Алматы қаласы. Боралдай кенті №39гимназия
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кенжебаева Нурсулу Елимбайқызы
Қысқа мерзімді жоспар Сыныбы: 5 «В»
Қазақ әдебиеті |
Уақыты: 19.11.2105 жыл. |
|
Сабақтың атауы |
Қазыбек би мен Бұқар жыраудың шешендік сөздері |
|
Сілтеме |
Қазақ әдебиеті оқулығының әдістемесі |
|
Сабақтың жабдығы |
Тақта,суреттер,кеспе қағаздар |
|
Жалпымақсаттар |
Білімділік – шешендіксөздердітереңіректүсіндіретүсу, Қазыбекби менБұқаржыраутуралыбілімдерінкеңейту. |
|
Оқыту нәтижесі |
||
Ынтымақтастық атмосферасы |
І топ. Қазыбек би ауылы ІІІ топ. Төле би ауылы ІҮ топ. Бұхар жырау ауылы Ү топ. Байдалы би ауылы |
|
Үй тапсырмасын сұрау
|
Қызығушылықты ояту бөлімі 1. Шешендік сөздер дегеніміз не? 3. Төле би Тайкелтірді қалай сынады? 7. Байдалы би не деді? |
|
Мағынаны тану
|
Мағынаны тану бөлімі. «Топтастыру» стратегиясы. «Би, жырау» сөздерін топтастыру. 1.Қазыбек бидің Бұқар жырауға келуі 2.Бұқар жыраудың жұмбағы 3.Қазыбектің сандар сырын шешуі Миға шабуыл. Ал,балалар,қалай ойлайсыңдар? Жырау неге 1-ден 10-ға дейінгі сандарды жұмбақ қылып айтқан?
3 –топ. 7,8 сандарының шешуін түсіндіріңдер. 2. Осы сандарға қатысты қандай әдет- ғұрып, ырымдар, мақал-мәтелдер,қанатты сөздер бар? Топтарға шығармашылық жұмыс: ІІІ топ. Қазыбек биді топтастыру |
|
Сергіту сәті |
Орнымыздан тұрайық, |
Оқушылар денелерін жаттықтырады |
Ой толғаныс |
«Киелі сандар» туралыэссе жазу. |
|
Үй тапсырмасы |
Шешендік сөзді жаттау. Қазыбек бидің жауабын өз ойларыңша таратып, ойтолғау түрінде жазып келу. Сөздіктеберілгенұғымдардыжаттау. |
Күнделіктеріне жазады |
Бағалау |
Бағалау парақшаларын тарату. Парақшаларды толтырады |
|
Кері байланыс |
осы сабақ маған қатты ұнады. рахмет жақсы жазылған
жақсы жазылған сабақ