Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Сабақ: әліппе |
Мектеп: № 101 |
||||||
Мерзімі: _____________ |
Оқытушының аты-жөні: Баймаханова Гүлнура Нұртайқызы |
||||||
Сынып: 1 « » |
Қатысқан оқушылар саны: _____________ |
Қатыспағандар саны: ____________ |
|||||
Сабақтың тақырыбы: Хх дыбысы мен әрпі |
|||||||
Осы сабақтың оқу мақсаттары: |
Хх дыбысының айтылуын, әрпінің жазылу ерекшеліктерін меңгереді. Өткен әріптерді пайдалана отырып, сөздер жаза алады. Сурет бойынша сөйлем құрайды. |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Хх дыбысының айтылуын, әрпінің жазылу ерекшеліктерін меңгереді . Бағандағы сөздерді буындап оқи алады. Сөздерді буынға бөліп, буын санын біліп, ондағы дауысты дыбыстарды айта алады. Оқушылардың көпшілігі: Х әрпін қатыстырып сөздер айта алады. Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады. Кейбір оқушылар: Х әрпін қатыстырып сөйлемдер құрайды. Берілген мәтіндерді оқып, мазмұндай алады. Мұғалімнің көмегімен шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. |
||||||
Тілдік мақсаттар
Бұған дейін меңгерілген білім: Юю дыбысы мен әрпінің айтылу ерекшелігін білу. «Жарыс» мәтіні мен бағандағы сөздерді жүргізе оқи алу. |
Оқушылар: Хх дыбысының айтылу ерекшелігін түсіндіреді. Мысалы: Х дыбысының неліктен дауыссыз екендігін айтып дәлелдейді. Пәндік лексика және терминдер: Хх дыбысы, әрпі, хат-письмо, хадис, шахмат Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Талқылау:
|
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері |
|||||
Басы 0 – 7 мин
Ортасы 8 – 15 мин
16 – 24 мин
25 – 30 мин
Соңы 30 – 35 мин
36-40 мин |
1 топтың аты: «Білімділер» Топтың ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, -Балалар бүгін біздің сыныпқа саяхатшы Дара келіпті (бейне таспа жіберу). Ол кітапханадан алған қызықты кітаптарын оқып болып, енді оларды тапсырмақшы. Кітаптарды тапсыру үшін Дара кітапханаға бара жатыр екен. Жолда кездескен қиындықтарды жеңіп, Дараға көмектесуге әзірсіңдер ме? Ол үшін қай топ Дараға жақсы көмектесетінін білу үшін 2 топқа бөлініп жарысамыз. Өткенді пысықтау. -Енді кітапті жолдорбаға салу үшін, алдымен жолдорбаны босатуымыз керек, ол үшін жолдорбаның ішіндегі суреттерді айтып қайталасақ ,бүгінгі сабақтың тақырыбын біледі екенбіз.( «Сиқырлы кітап» бейне таспа жіберу) . |
Тақта
суреттер
Суреттер мен әріпті шаршылар
Парақшалар
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? «Адасқан сөйлемдер» атты шығармашылық тапсырма беру Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Оқушыларға дифференциация табысты болды ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау элементтер(жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б) |
Пәнаралық байланыс: Музыка, орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі, дүниетану. |
Қорытынды бағалау |
Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты) 1. 2. 2.Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1.
2.
Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі