Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Қыраш ауылы
№180 «Қызылмақташы» орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі Сайдакбарова Дариха
Мұғалімнің аты-жөні |
Сайдакбарова Д |
|||
Сыныбы:1 сынып |
Пәні: ана тілі |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Қысқа дайындық |
|||
Сілтеме |
1. Білім стандарты. 2. Интернет көздері |
|||
Жалпы мақсаты |
Жыл мезгілдері жайлы түсінік. Сөйлем, сөз, дыбыс туралы үйрету. Қыс мезгіліндегі жұмыстардың түрлерін үйрету. |
|||
Күтілетін нәтиже |
Туған жерді, елді құрметтеуді біледі. Мәтінмен жұмыс істеуді үйренеді. |
|||
Негізгі идеялар |
Топтық жұмыс жасауда оқушылардың бір-бірімен ықпалдастығы нығаяды. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды. Суретпен жұмыс жасағанда, АКТ-ні қолдануда, топтық әңгімеде, көшбасшылыққа ұмтылуын, өз-өздеріне сенімділіктерін нығайтады. |
|||
Тапсырмалар: |
Ғаламтор, интернет желісінен алған материалдар, оқулық |
|||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
Уақыты:
|
Мұғалім іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті: |
|
Кіріспе
|
2 мин
2мин
6 мин
2мин |
Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосфересын құру.
«жыл мезгілдері» арқылы-топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау «Аққала» өлеңін мәнерлеп оқыту, мағынасын айту
«бір-бірін» бағалау. |
Бір-біріне жақсы көңіл -күй тілейді.
топқа бөлініп, топтар өз жұмыстарын атқарады.
Сәйкестендіру тесті арқылы үй тапсырмасына жауап береді.
Өздерінің білетіндері туралы сәйкестендіріп, жауап береді. |
|
Тұсаукесер |
2мин |
«Ең зерек» -жеке жұмыс (Өткен сабақты еске түсіру бүгінгі сабақпен байланыстыру) |
Сөзжұмбақты шешіп Қысқы жұмыс деген сөзге өз ойын айтады |
|
Негізгі бөлім
|
8мин
2мин
7 мин
2 мин
2 мин
6мин
2 мин |
Интерактивті тақта арқылы суреттер көрсету . Топтық жұмыс «Қысқа дайындық» мәтінді мәнерлеп оқыту 1-топ Бал арасы мен тиін қысқа қандай дайындық жасады? 2-топ Саршұнақ неліктен егістікке жақындау жерге көшіп келді? 3-топ Иттің түс көруі 4-топ Ит өзіне қандай серт берді? «Смайликтермен» бағалау
Жұптық жұмыс: 1-топ 5-жаттығу. Берілген сөздерден сөйлемдер құрастыру 2-топ 6-жаттығу. Сөйлемдерді оқып, көшіріп жазыңдар. 3-топ 7-жаттығу 4-топ «Қысқы ауа райы»
«Басбармақ арқылы» бағалау Сергіту сәті
Жеке жұмыс «Қысқа дайындақ» тақырыбына әңгіме құрастыру . Оқушы бір-бірін бағалайды
«Жұлдызшалар арқылы» бағалайды. |
Берілген әңгімені әрқайсысы жеке оқиды. Әр топ оқығандары арқылы өз топтарын қорғайды.жеке-жеке айтып шығады.
Оқушылар төрт топ бір-бірін «смайликтер» арқылы бағалайды Жұптық жұмыста жаттығулар арқылы жұмыс жүргізеді
«Басбармақ арқылы» бағалау Сергіту сәтін өлең шумағымен орындайды Әр оқушы жеке әңгіме арқылы жұмыс жасайды.
Оқушылар өздерінің орындаған әңгімелерін тексеріп бір-бірін бағалайды. |
|
Қорытынды
Рефлекция |
2мин |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс Түсіндім, жартылай түсіндім, мүлдем түсінбедім. |
Оқушылар өздерінің түсінгендерін алма жемісі арқылы көрсетеді. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі