2 «Б» - сынып. Әдебиеттік оқу. Сабақтың тақырыбы:
Мақсаты |
Белсенді әдіс-тәсілдер |
Оқу нәтижелері |
Сыныптағы өзара әрекеттестік |
Бағалау ОүБ |
Ресурстар |
1.Оқу ортасын құру.
|
Топқа бөлінеді. 1-топ «Ата» Қарт,қария,шал,ақсақал 2-топ «Әке» Көке,тәте,папа,аға 3-топ «Бала» