Бекітемін:------------------
Сыныбы: 7 |
Пәні: Қазақстан тарихы |
Күні: |
Уақыты: |
Сабақ тақырыбы |
Алтын Орда XIII ғ ортасы- XV ғ. ортасы |
||
Сілтеме
|
Білім стандарты, пән бағдарламасы, Ортағасырлардағы қазақстан тарихы 7 сынып оқулығы Интернет материалдары |
||
Жалпы мақсаты
Міндеттері |
Алтын Орданың құрылуы. Алтын Орда – Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі екендігін түсіндіру.
Жазбаша жәдігерлер-дің маңызын ұғындыру. Заттай деректерге сүйеніп зерттеу туралы баяндап окушыларды топқа бөліп тапсырмалар орындау. |
||
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың өздігінен жұмыс істеуі арқылы олардың ой - өрісін дамытып, өзіне деген сенімін арттырып, пәнге деген қызығушылығын арттыру |
||
Негізгі идеялар |
Орта ғасырдағы мемлекеттердің тарихын елестете отырып,болашаққа қадам басады. |
||
Тапсырмалар /Wiki материал-дары/ |
Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс – әрекеті )
І.Ұйымдастыру
1.1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу зейінін сабаққа аудару. (2минт)
1.2. Оқушыларды Шыңғысханның 4 ұлының аттары арқылы 4 топқа біріктіру. ( 2 минут)
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
Дискусиялық сұрақ келісемін,келіспеймін
Жошы Ұлысы |
Үгедей Ұлысы |
Шағатай Ұлысы |
|
|
|
ІІІ. Тұсау кесер
Қызығушылықты ояту
Жошы ұлысының алып жатқан аумағы қандай?
Топтық тапсырма «Ойлан. Бірік. Бөліс» постер қорғайды.
Бекіту:
Тікелей радиоэфир әдісі бойынша.
Радио жүргізуші (мұғалім) , тікелей эфирге 3 топтан оқушылар шығады. Радио жүргізушісі талқыланатын тақырыппен таныстырады.Студия қонақтарына (үш оқушыға) рөлдік карточка беріліп, олар сол карточкадағы рөлдерін ойнайды. Тыңдаушылар аудиториясы (сыныптағы оқушылар), жаңа тақырып бойынша сұрақ қою үшін «қоңырау шалады».
Кері байланыс (сұрақ,не үйрендім, не қиын болды) ( (3 минут)
Рефлексия (5минут)
Кейінгі тапсырмалар
|
Эссе жазу |
Кейінгі оқу |
Алтын Орда |
дуисебай улжан
зор адем сурак жауап