. Топтық жұмыс, жеке жұмыс |
Оқушылар ашық, жабық сұрақтарға жауап бере алады. |
Көпір сұрақтары арқылы тақырыпты өткенді қайталау. |
Сұраққа толық жауап берді |
2 |
|||
Орташа жауап берді |
1 |
|||||||||
Жауап жоқ |
0 |
|||||||||
Миға шабуыл «Суретті сөйлету» 6 мин |
Миға шабуыл Суретке қарап сөйлем құрау (3 сөйлем) |
1. Экспо - 2017
Тақырыптарына сөйлем құрауға беру
|
1. Экспо - 2017
Тақырыптағы суретке қарап оқушылар 3 сөйлем құрастырады. Жеке жұмыс. |
Суретті түсіне отырып, тақырыпқа байланысты сөйлем құрастырады. |
Суретті сөйлету
|
Суретке қарап 3 сөйлем құрастыра алады |
2 |
|||
Суретке қарап 2 сөйлем ғана құрай алады |
1 |
|||||||||
Ойларын 1 сөйлеммен ғана шектелгендер |
0 |
|||||||||
Мәтінмен жұмыс, ортадағы қаламсап әдісі 12 мин
|
«Пифагор қалай өмірге келді?» мәтінді оқиды, ортадағы қаламсап әдісі арқылы тақырыпты талдайды. |
№ 268 жаттығуды орындау «Пифагор қалай өмірге келді?» 1. Мәтінді оқиды, мазмұнын ашады? Мұғалімнің жаңа сөздерді түсіндіруі: «Пифагор Kids», Пифагор
|
Оқушы мәтінді 3 абзацқа бөліп оқиды, өзге тілден енген сөздерді табады, дыбыстық талдау жасайды.
Топтық, жеке жұмыс. |
Мәтінді оқып, ортадағы қаламсап әдісімен тақырыпты өздері игере алады. |
Мәтінді игере отырып, өзге тілден енген сөздерге дыбыстық талдау жасай алуы. |
Тақырыпты түсініп толық аша алады, барлық сөздерді таба алады, дыбыстық талдауды толық жасай алады. |
2 |
|||
Тақырыпты түсінеді, дыбыстық талдауды орташа деңгейде аша алды |
1 |
|||||||||
Тақырыпты талдауда мұғалім көмегіне сүйенді. |
0 |
|||||||||
Дауыссыз дыбыстарға байланысты тест сұрақтары 5 мин |
Тақырыпқа байланысты деңгейлік жинақтау тестісін орындайды. Жұппен жұмыс арқылы бір-бірін тексереді. |
Әр топқа деңгейлік тест сәкестендіру, қарапайым тест, адасқан әріпті табу, мәнінмен жұмыс тапсырмасын орындауға береді. Жұппен жұмыс арқылы бір-бірін тексереді |
Жеке жұмыс арқылы деңгейлік тест сәкестендіру, қарапайым тест, адасқан әріпті табу, мәнінмен жұмыс тапсырмаларын орындайды. Жұппен жұмыс арқылы бір-бірін тексереді |
Жеке жұмыс арқылы тестіні орындай алады. Жұппен жұмыс арқылы бір бірін тексереді |
Тестіні орындауда оқушылар жеке жұмыс жасайды. Жұппен жұмыс арқылы бір-бірін тексереді |
Барлығын дұрыс орындады. |
2 |
|||
Орташа орындады. |
1 |
|||||||||
Орындай алмады. |
0
|
|||||||||
Тақырыпты өмірмен байланыстыру «Кім жылдам» ойыны 2 мин |
Сыныптағы қатаң дауысты дыбыстан басталатын қыз бала есімдерін, ұяң дыбыстан тұратын ер бала, үнді дыбыстан басталатын мұғалім есімдерін атап береді. |
Оқушыларға ортақ тапсырма беріп, топпен жұмыста қатаң дауыссыз дыбыстан басталатын оқу құралдарын, ұяң дыбыстан басталатын ақын-жазушылар есімін, үнді дыбыстан басталатын қыз бала есімдерін тауып атап беру керек. |
Дарынды оқушылар сыни тұрғыдан ойлай отырып топпен жұмыста қатаң дауыссыз дыбыстан басталатын оқу құралдарын, ұяң дыбыстан басталатын ақын-жазушылар есімін, үнді дыбыстан басталатын қыз бала есімдерін тауып атайды.
|
Оқушылар қатаң дауыссыз дыбыстан басталатын оқу құралдарын, ұяң дыбыстан басталатын ақын-жазушылар есімін, үнді дыбыстан басталатын қыз бала есімдерін тез атап бере алады. |
Жекелеген оқушылар тез ойлана отырып қатаң дауыссыз дыбыстан басталатын оқу құралдарын, ұяң дыбыстан басталатын ақын-жазушылар есімін, үнді дыбыстан басталатын қыз бала есімдерін тауып «Кім жылдам» ойыны арқылы сабақты бекіту |
Қатаң, Ұяң, Үнді дауыссыз дыбыстарға есімдерді тез атай алады |
2 |
|||
Қатаң, Ұяң, Үнді дауыссыз дыбыстарға орташа жауап бере алды. |
1 |
|||||||||
Жауап жоқ. |
0
|
|||||||||
Кері байланыс: 2 мин |
|
Кері байланыс Мен бүгін......................... Маған........................... Мен үшін..................... Егер де мен.................. Алдағы уақытта......... |
Оқушылар сабақ туралы ойын еркін айтады. |
Сабақ туралы кері байланыс орната алады. |
|
|
|
|||
Үйге тапсырма 1 мин |
Шығармашылық тапсырмаға ойтолғау жазып келу: 1. Экспо – 2017 |
|
|
|
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі