33 сабақ: Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы |
Мектеп: №3 Аршалы орта мектебі |
|||
Күні: |
Мұғалім есімі: Айкынбаева М.М. |
|||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
"Тарихтың атасы" атанған Геродоттың сақтар туралы айтып кеткен деректерді біледі, сақтардың айналысқан тұрмысы мен шаруашылығын анықтайды. |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар |
|||
Сақ қоғамының айналысқан шаруашылығын біледі. |
||||
Оқушылардың басым бөлігі |
||||
Сақтарда үлкен маңызға ие болған мал шаруашылығының ерекшелігін анықтай алады. |
||||
Кейбір оқушылар |
||||
Сақ қоғамының тұрмысын мен әлеуметтік құрылысын салыстыра алады. |
||||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып, тапсырмаларды орындауда машықтандыру және өзіндік жұмыс жасауға дағдыландыру. .... (істей алады) |
|||
Негізгі сөздер мен тіркестер |
||||
Әлеуметтік жіктелу, көшпелі, жартылай көшпелі, отырықшы |
||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||
Талқылауға арналған мақсаттар: |
||||
«Көшпелі және жартылай көшпелі» дегенді қалай түсінесіздер? |
||||
Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба? |
||||
Сақтардың тұрмысы туралы не білесіңдер? |
||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||
Мал шаруашылығының формалары жайында |
||||
Алдыңғы оқу: Сақ тайпалары, мекендеген территориясын білген |
||||
Жоспар |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||
Жоспарланған уақыт Басталуы (5 мин)
|
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топ қасандар арқылы бөлдіремін. |
|
||
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу (10 мин) |
ФБ: алақан және жұдырық (өзара бағалау). |
Төлеубаев Ә.Т., Іргебаев Ғ.Д. 2015, «Атамұра» |
||
Ортасы
Картамен жұмыс Өтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты ашу (10 мин)
Кесте толтыру (10 мин)
|
ФБ: Ұпай арқылы (5 ең үлкен, 3 ең төмен) (өзара бағалау).
|
Видео, презентация |
||
Аяқталуы Ойлан, тап! арқылы тақырыпқа талдау жасау (10 мин) |
Кері байланыс: «Аяқталмаған ой»
Қорытынды бағалау (мұғалімнің бағалауы). Үй тапсырмасы: Сақтардың шаруашылығы мен тұрмысы оқу, мазмұнын айту. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі