Өлең, жыр, ақындар

Әдебиеттік оқу пәнінен 4сынып бойынша №22 сабақ. Тақырыбы: Мен бақытты баламын.

 

Білім беру ұйымының атауы

 

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Құндылықтар

Педагогтің аты-жөні:

Зұлхарнаева Ә.Т.

Күні:

 

Сынып:

4 сынып

 

Сабақтың тақырыбы:

№22 сабақ. Мен бақытты баламын.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау

 Сабақтың  мақсаты

Кейіпкердің іс-әрекетін бағалайды

Оқиғалардың маңызды тұстарын талдап, салыстырады

Құндылықтар

Талап: Сыни және креативті ойлау

 

 

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

 

 

 

Өткенді пысықтау

5 минут

 

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

22 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорыту

6минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

5 минут

 

 

 

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды жақсарту

 

«Жылы лебіз» әдісі бойынша жақсы тілектер айтады

 

 

Өткенді пысықтау

Абайдың «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңін жатқа оқу.

Үлкендердің көмегімен «Абай әндері» тақырыбына тізім жасайды.

 

Тақырыпты ашу

1-тапсырма Топтық жұмыс

«Пікіріңді айт» айдары

 Пікірлері бойынша екі топқа бөлінеді. Әр топ өз пікірінің

дұрыстығын дәлелдеуге тырысады. Соңынан дұрыс пікірлер

таңдалады. (Ақша, байлық, атақ туралы пікірлері тыңдалады).

Мұғалім оқушылардың дұрыс пікірді таңдауына жағдай туғызады.

-Отбасында, өмірде бақытты болу үшін не істер едің?

 

 

ЕБҚ

Бақыт туралы өз ойыңды жаз.

 

 

                                                    

 

 

 

 

                               Бақыт

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа тақырып

«Түсініп оқы» айдары

Мәтіннің мазмұнын айт

 

 

3-тапсырма

Қосымша жұмыс. Кестені толтыр

 

.

 

4-тапсырма

«Талда» айдары

Мәтіндегі негізгі ойды анықтап,  пікір алмасыңдар.

Негізгі ой:  ең құнды нәрселерді қадірлей білу керек.

ЕҚБ

«Бағала» айдары

Тас қашайтын шебер мен бозбаланың мінез құлқын салыстырыңдар.

Шебер: ақылды ,іскер, сабырлы

Бозбала: сабырсыз,уайымшыл

 

ФС тапсырмасы

«Дәлелде» айдары

Неліктен денсаулықты сатып алуға болмайтынына дәлелдер

келтір. Саралау. Өзің үшін құнды заттардың (нәрселердің) атауын жаз, не үшін құнды екенін дәлелде.

Ең құнды нәрсе: денсаулық, өмір.

 

5-тапсырма

Кесте бойынша тұжырымыңды айт

 

 

 

Үй тапсырмасы

Денсаулығыңды күтуге арналған ереже құра

Денсаулық туралы мақал-мәтел жаз.

 

 

 

 

 

 

 

 Сабаққа дайындалады

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы тексертеді

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықтағы сызба мазмұны бойынша өз ойларын ортаға

салады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сызба сызып толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтінді оқып, мазмұнын айтады

 

 

 

 

Таратылған кестемен жұмыс жасайды

Кестені толтыру барысында шебердің сөздерін пайдаланады

 

 

 

 

Негізгі ойды анықтайды

 

 

 

 

 

Дәлелдеу сөздерін нақтылайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кестені толтырады

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын алады

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

Мақтап, мадақтап отыру

 

 

 

Дескриптор:

Абай шығармашылығын біледі-1б

Абайдың шығармаларын айта алды-1б

 

 

ҚБ:

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Бақыт туралы түсінігі бар-1б

Бақытты қадірлеуді  біледі-1б

Кестені өз бетінше толтырды-1б

 

 

 

 

Дескриптор:

Мәтінді жүргізе оқи алды-1б

Оқыған мәтіннің мазмұнын білді-1б

Сұрақтарға жауап берді-1б

 

 

Дескриптор:

Мәтін мазмұнымен жұмыс істей алады.-1б

Кестені талапқа сай толтырды.-1б

 

 

 

 

 

 

Дескрипторы:

Құнды дүниелерді  біледі, қадірлей алады-1б

Мәтіндегі  негізгі ойды таба алды-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Өзіне  тиісті білімді алды-1б

Қорытынды жасай білді-1б

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Денсаулық ережесін түзді-1б

Денсаулық туралы мақал-мәтел жазды-1б

 

 

 

 

 

 

 

«Ұстазға хат» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

Сызба

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

 

 

 

 

 

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

 

Парақтар

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер