Өлең, жыр, ақындар

Лирика – поэзия падишасы

  • 13.04.2022
  • 0
  • 0
  • 451
Лирика –поэзия падишасы,
Жүрегіңмен табысар әр ұйқасы.
Қарлығаш сезіміңнің жанұясы,
Ағысты көңіліңнің дариясы.
Мезгілдің көктемімен жазып небір,
Тіршіліктің сағыныш сазы небір.
Лирика –поэзия падишасы,
Тасты тесіп, гүл өскен нәзік өмір.
Жүрегіңді өртейтін, от аласың,
Кеңейткен сезіміңнің шекарасын.
Лирика –поэзия падишасы,
Аспан-жердің жалғаған екі арасын.
Құрдастай адамзатпен өмір жасы,
Ырғағы –сұлу саздың ән ұйқасы.
Қан ойнар жүрегіңнің патшасындай,
Лирика –поэзия падишасы.

2-19 қараша, 2012жыл
Алматы шаһары.



Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Есіме қапияда түсті ауылым

  • 0
  • 0

Есіме қапияда түсті ауылым,
Қиялдың қанатында ұшты-ау, күнім!
Кеудемді билеп алды бір сағыныш,
Елжіреп ойда-жоқта іш-бауырым.

Толық

Біз даланың екеуміз түлегіміз

  • 0
  • 0

Біз даланың екеуміз түлегіміз,
Тағдыр қосып жарасқан тілегіміз.
Ғашық етіп жаратқан дүниеге,
Қарыздар ұл әлемде жүрегіміз.

Толық

Есіл

  • 0
  • 0

Ақын болып жаратылдым не үшін мен?!
Бүгін алғаш амандастым Есілмен.
Бас иеміз дәл осы бір өзенге,
Келіп жеткен астаналық көшіммен.

Толық

Қарап көріңіз