Эссе және өлең-жыр байқауы

2-ші сынып қысқа мерзімді жоспар

2 «Б» - сынып. Әдебиеттік оқу. Сабақтың тақырыбы:  Жақан Смақов. Апаның тілін алса егер

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

1-топ 1.Атаң-жылқышы       1.Ағасы-диқаншы         2.Апасы-тәрбиеші               2.Нағашысы-қойшы

3.Жездесі-құрылысшы     3.Жеңгесі-сауыншы

 (ОмОЖТ)  1 мин

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2.Сөздікпен жұмыс

3. Жаңа сабақты  оқулықтан оқи отырып, ассоциация құру арқылы өздері мағынасын ашады.

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

Жаңа сөздерді меңгерді

1. Автор  туралы білгендерін ортаға салады.

2.Өлеңді түсіне оқиды

3.Сызба құрастыра отырып,негізгі ойды анықтайды. Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі:

 («Ассоциация», ОмОЖТ, СТО)   20  мин.

 

Сөз тіркестерін құрап үйренді

Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты. Үш топта үш түрлі ассоциация жасақталады

 

 

 

Бірлесіп қайталайды.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

 

Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды.

 

Таратпа қағаз

 

 

4.Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды,ойланады. 3 мин

 

 

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

 

Әр оқушыға бағдаршам тарату арқылы бағаланды.

Видео ролик

 

5. Кестемен топтық жұмыс

 

 

1.Топтаса   жұмыс жасайды  

  10 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Әр оқушыға бағдаршам тарату арқылы бағаланды.

Таратпа қағаз

Электрондың оқулық

6. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

«Ыстық орындық »  стратегиясы

(СТО, ТжДБО)  10 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Артистік қабілеттері  шыңдалды. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

Әр оқушы  өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Әр оқушыға бағдаршам тарату арқылы бағаланды.

Таратпа қағаз

 

7.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.Өлеңдерді жаттау

 1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

8.Рефлексия

1  мин

 

 

2 «Б» - сынып. Математика. Сабақтың тақырыбы: Есеп шарты бойынша  теңдеу құрып және шешу

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Бір-біріне сәттілік тіледі

 

1мин

Бойларында өздеріне деген сенімділік орнады.

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

 

2.Өткен сабақты  тиянақтау

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

1.Күн жады

2.3- есептерді өздері тақтада айтып тұрып шығарады

 

(ОмОЖТ, СТО, ТжДБО)   10  мин.

 

Өткен сабақты пысықтады,тиянақтады

 

.

 

 

Оқушылардың шығарып келген есептерін  бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

Оқулық,дәптер

 

 

Бағдаршам көздері

3,Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды,билейді

2 мин

 

Көңілдері сергіді

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

 

Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Видео ролик

 

4.Дәптермен жұмыс

 

 

 

1. 2-есепті  3топқа бөлініп берді.

2.4-есептерді  топ ішінде шығарды

3. 5-есеп  өздері талдайды

30 мин

Ережені  түсіне,жатқа білді

Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді

Оқушылардың шығарып келген есептерін  бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

дәптер

 

Бағдаршам көздері

5.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.139-бет.6-есеп 

 1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

1 мин

 

 

2 «Б» - сынып. Қазақ тілі. Сабақтың тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Психологиялық  ахуал орнату

(ОмОЖТ)  2 мин

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2. Суреттер бойынша өткендерін қайталау

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

1. Суреттермен жұмыс

 

 5  мин.

Сөз тіркестерін құрап үйренді

Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты.

 

Бірлесіп қайталайды.

 

Оқушылар   бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

 

Электронды оқулық

Бағдаршам көздері

3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды, ойланады. 

4 мин

 

 

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Видео ролик

 

4.Дәптермен жұмыс

 

1.Күн жады

2.Жаттығулармен жұмыс

3.289- ж  топ арасында дәлелдеу

25  мин.  

Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, дәлелдеді.

Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

Оқулық,дәптер

 

 

Бағдаршам көздері

5. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

«Ыстық орындық »  стратегиясы

 (СТО, ТжДБО)  5 мин.  

Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

Әр оқушы  өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

А 4 слайд

6.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.286-ж

 2 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

2  мин

 

 

 

2 «Б» - сынып. Әдебиеттік оқу. Сабақтың тақырыбы:  Ы. Алтынсарин. Ата-әжеме хат.

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

1.Қызыл конверт

 2.Сары конверт

3.Көк конверт

 (ОмОЖТ)  1 мин

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топтары  жазылған

конверттер

2.Үй тапсырмасын сұрау

3. Жаңа сабақты  оқулықтан оқи отырып, бөлімге бөліп, мағынасын ашады.

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

1.Түсінік айтты.

Сұрақ қойды.

2. Автор  туралы білгендерін ортаға салады.

3.Мәтінді  түсіне оқиды

4.Мәтінді оқи отырып, бөлімге бөледі, негізгі ойды анықтайды. Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі:

 («Ассоциация», ОмОЖТ, СТО)   20  мин.

Сұрақ қоюды меңгерді.

 

Сөз тіркестерін құрап үйренді

Мәтін  бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты.

Бірлесіп қайталайды.

 

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

 

Әр оқушыға таратпа конверт  тарату арқылы бағаланды.

 

Конверттер, оқулық

 

 

4.Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды,ойланады. 3 мин

 

 

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

 

Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Видео ролик

 

5. Топтық жұмыс

 

 

1.Топтаса   жұмыс жасайды  

  15 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Әр оқушыға таратпа конверт  тарату арқылы бағаланды.

Конверттер, оқулық

 

6. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

«Ыстық орындық »  стратегиясы

(СТО, ТжДБО)  5 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Артистік қабілеттері  шыңдалды. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

 

Әр оқушыға таратпа конверт  тарату арқылы бағаланды.

Таратпа қағаз

 

7.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.Мәтіннің түсінігін айту

1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

8.Рефлексия

1  мин

 

 

Мұғалімнің жазбасы:

Әдіс тәсілдер: СТО, топтық жұмыс, ойын, диалог,сұрақ жауап, шығармашылық жұмыс,АКТ,  өзін өзі бағалау.электронды оқулық

 I.Ұйымдастыру.

1. Шеңбер құрады.

Мұғалім:Балалар біз бәріміз енді өсіп келе жатқан гүлдерміз.Күн шықты,гүлдер жайлап ашылып,өсіп келеді.(қолдарын созады)

Кенеттен баяу жел соға бастады,гүлдер желмен жан-жаққа шайқалады.(қолдарын жан-жаққа шайқайды)

Бір мезгілде аспанға бұлт төніп,жаңбыр жауа бастайды,гүлдер тоңып,бүрісіп жабылады. (қолдарын кеуделеріне қойып,бүріседі.

Бір уақытта қайтадан күннің көзі күлімдеп шыға бастады,сол уақытта гүлдер де, ұқлпырып,жайнап ашыла бастады. Балалар, қолымыздан ұстайық, шаттық шеңберін құрайық.

2.Топқа бөліну.

1.Атаң-жылқышы       1.Ағасы-диқаншы         2.Апасы-тәрбиеші               2.Нағашысы-қойшы

3.Жездесі-құрылысшы     3.Жеңгесі-сауыншы

II. Үй тапсырмасы:

  1.  Мазмұнын айту.
  2. Оқушылардың тақырып бойынша сұрақтар қоюы

III. Жаңа сабаққа дайындық./Қызығушылықтарын ояту/

Сөзжұмбақты шешу   

IY. Ой қозғау.

Мәтіндегі сөз тіркестерімен  үш топқа бөліну. Топ бойынша тапсырма беру.

Өлеңді  оқып шығып, негізгі ойын анықтау,дәлелдеу

Топпен жұмыс істеу./ассосация құру/

Топ ішінен бір оқушы шығып қорғайды.

Y. Мағынаны тану.

Кесте бойынша топтастыру

Апаның тілін алмайтын бала

Апаның тілін алатын бала

 

 

YI. Сергіту сәті: Бейнетүсірілім

YII.Сабақты қорытындылау.

 «Ыстық орындық»  стратегиясы бойынша жауап беру

«Ой қорыту»

  • Бүгінгі сабақта көңіл күйіміз қалай болды? /смайликтермен белгілеу/
  • Неге  жақсы өтті?
  • Неге жақсы өтпеді?

YIII. Үйге:Ертегіні оқу, мазмұны

                  Мәтін соңындағы шығармашылық тапсырма.

