Өлең, жыр, ақындар

Тағам мен сусын. Табиғат физикасы (жарық)

Білім беру ұйымының атауы

 

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Тағам мен сусын. Табиғат физикасы (жарық)

Педагогтің аты-жөні:

Темірбай Әсем

Күні:

 

Сынып:

1 сынып

 

Сабақтың тақырыбы:

№26 сабақ. Жарық пен қараңғы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.5.2.1 Жарық пен қараңғының не екенін білу және жарық пен қараңғыны салыстыру

 Сабақтың  мақсаты

Жарық пен қараңғының не екенін білетін болады, оларды салыстырады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут

 

 

 

 

 

Өткенді пысықтау

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ

тың ортасы

20 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты қорыту

6минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша тапсырма

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

5 минут

 

 

 

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Менімен бірге қайтала» әдісі

Мұғалім қимылдар жасайды, оқушы оны қайталайды

 

 

 

Өткенді пысықтау

«Ұяшық» әдісі

Өткен тоқсанда өтілген тақырыптарды пысықтап шығу

1.Ғарыш деген не?

2.Жер неге ұқсайды?

3.Уақытты немен өлшейміз?

4. Уақытты өлшеу не үшін керек?

5.Жылыту құрылғыларын ата

6.Электр энергиясы туралы не білесің?

7.Магниттің қандай қасиеті бар?

 

 

 

Жаңа тақырып

«Жарық пен қараңғы» бейнебаянын көрсету

Венн диаграммасы

Салыстырайық

Оқулықта берілген суреттерге назар аударайық. Суреттерде уақыттың қай бөлігі бейнеленген? Жарық не үшін қажет? Қараңғылық қажет пе?

 

ЕБҚ

Жарық пен қараңғының суретін сал

 

ЕҚБ

Жарық кезінде адамдар қандай жұмыстармен айналысады?

Тізімін жаса

 

 

Дәптермен жұмыс.

Жарық бейнеленген суреттің жанындағы дөңгелекті сары түспен, қараңғылық бейнеленген суретті көк түспен боя. Жарық пен қараңғыны қандай белгілері бойынша салыстырғаныңды түсіндір.

Суретте бейнеленген тәулік уақытын анықта (жарық, қараңғы).

Жауабыңды 2-3 сөйлеммен жаз.

 

 

 

 

Сергіту сәті

«Нейрожаттығулар» әдісі

Саусаққа арналған жаттығулар жасайды

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс.

Жарық арқылы адам мен жануар айналасындағы әлемді көреді. Сәуле бойында энергиясы бар сызық. Жарықты көзбен көреміз, бірақ қолмен ұстай алмаймыз. Жарық түспейтін жер қараңғы болады. Жарық адамдар, жануарлар мен өсімдіктер тіршілігі үшін аса қажет.

 

 

«Тәжірибе алаңы» әдісі

Қараңғының қасиетін анықтауға арналған тәжірибе жасау

Мұғалім сыныпты қараңғылап оқушыларды суретке түсіреді. Содан кейін шамды жағып суретті көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

ҚЖ:

«Бес саусақ» әдісі.

Оқушылар параққа алақандарын қойып, оның жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Бүгінгі сабақтағы таныстырылған материалдары бойынша саусақ бойын жаңа материалмен безендіру жұмысын жүргізіп отырады.

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

Қимылдар жасайды

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уақыт мезгілдерін салыстырады

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

Суретте бейнеленген тәулік уақытын анықтайды (жарық, қараңғы). Жауабын 2-3 сөйлеммен жазады.

 

 

 

 

 

 

Жаттығу жасайды

 

 

 

 

 

Жаңа тақырыпты түсініп алады

 

 

 

 

Қараңғыда суреттер көмескі түсетінін анықтайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өтілген тақырыпты қорытынды

Лайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

Көңіл күйлерін көтеріп отыру

 

 

Тамаша !

 

 

Дескриптор:

Өтілген тақырыптарды біледі

Сұрақтарға жауап бере алады

 

«Медаль» әдісі арқылы мадақтап отыру

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Уақыт мезгілдерін салыстыра алады

Жарық пен қараңғының қажеттілігін білледі

 

Өте жақсы!

 

 

Тамаша жауап!

 

 

 

 

Дескриптор:

Тапсырманы талапқа сай орындайды

Жауабын 2-3 сөйлеммен нақты жаза алады

 

 

 

 

Тамаша!

 

 

 

Дескриптор:

Жаңа тақырыпты түсінеді

Жарық пен

қараңғылықтың ерекшеліктерін айтады

 

 

 

Дескриптор:

Тәжірибе жасауды үйренеді

Қараңғының қасиетін анықтайды

 

 

 

 

Дескриптор:

Бес саусаққа өтілген тақырыптан ұққандарын жазады

Жарық пен қараңғыны ажырата алады

 

 

 

 

 

 

 

 

«Тик ток» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

Ұяшықтар

 

 

 

 

Оқулық

http://intellect-video.com/2888/2seriya-pochemuchkafamily-online/.

 

Тәуліктің күндізгі, түнгі суреттері

 

 

 

 

Оқушы жұмыстары

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

 

Музыка

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

Телефон

 

Фотосурет

тер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Парақтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс тақтасы

 

 

 

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз