Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
Қыраш ауылы, №180 Қызылмақташы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Күлтанова Лаззат
Мұғалімнің аты-жөні: |
Күлтанова Л |
||
Сыныбы: МАД |
Пәні: Сауат ашу |
||
Сабақтың тақырыбы |
Л л дыбысы мен әрпі |
||
Сілтеме |
1. Білім стандарты. 2. Интернет көздері |
||
Жалпы мақсаты |
Л дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Л дыбысы бар сөздерге дыбтық талдау жасай білуге үйрету. Л дыбысы бар сөз, сөйлеп ойлап табуына назар аудару, сөздерді буынға бөліп байланыстыра сөйлеуге үйрету. |
||
Күтілетін нәтиже |
Л дыбысы мен әріптің дауыссыз екенін біледі |
||
Негізгі идеялар |
Топтық жұмыс жасауда оқушылардың бір-бірімен ықпалдастығы нығаяды. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. Суретпен жұмыс жасағанда, АКТ-ні қолдануда, топтық әңгімеде, көшбасшылыққа ұмтылуын, өз-өздеріне сенімділіктерін нығайтады. |
||
Тапсырмалар : |
Ғаламтор, интернет желісінен алған материалдар, тақта, дәптер, суреттер. |
||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
Уақыты:
|
Мұғалім іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті: |
Кіріспе
|
2 мин
2мин
4 мин
1мин |
Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосфересын құру.Психологиялық дайындық.
«Гүлдер » арқылы - топқа бөлу
Өтілген әріптерді еске түсіру. «Миға шабуыл» сұрақтар қою Суреттер арқылы
«Смайликтер» арқылы бағалау. |
Бір-біріне жақсы көңіл -күй тілейді.
Топқа бөлініп, топтар өз жұмыстарын атқарады.
Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын жауап береді.
Өздерінің білетіндері туралы айтып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Тұсаукесер
|
2мин |
«Ең зерек»-жеке жұмыс (Өткен сабақты еске түсіру ) |
Отанды қорғау т.б әдепті болу үлкенді құрметтеу. ананы сыйлау т,б оқушы өз ойын айтады. |
Негізгі бөлім
|
5мин
1 мин
3мин
3 мин
|
Суреттер көрсету «Дәптермен жұмыс» (жаңа сабақ) 1.Л дыбысы мен әрпі 2. Топтық әңгіме жасау.
«Смайлик» арқылы бағалайды
Топтық жұмыс әңгіме, суреттер, сөздер құрау арқылы жұмыс жүргізіледі. «Смайликтермен мадақтау»
- Сергіту сәті Жеке жұмыс «Перне тақтамен жұмыс» сөз жазу. Топтар бірін-бірі бағалайды. |
Берілген сөзді әрқайсысы жеке оқиды.
Әр топ жазған сөздерін буынға бөледі, сөйлем құрайды Үш топ бір-бірін смайлик арқылы бағалайды
|
Қорытынды
Рефлекция |
2 мин |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс Түсіндім, жартылай түсіндім, мүлдем түсінбедім. |
Оқушылар өздерінің түсінгендерін смайлик арқылы көрсетеді.
|
Раушан
рахмет өте мазмұнды сабақ