Өлең, жыр, ақындар

А. Науаидың «Хамса» дастандары

Түркістан облысы Кентау қаласы
Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебінің
өзбек тілі және әдебиет пәні мұғалімі
Исмайлова Наргиза Атантаевна

Қысқа мерзімді  жоспар

Сабақ: өзбек әдебиеті әңгімесі

Мектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі  

Күні:

  Мұғалімнің аты-жөні: Исмайлова Наргиза Атантаевна             

Сынып: 10-cынып

Қатысқандар:

 

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

А. Науаидың «Хамса» дастандары

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Оқушылар ақынның

«Хамса» дастандарын оқып  талдайды, кейіпкерлерге сипаттама береді;ойын тиянақтай білуге  дағдыланады.

Сабақ мақсаттары бағалау критерийі

Барлық оқушылар орындай алады:

- дастанның жазылу тарихы жайлы біледі, кейіпкерлеріне сипаттама береді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

- дастанның жазылу тарихын біледі, кейіпкерлерге сипаттама береді, ойын тиянақтап жеткізеді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

- дастанның жазылу тарихын біледі,

- кейіпкерлерді модельдеу арқылы өмірмен байланыстырады,кейіпкерлердің жақсы-жаман жақтарын зерттейді,кейіпкерге хат жазады.

Бағалау критерийлері

- дастанның жазылу тарихын біледі;

- ойын тиянақтап жеткізеді.

- өмірмен байланыстырады;

- кейіпкерлерді зерттейді және кейіпкерге хат жазады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: хоқон, Хамса, Хайрат ул-аброр, Садди Искандарий, Лайли ва Мажнун

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: хамсанавислик традициясы, Хамса-бес дастан

Құндылықтар

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

- тіл және мәдениет,өзіне өзі құрмет,ынтымақтастық, өмір бойы білім алу және еңбек ету.

Пәнаралық байланыс

 

 Тарих, еңбек, математика, өзін-өзі тану.

АКТны қолдану дағдылары:

 Жазушының өмірбаяны жайлы видеоролік

Алдыңғы білім

 А. Науаидың өмірбаяны

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы:

10 минут

 

 

«Мина алаңы» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.

Оқушылар ұлы ақындардың шығармаларыны атап айту арқылы төрт топқа бөлінеді.

Науаи

Бабур

Айбек

Шолпан

 

Ашық сұрақтар жазылған карточкалар

Ортасы

 

 

23 минут

 

 

Оқушыларға жазушының өмірбаяны туралы видеоролик көрсетіледі.

Топтық жұмыс

Оқушылар топпен бірге берілген дастаннан үзіндіні «ДЖИГСО» әдісі арқылы талдайды.

Сөздікпен жұмыс

Хамсанавис,традиция деген сөздердің мағынасын түсініп,оларды қатыстырып сөйлемдер құрайды.

«Фишбоун» әдісі арқылы тақтада оқушылар дастанды  бірігіп талдайды.

Басы-шығармада түйіндеген проблемалар

Үсткі қабырғалары-туйіндеген идеялар жайлы ашық сұрақтар

Төменгі қабырғалар-олардың шешімі жайлы жауаптар

Құйрығы-қорытынды жасау.

«Өзіме хат» стратегиясы арқылы оқушылар әңгіме кейіпкерін модельдеу арқылы хат  жазады. Бірнеше оқушының хаты оқып кері байланыс беріледі.

 

АКТ

 

Оқүлық,

флипчарт

 

сөздік

 

Балық қанқасы, стикер

 

дәптер, қаламсап.

 

Соңы

7 минут

Оқушылар «Екі шындық, бір өтірік» әдісі арқылы кері байланыс береді.

стикерлер

Үй тапсырмасы

дастанды оқып, сурет салу.

 

 

Қосымша ақпарат

Саралау  – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? 

Бағалау– Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дарынды оқушылар «Дустлик-олий туйғу» тақырыбында эссе жазады

 

Оқушылар критерийлер арқылы бағаланады.

 

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? 

 

 

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз