Пәні: Қазақстан тарихы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: |
Көшпелі мал шаруашылығы
|
||||
Сабақтың мақсаты: |
Темір дәуірінің келуі, көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы туралы оқып түсіну. |
||||
Оқыту нәтижелері: |
Темір дәуірінің келу себебін анықтайды, көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуын түсінеді |
||||
Негізгі дерек-көздері: |
Оқулық,үлестірмелі қағаздар. Плакат, маркер,стикер. Электронды оқулық. Презентация. |
||||
Сабақ кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
Бағалау |
Кіріспе |
2 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын дайындатып зейінін сабаққа аударту. Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңберін» құру.Жылы тілектер айту. Төрт түліктің дауысын салу арқылы топқа бөлу |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралын дайындап,зейінін сабаққа аударады. Оқушылар бір-бірінің қолын ұстап шеңбер болып тұрады. Жылы сөздерін айтады. Төрт топқа бөлінеді. |
Вербальді бағалау |
|
Үй тапсырмасын сұрау |
10 мин |
«Досыма хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
Оқушылар бір-біріне үйге берілген тапсырма бойынша хат жазады, топ болып алмасады. Әр топтан ең жақсы жазылған хат таңдалынып бағаланады. |
А4 |
Қол шапалақ |
Жаңа сабақ таныстырылымы |
15 мин |
Ой шақыру. Сабақтың тақырыбын түрткі болу сұрақтарын пайдаланып ашып алу. «Көшпелі мал шаруашылығы» бейнебаян көрсету «Джиксо» әдісін қолдану. Әр топқа тақырыпшаларды бөліп беру. 1-топ Темір дәуірі 2-топ. 1-бөлім 3-топ. 2-бөлім 4-топ 3-бөлім |
Оқушылар топ болып сұраққа жауап береді.
Интербелсенді тақтадан бейнебаян көреді
Жеке оқиды, топта талқылайды, бір-біріне түсіндіреді. Қалған топтар тыңдап, топ бірін-бірі қол шапалақпен бағалайды. |
Оқулық,электронды оқулық. |
Қол шапалақ |
Жаңа сабақты талдау |
10 мин |
1-топ Мал шаруашылығының түрлері? 2-топ. Кестемен жұмыс 3-топ. «Ассоциация» әдісі 4-топ Венн диаграммасы |
Алынған ақпаратты оқушылар топта талқылап плакатқа жазады. |
Плакат |
Мақтау, мадақтау |
Жаңа сабақты қорытындылау |
5-мин |
«Түртіп алу» әдісін қолдану |
Оқушылар алынған ақпарат бойынша кесте толтырады |
Плакат, маркер |
Мадақтау. |
Рефлексия |
1 мин |
Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім Қиындықтар кездесті бірақ жеңе білдім Түсінбедім |
Стикермен плакатқа жапыстырады |
Стикер, плакат. |
Кері байланыс |
Бағалау |
1 мин |
Бағалау парақшасын алып қорытынды бағаны шығару. |
Топ басшысы бағалау парақшасына бағалайды. |
Формативті, сумативті бағалау. |
|
Үйге тапсырма |
1 мин |
Үй тапсырмасын беру.10 оқу. |
Күнделікке үй тапсырмасын жазады. |
Күнделік |
Алған бағаларын күнделікке қою. |
Айкон.Керісінше оқысаңыз...
көшпелі мал шаруашылының себептерін айтыңыздаршы.
Динара
Көшпелі мал шаруашылығы анқтама
Гулшат
Жақсы