IX.  Бағалау.

       Бағдаршам тарату  арқылы  бағаланады.     

 

 

Мұғалімнің жазбасы:

Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын, әңгімелесу ,шығармашылық тапсырма, топтастыру, топтық  тапсырмалар,электрондық оқулық

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру:

Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау.

1.Егер (Ия) деген жауап  болса балалар алақан соғады.

1.Сыныпта тыныштық сақтаймыз

2.Бір-бірімізді тыңдаймыз

3.Қапталдасып сөйлейміз

4.Мқғалімнің түсіндіргенін мұқият тыңдау

5.Жолдастарына қарсы сөйлеу

6.Далаға бірінші болып шығу үшін,басқаларды итеру

7.Қыз балаларға жол беру

8.Үлкендерге құрмет көрсету

2. Оқушыларды топқа бөлу .

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

-Сабағымызды бастауға дайынбыз ба? Ендеше, үйге не  берілді?

ІІI. Өткенді пысықтау.

Өткен сабақты пысықтау арқылы, жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

VII. Жаңа сабақ.

1) Оқулықпен жұмыс.

-Жаттығуларды орындау. Дәптермен жұмыс.

  • 287– жаттығу. 1) Сөйлемдерді көшіріп  жаз 

                                      2) Жалғаулар  жалғанған сөзді тап.

  • 288– жаттығу. 1) Сөздерге жұрнақ жалғау ;

                                      2) Сөздерге қатыстырып сөйлем құра.

  • 289-жаттығу 

1)Іштей оқу;

2)Дауыстап, тізбектей оқу.

3) Дәлелдеу ./сұрақ-жауап арқылы/

ІІI. Сергіту сәті.

VI. Сабақты бекіту.

«Ыстық орындық» стратегиясы

VI. Сабақты қорытындылау.

-Сонымен, бүгінгі сабағымыз бойынша қандай қорытындыға келдік.

-Рефлексия. «Менің  көңіл күйім» / Стикер  арқылы білдіру және не үшін көңілді немесе көңілсіз болған себептерін сұрау.2-3оқушыдан./

VI. Үйге тапсырма:  291-жаттығу

                                     Ережені жаттау.

VII.Бағалау.   /алған бағдаршаммен  қорытынды баға қойып, айту/

 

 

Мұғалімнің жазбалары:

Сабақтың көрнекілігі:бағалау парақтары,  қима қағаздар, суреттер

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: Психологиялық дайындық, сұрақ-жауап, талқылау,топпен жұмыс,сайыс, ойын, тапсырмалар

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру: 

1. Психологиялық дайындық сәті өткізіледі.

   Ой арманын кешеміз,

   Ақылды боп өсеміз.

   Есепке тұнған әлемнің

  Жұмбақ сырын шешемі

2.Ұпайларын фигуралар арқылы жинау.

  II.Үй тапсырмасы:

           1.№7 есепті тексеру

  II.Жаңа сабаққа дайындық

6+2                   10+9                       30-10                    16-6

9-7                    20+15                     60+12                   80+10

III.Қайталау

1. Оқулықпен жұмыс.

 №1, 2 есептерді оқушылар топпен шығарып, өзара тексеріп, топ басшылары шешуін қорғайды.

«Кім жылдам?» тапсырмасы:

Алды-16 дәптер              Алды-16 дәптер                                Алды-?

Мәулен-7                         Мәулен-?                                        Мәулен-7

Тоғжан-?                         Тоғжан-9                                           Тоғжан-9

Ш:16-7=9                        Ш:16-9= 7                                          Ш:9+7 =16

3-есеп. /тақтада орындау/

8+2+7                               20+5+3

40+50+2                           27+3+6

   IV .Сергіту сәті.

Қағып қалып қолыңды,

Бір, екі, деп санайық.

       V.Сабақты бекіту.

«Тездет, бірақ қателеспе!» тапсырмасы:

№4 Теңдеуді шеш

«Бәрімізге бір өрнек» тапсырмасы:

№5 кесте толтыру

«Кім жылдам?» ойыны

«Математикалық жекпе- жек» тапсырмасы:

№ 7 Сынық сызық сызу

     VI. Қорытындылау.

Әр топ өз ұпайларын есептеп шығарады.

Жеңген топты анықтау.

  • Сонымен бүгін не істедік?
  • Нелерді қайталап, нелерді еске түсірдік?
  • Сабақ қалай өтті ?
  • Не ұнады?
  • Не ұнаған жоқ?

   VII.Үйге тапсырма:

          №  6

YIII. Бағалау.

 Топ басшылары  бағалау парағы бойынша  қорытындысын шығарады.

 

Мұғалімнің жазбасы:

Әдіс тәсілдер: СТО, Блум таксономиясы, топтық жұмыс, диалог, сұрақ - жауап, шығармашылық жұмыс, АКТ,  өзін - өзі бағалау.

I.Ұйымдастыру.

1.Психологиялық ахуал тудыру

1.Сыныпта тыныштық сақтаймын

2.Бір-бірімізді тыңдаймын

3.Қапталдасып сөйлеймін

4.Мұғалімнің түсіндіргенін мұқият тыңдаймын

5.Жолдастарыма қарсы сөйлеймін

6.Далаға бірінші болып шығу үшін, басқаларды итеремін

7.Қыз балаларға жол беремін

8.Үлкендерге құрмет көрсетемін

9.Сыныпта барлық тапсырманы тек өзім ғана орындаймын

10.Мен бүгінгі сабаққа дайынмын.

2.Топқа бөліну.Топбасшыны стикерді орындыққа  жапсыру арқылы таңдалды.Конверт таратып, ұпай  жинау  арқылы бағаланады.

1.Қызыл конверт

 2.Сары конверт

3.Көк конверт

II. Үй тапсырмасы:

  1.  Мәтіннің түсінігін  айту.
  2. Оқушылардың тақырып бойынша сұрақтар қоюы

III. Жаңа сабаққа дайындық./Қызығушылықтарын ояту/

1.Білу

Жұмбақ  шешу

Аяғы жоқ жүреді,

Тілі жоқ сөйлейді.

                          (Хат)

IY. Ой қозғау.

2.Түсіну.

1.      Кепіл                          түсінік                   ескертпе

                                              Хат

                     Телефон                               ұсыныс

2.Топтастыру стратегиясы.

Бір аллаға сиынып

Кел,балалар оқылық

Оқысаңыз балалар

Шамнан жарық жағылар

Ыбырай Алтынсарин (Оқушылардың білгендерін топтастырады)

3.Қолдану

Оқулықпен жұмыс. Топ бойынша тапсырма беру.

1.“ Ата-әжеме хат ” мәтінін түсіне оқы.

2. Бөлімге бөл.

Топпен жұмыс істеу./ассосация құру/

Топ ішінен бір оқушы шығып қорғайды.

Ү. Сергіту сәті: Бейнетүсірілім

YІ. Мағынаны тану.

4.Талдау

Салыстыру

 

Қазір                                                    Бұрын

Телефонмен сөйлеседі                           Ақ қағазға жазамыз

Жылдам хабарласады                           Конвертке салынады

Денсаулыққа зиянды                             Ұзақ уақыт жүреді

                                                             Поштадан алады

                                                             Денсаулыққа зияны жоқ

 

5.Жинақтау

1-топ.  Армиядағы ағасына хат жазады

2-топ. Досына хат жазады

3-топ. Ата-анасына хат жазады

6.Бағалау

Сен қалай ойлайсың, бұл мәтінді  бізге не үшін беріп отыр?

YII.Сабақты қорытындылау.

« Ыстық  орындық » стратегиясы

«Ой қорыту»

  • Бүгінгі сабақта көңіл күйіміз қалай болды? /смайликтермен белгілеу/
  • Неге  жақсы өтті?
  • Неге жақсы өтпеді?

YIII. Үйге:Мәтінді  оқу, мазмұнын айту, сұрақтар дайындау.

IX.  Бағалау.

       Конверт  тарату  арқылы  бағаланады.     


Пікірлер (7)

Лаззат

Ұнады

гулмира

Өте жакси

Жазира

Өте жақсы

Айнур

Тиімді әдістер жақсы қолданылған.

Кулайша

ұнады

Мухлиса

оте кермет

Карлыгаш

интернет арқылы факултативтің ҚМЖ алуға болама?

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...