Өлең, жыр, ақындар

ҚазҰУ – жетістіктер мекені

Әбенова Айнұр Полатқызы
Магистратура 2 –курс 
э.ғ.д., профессор Айтбембетова А.Б.
ӘЛ-ФАРАБИ атындағы ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

Жаңа экономика жағдайындағы жоғары білімнің тиімділігі әлемдегі елдер санының артып келе жатқан инновациялық саясатының стратегиялық бағытына айналуда. Соңғы уақытта жетекші жоғары оқу орындарының зерттеу жұмыстарына олардың адамзаттың негізгі жаһандық мәселелерін шешуге қосқан үлесіне көбірек көңіл бөлінуде. Бұл ретте жоғары білім берудің негізгі міндеттері өз өңірлеріне экономикалық дамуды теңестіру мен жеделдетуде, кедейлік пен әлеуметтік теңсіздікпен күресте көмек көрсету болып табылады.
жоғары оқу орындарының халықаралық рейтингтері дәстүрлі түрде экономикалық дамуды бағалаудың маңызды құрамдас бөлігі және әлемнің әртүрлі елдерінің жоғары біліміне қол жеткізуді салыстыру ретінде қабылданады. Жоғары білім беруді қолдау әрқашан оған қойылатын қос талаптармен үйлеседі. Бір жағынан, қоғам көптеген студенттер үшін жоғары білім беру жүйесіне қызығушылық танытады, екінші жағынан, ол әрқашан әлемдік деңгейдегі университеттерге жағдай жасауға ұмтылады. Әлемдік деңгейдегі Университет әр түрлі тұжырымдамаларға ие болуы мүмкін және барлық қызмет салаларында мінсіз болмауы мүмкін, дегенмен ол әрдайым басқа университеттер үшін эталондық модель ретінде қызмет етуі керек. Бұл тек ғылыми-зерттеу жұмыстарына ғана емес, сонымен қатар басқа салаларға да қатысты , мінез-құлық этикасы, студенттерді қабылдаудың демократиялық және ашық принциптерін сақтау, қызметкерлердің мансаптық өсу тәжірибесі.

Негізінен әлемде білім беру сапасының ашық және объективті көрсеткіштеріне сұраныс үнемі өсіп келеді. Әр түрлі аккредиттеу орталықтары мен агенттіктер тартылған жағдайларда. Алайда, мемлекеттік аккредиттеу рәсімі мамандарды даярлауға тапсырысты орналастырумен, ЖОО-да зерттеулер туралы мәліметтерді ашумен/жабумен және т. б. ЖОО мен мамандықты таңдаумен байланысты барлық проблемаларды шешуге мүмкіндік бермейді.Осыған байланысты жоғары оқу орындары рейтингтерінің танымалдығы артып келеді. Мысалы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті Қазақстан Республикасының көптеген ғылыми және кәсіптік салаларындағы жоғары курс студенттер үшін аса маңызды зерттеу институттарының бірі және сонымен бірге ерекше оқу ортасы болып табылады. ҚазҰУ еліміздің жетекші университеті ретінде еліміздің Тұңғыш Президенті – Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың әлемдегі ең үздік 200 жоғары оқу орнының қатарына кіру жөніндегі маңызды мемлекеттік міндетін жүзеге асыру үшін мақсатты түрде жұмыс істеуде.Түлектерді жұмысқа орналастыру рейтингінде 500 жоғары оқу орнынан 251 орынды иеленеді. Рейтинг жұмыс берушілер арасындағы бедел, түлектердің кәсіби жетістіктері, жұмыс берушілермен әріптестік, жұмыс берушілердің студенттермен өзара іс-қимылын ұйымдастыру және жоғары оқу орнын бітіргеннен кейін жұмысқа орналасу ретінде бағалау критерийлері негізінде жасалды. Бұл жоғары нәтиже ҚазҰУ-дың жұмыс берушілермен тығыз байланысы бар екенін және ЖОО-ның көптеген түлектері еліміздің үздік компанияларына, сондай-ақ одан тысқары жерлерге табысты жұмысқа орналасатынын растайды.

Жаһандану процесі жоғары білім беру саласында да көрініс тапты: кезеңде академиялық және студенттік ұтқырлықтың қарқынды өсуі байқалды, "қос диплом" бағдарламаларының саны күрт өсті, төлемге қабілетті талапкерлердің Шетелдік оқуға деген қызығушылығы айтарлықтай өсті. ХХ ғасырдың аяғында. білім беру қызметтерінің халықаралық нарығы қалыптасты. Бұл нарықтың жылдық көлемі бірнеше АҚШ долларын құрайды. Кейбір бағалаулар бойынша, бүгінде 2,5 миллионнан астам студент өз отанынан тыс жерде оқиды және жыл сайын 20% орташа деңгейге жетеді. Сондықтан бүгінгі таңда университеттің рейтингтік ұстанымдарының талапкерлердің қалауына әсерін ескере отырып, университетті ірі және беделді және рейтингтік агенттіктерде ілгерілету жөніндегі жұмыстарды жандандыру аса маңызды болып отыр, соның салдарынан болашақта зерттеу климатын жақсарту ЖОО-дағы зияткерлік қызмет өнімдерін интернационалдандыру мен коммерцияландыру көлемін ұлғайту, әлемнің ірі ғылыми орталықтары іске асыратын инновациялық жобаларды ұлғайту, жаңа басқару стандарттарын енгізу болады, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесін алдыңғы қатарлы халықаралық стандарттарға сәйкес сапалы трансформациялау .


Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз:

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Басқа да жазбалар

Пікірлер