Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Ойын техникасының дағдысын дамыту |
Мектеп: Қызылтаң ЖББОМ Күні:30.06.17. Класс: 6 |
||||
Мұғалімнің аты-жөні: Бейсекенова Майра Тлектесовна |
|||||
Қатысқандар саны: 12 Қатыспағандар: |
|||||
Осы сабақты меңгеруге көмектесетін оқу мақсаттары: |
6. 1. 3. 3. Арнайы спорттық техникаларды орындау кезінде дағдылар мен реттіліктерді түрлендіре білу. |
||||
Сабақтын мақсаты: |
Оқушылардың барлығы орындай алады: |
||||
Әр команда ойыншылары өз алаңында орналасып орын ауыстыра алады |
|||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||
Доппен орындалатын жаттығуларды үйлесімді орындай алады |
|||||
Оқушылардың кейбірі орындай алады: |
|||||
Екі қолмен допты жоғарыдан бере алады Допты төменнен қабылдай алады |
|||||
Тілдік мақсат: |
Волейбол – мағынасы/ волей-қалқып ұшу/, бол-/доп/; допты ойынға қосу – падача; доп ойыннан тыс қалды - аут. |
||||
Диалог: |
Волейбол ойыны не береді: жалпы дамыту жаттығуларын меңгертеді, бұлшық еттерді дамытады, секіргіштік, икемділік, қозғалысын дамуына көмектеседі, топтық, жолдастық және ұжымдық сезімдерге тәрбиелейді. |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар Бағалау |
|||
Сабақтың басы
10 минут |
Сапқа тұрғызу. Салемдесу Қауіпсіздік нұсқауды орындау керек екенің ескерту. Оқушылардың белсенді қатысуы үшін арнайы жалпы дамыту жаттығулары Саптық жаттығулар: Оңға, солға бұрылу Жүру жаттығулары: Аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай отырып, толық отырып Жүгіру жаттығулары: Бір қалыпты, тізені көтеріп, аяқты артқа сермеп, оң, сол жанмен. |
|
|||
Сабақтың ортасы
10 минут
10 минут
10 минут |
Оқушыларды сапқа тұрғызып екі топқа бөліп қарама-қарсы тұрып жұптық жаттығулар Екі қолмен допты жоғарыдан беру: - екі қолмен допты кеуде тұсынан серігіне лақтыру; - екі қолмен допты жоғарыдан бір-біріне қайталап беру; - бір–біріне тордан жоғары көтеріп беру. 2. Допты төменнен қабылдау: - бір оқушы допты құрбысының қолына береді, ол допты төменнен екі қолмен қабылдап қайта береді, - бірінші оқушы допты еденнен құрбысына береді, құрбысы төменнен қабылдап қайта береді,. - бір оқушы үстинен береді екінші ойыншы төменнен қайтарады 3. Жеңілдетілген ережемен ойын. |
волейбол доптары, ысқырғыш
өз- өздерін бағалау
өз- өздерін бағалау
өз- өздерін бағалау |
|||
Сабақтың аяғы 5 минут |
Сапқа тұрғызу - нені үйрендім? өз алаңында орналасып орын ауыстыра алуды және доппен орындалатын жаттығуларды үйлесімді орындауды - нені жетілдіруім керек? екі қолмен допты жоғарыдан беруді - нені үйрене алмадым? допты төменнен қабылдауды |
|
|||
Саралау |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау |
|||
1. Сыныптағы дайындығы төмен оқушыларға арнайы жаттығулар ұсыну, өзінің мүмкіндігіне сенімділігі арттыру. 2. Қабілеті жоғары оқушыларды волейбол үйірмесіне тарту.
|
Оқушы лента байлау арқылы бағалау(қызыл, сары, көк). 1. Оқушылардың белсенділігі және сабаққа ынтасына. 2. Қозғалыстағы жаттығуларды орындау деңгейіне. 3. Сабақта берілген ойын элементтерін орындау техникасын бақылау. |
1.Волейбол сабағына сай спорт киім кию/тізеге, шынтаққа кию/ 2.Өте жоғары ұшқан допты секіріп қабылдамау 3.Оқушылардың бір-бірімен соқтығысып қалмауы; |
Бағалау критерийі |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
Әр команда ойыншылары өз алаңында орналасып орын ауыстыра алады |
Ойын ережесін және ойыншының тұрысын анықтайды |
3 |
Доппен орындалатын жаттығуларды үйлесімді орындай алады |
Қолмен, аяқпен және кеудемен жұмыс жасауда, іс-әрекетті айтады |
3 |
Екі қолмен допты жоғарыдан беру |
Жаттығуды талапқа сай, қатесіз орындайды |
3 |
Допты төменнен қабылдау |
Допты төменнен қабылдауда, қос қолмен жұмыс жасауды көрсетеді |
2 |
Барлығы: |
|
1 |
aseke
Саламатсыздарма
Мына бағдарлама өте керемет жасалған екен,Рахмет маған ұнады айта кететін болсам дене шынықтыру сабағына көбірек видео ашық сабақтар салынса жақсы болар еді.