Қызылорда облысы,Жаңақорған ауданы, Қыраш ауылы
№180 «Қызылмақташы» орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тұрсыматова Маржан
Мұғалімнің аты-жөні: |
Тұрсыматова Маржан |
||
Сыныбы: 2- сынып |
Пәні: Әдебиеттік оқу |
||
Сабақтың тақырыбы |
Қарттарды сүйем. |
||
Сілтеме |
1. Білім стандарты. 2. Интернет көздері |
||
Жалпы мақсаты |
Ата-ананы құрметтеуді үйрету. Қарттарға деген сүйіспеншілікті арттыру Ұлттық тәрбие беру |
||
Күтілетін нәтиже |
Туған туыстарды құрметтеугді біледі. |
||
Негізгі идеялар |
Топтық жұмыс жасауда оқушылардың бір-бірімен ықпалдастығы нығаяды. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. Суретпен жұмыс жасағанда, АКТ-ні қолдануда, топтық әңгімеде, көшбасшылыққа ұмтылуын, өз-өздеріне сенімділіктерін нығайтады. |
||
Тапсырмалар : |
Ғаламтор,интернет желісінен алған материалдар,оқулық |
||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
Уақыты:
|
Мұғалім іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті: |
Кіріспе
|
2 мин
3мин
3 мин
|
Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосфересын құру Әдепті елдің баласы Алдымен сәлем береді Айдай арайланып,күндей шуақтанып бүгінгі сабағымызды бастаймыз. .Ұлағатты сөздер арқылы топқа бөліну. Үй тапсырмасын сұрау «Кім білгір»әдісі арқылы сұрау |
Бір-біріне жақсы көңіл -күй тілейді.
топқа бөлініп, топтар өз жұмыстарын атқарады.
Сұрақтар арқылы үй тапсырмасын жауап береді.
Өздерінің білетіндері туралы айтып,жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Тұсаукесер
|
4мин |
«Ең зерек»-жеке жұмыс Жаңа сабақты суреттер арқылы ашады. М.Мақатаев жайлы жаңа ақпарат беру. |
Үлкенді сыйлау т.б әдепті болу үлкенді құрметтеу, ананы сыйлау, қарттарға қамқорлық жасау т,б оқушы өз ойын айтады. |
Негізгі бөлім
|
3мин
10мин
1 мин 1мин 5мин
2мин
8мин
1мин |
Интерактивті тақта арқылы суреттер көрсету «Кітаппен жұмыс» (жаңа сабақ) 1 Өлеңді жеке оқу Топтық әңгіме жасау(өз ойын айту) Басбармақ арқылы бағалау Сергіту сәті 2.Жұптық жұмыс «Жұптас» әдісі арқыл Суреттеме беру. Мақал-мәтелдің мағанасын түсіндіреді бір-біріне «Смайликтермен" мадақтау
«Аман болсын қарттарым» жеке жұмыс әңгіме жазу
Шапалақ әдісі арқылы бағалау |
Берілген әңгімені әрқайсысы жеке оқиды.
Әр топ оқығандары арқылы өз топтарын қорғайды.жеке-жеке айтып шығады.
Суреттерге,сөздерге талдау жасайды.Мағанасын ашып оқушылар өз ойларын айтады
Оқушылар өздерінің орындаған әңгімелерін тексеріп бір-бірін бағалайды. |
Қорытынды
Рефлекция |
2мин |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс
|
Оқушылар өздерінің түсінгендерін стикер арқылы көрсетеді.
|
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі