| 33 сабақ: Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы | Мектеп: №3 Аршалы орта мектебі | |||
| Күні: | Мұғалім есімі: Айкынбаева М.М. | |||
| Сынып: 6 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны | ||
| Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | "Тарихтың атасы" атанған Геродоттың сақтар туралы айтып кеткен деректерді біледі, сақтардың айналысқан тұрмысы мен шаруашылығын анықтайды. | |||
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар | |||
| Сақ қоғамының айналысқан шаруашылығын біледі. | ||||
| Оқушылардың басым бөлігі | ||||
| Сақтарда үлкен маңызға ие болған мал шаруашылығының ерекшелігін анықтай алады. | ||||
| Кейбір оқушылар | ||||
| Сақ қоғамының тұрмысын мен әлеуметтік құрылысын салыстыра алады. | ||||
| Тілдік мақсат 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | Оқушылар Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып, тапсырмаларды орындауда машықтандыру және өзіндік жұмыс жасауға дағдыландыру. .... (істей алады) | |||
| Негізгі сөздер мен тіркестер | ||||
| Әлеуметтік жіктелу, көшпелі, жартылай көшпелі, отырықшы | ||||
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||||
| Талқылауға арналған мақсаттар: | ||||
| «Көшпелі және жартылай көшпелі» дегенді қалай түсінесіздер? | ||||
| Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба? | ||||
| Сақтардың тұрмысы туралы не білесіңдер? | ||||
| Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||||
| Мал шаруашылығының формалары жайында | ||||
| Алдыңғы оқу: Сақ тайпалары, мекендеген территориясын білген | ||||
| Жоспар | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар | ||
| Жоспарланған уақыт Басталуы (5 мин) 
 | Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топ қасандар арқылы бөлдіремін. | 
 | ||
| Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу (10 мин) | 
 
 ФБ: алақан және жұдырық (өзара бағалау). | Төлеубаев Ә.Т., Іргебаев Ғ.Д. 2015, «Атамұра» | ||
| Ортасы 
 Картамен жұмыс Өтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты ашу (10 мин) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Кесте толтыру (10 мин) 
 
 
 
 | 
 
 
 ФБ: Ұпай арқылы (5 ең үлкен, 3 ең төмен) (өзара бағалау). 
 
 | Видео, презентация | ||
| Аяқталуы Ойлан, тап! арқылы тақырыпқа талдау жасау (10 мин) | 
 
 
 
 Кері байланыс: «Аяқталмаған ой» 
 
 Қорытынды бағалау (мұғалімнің бағалауы). Үй тапсырмасы: Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы оқу, мазмұнын айту. | 
 | ||
Баян
Туралы