Мектеп |
Ганюшкин мектеп-интернаты КММ |
|
Мұғалімнің есімі |
Баева Гүлнұр |
|
Мерзімі |
20.10.2015 |
|
Сынып |
5 «А» |
|
Пәні |
Информатика |
|
Тақырыбы |
Операциялық жүйенің негізгі нысандары мен оны басқару |
|
Мақсаты |
Операциялық жүйенің (ОЖ) негізгі нысандарының қызметін және онымен жұсы істеуді, басқаруды үйрету |
|
Күтілетін нәтиже |
Операциялық жүйенің негізгі нысандардың қызметін және жұмыс істеуді біледі. Компьютерді басқару нысандарымен жұмыс істеу әдістерін үйренеді. Есептер тақтасы, бас мәзір және жұмыс үстелінің нысандарымен жұмыс істей алады. |
|
Сабақтың жоспары |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Оқушылар тұрып амандасады, кезекші сынып туралы мағлұматтарды хабарлайды.
|
|
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин)
|
Өтілген тақырыпқа жинақтаған қосымша ақпаратты оқыту Оқулықтан «Өзіңді тексер!» тест жұмысын тексеру |
Оқушылар жинаған ақпараттарын оқиды Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін алып тесттің жауабын тексереді |
Топқа бөлу |
Түрлі-түсті стикерлер арқылытопқа бөлемін.
|
Оқушылар топқа бөлінеді |
Жаңа сабақ (20 мин)
|
Интерактивті тақтадан тақырыпқа байлынасты бейнефильм көрсетіледі. |
Бейнефильмді қарайды
|
«Ойлан-жұптас-талқыла» Оқулықпен жұмыс
|
Топтарға тақырып бөліп беру.
|
Топтарына жиналып, берілген тақырыпшаларына байланысты постерге түсіреді, қорғайды.
|
Компьютермен жұмыс |
Компьютердегі тәжірибелік жұмысты орындау |
3 топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі
|
Сергіту сәті (3 мин) |
Сергіту сәті бейнеролик көрсетіледі |
Оқушылар сол бейнероликтегі іс-әрекеттерді қайталайды. |
Сабақты бекіту (5 мин)
|
1.Жұмыс үстелі деген не? 2.Есептер тақтасы қайда орналасқан? 3.Бастау батырмасы не үшін керек? 4. Тілдер тақтасы не үшін керек? 5.Бас мәзір қайда орналасқан? 6. Бас мәзірде қандай бұйрықтар орналасқан?
|
Топ мүшелері қарама-қарсы топқа сұрақтар қояды |
Кері байланыс (2 мин) |
«Бестік» әдісі Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызық Сұқ саусақ – маған қиын болды Ортаншы саусақ – маған жеткілікті болмады Төртінші саусақ – менің көңіл күйім Бесінші саусақ – менің ұсынысым
|
Оқушылар қолының суретін салып, саусақтарға мәліметтерді толтырады. |
Бағалау кезеңі (3 мин) |
Формативті бағалау Бағалау парақшасы арқылы бағалау |
Белсенділік танытқан оқушыларға смайликтер беру арқылы бағалаймын. Өз-өздерін бағалайды |
Үйге тапсырма (1 мин)
|
§ 9, тест тапсырмалары мен сұрақтарға жауап беру. 10-тапсырма.Ребусты шешу |
Күнделіктеріне үйге берілген тапсырманы жазып алады. |
Маржан
Жаксы жазылган коп-коп рахмет
акерке
жақсы жазылған рахмет