Өлең, жыр, ақындар

“There is, there are “ - құрылымы

"Қаракөл жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Сисенова Айнұр Уахитқызы

 

Сынып:5

Сабақтың грамматикалық тақырыбы: “There is, there are “-құрылымы,Сұрақ қою түрі: Is there…? Are there…?

Лексикалық тақырыбы: Саrol`s kitchen

Мақсаты:

Білімділік: Жаңа тақырыпты суреттермен түсіндіру, жаңа сөздерді тыңдау арқылы игерту-бекіту мақсатында ойын ұйымдастыру, there is, there are-құрылымын сұрақтар арқылы қайталау.                                      

Дамытушылық: жаңа материалды игертуде миға шабуыл арқылы сабаққа ынталандыру, ойлау, сөйлеу, жазу, тыңдау, аудару дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорын молайту.

Тәрбиелілік: Оңай түсіндірілетін сөздермен ағылшын тілінде сөйлеу жеңіл екенін ұғындыру, жануарлар және табиғат плакаттары мен суреттері арқылы қоршаған ортаға сүйіспеншілігін дамыту.

Сабақтың типі: Ақпарат алу, түсінік- сабақ

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, жеке және топтық жұмыс, аудио-визуалды, бекіту.

Пәнаралық байланыс: география, биология.

Көрнекілігі: суреттер, плакаттар, үлестірме қағаздар, доп.

Техникалық құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, компьютерлер

Literature: 1.ENGLISH.5 сынып оқулығы, 3-басылым, Алматы. «Атамұра».2010ж., “Ағылшын тілі мектепте” журналы,№3.2012

 

The procedure of the lesson:

I Organization moment

Greetings

- Good morning,boys and girls!  

  • Good morning!
  • How are you?
  • Fine.Thanks,and you?
  • We are Fine!
  • Sit down,please.Who wants to say ,What season is it now?
  • It`s winter.
  • Yes,you are right. Now, let’s start our lesson.

( осы жерде есік қағылады, бейтаныс біреу кіреді)

II  Вrainstorming. Our guest gives us the letter.Guess the picture “Home” (оқушылар тақтадағы суреттің не екенін айтады, ағылшын тіліне аударады)

III  Review previous material. Travelling to the Carol`s kitcnen.

1-station.

In this station we must help to the animals. Look! They was caught.

(оқушылар аңдарды қамаудан босатады, атын атайды, суреттен көрсетіп аударады және тақтада ілулі тұрған 2 плакаттың, яғни орман немесе үй жануарына жатқызатынын  айтады)

2-station.

Game. Find Carol’s kitchen.

 1-ші плакатпен жұмыс. (плакатта үйдің суреті берілген, бірақ бөлмелері ауысып кеткен, оқушылар бөлмелерді атап, орындарына дұрыс қою керек, Кэролдың ас бөлмесін тауып беру керек.)

A. a living room                 -  жатын бөлме

      B.          a dining room or kitchen              - ас үй

      C.          a corridor                                   -  орта,коридор

      D.          a bedroom                                 - жатын бөлме

      E.           a study                                     -  сабақ оқу бөлмесі

IV.   3- station.

      Presentation of the new theme. Are there…? Is there…?  (тақтаға күн жатысы,тақырып жазылады.)

(Сабақ түсіндірместен бұрын жаңа материалды оқушыларға өздері игеріп алуға ұсынамын, егер қате жерлері болса, дұрыстаймын)

T: Dear  pupils,we  know  “there is…,there are…”and how  we use it with sentences.Can you translate me this sentence:  There is a table in the dining room. 

   P:  Ас үйде үстел бар.

T:  Right. And now children,please ask in English language: Ас үйде үстел бар ма? You mustn’t forget that the question  begins with : Is there… and  Are there…

   P:  Is there a table in the dining room?

   T: And remember to put “Is and Are ” the first,then “there”,then object.

   And we use “is” for form, “are” for form.For example: If object is in form: table,mirrow,window,book, if object is in form:tables,mirrows,windows,books.

VI.  4-station. Game. Help to the nature.

2-ші плакатпен жұмыс. (тақтадағы плакатта орман бейнеленген,бірақ аспандағы құстар шашыраңқы ұшып жүр,оқушылар оларды тізбектеп дұрыс ретпен қойса,бүгінгі тақырыптағы сұрақ шығады.,мысалы:

Is there  a window in the study?)

        5- station. Listening. New words.

(оқушылардың алдында әр компьютерде аудио-визуалды әдіс арқылы жаңа сөздер жазылған,оқушылар сөздерді тыңдап аудармасымен қайталайды)

         A cooker    -

6-station. Game.The best translator.

 

Match  this pictures with their names.

             a sofa-                  диван

             a armchair-         кресло

             a window –         терезе

             a clock –              сағат

             a book –              кітап

             a table –               үстел

             a carpet –             кілем

             a door-                  есік

VI New theme:

 (Балалар ,біз хаттағы барлық тапсырмаларды дұрыс орындап,енді қонағымызға Кэролдың үйін,дәлірек айтңанда ,олардың үйіндегі ас үйді көруге көмектестік,сонымен Кэролдың ас үйін табу  үшін бізге берілген бөлмелердің атын табайық)

VII Listening. New words.

VIII Game. ”Translator”

IX Game “Who is quckly?”

X  Physical training

XI Magic

XII Game “Interview”

XIII Conclusion Write 5 interview questions in your copybooks.

         Marking. Hometask: Ex.15,17.p.122 My kitchen. My room.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз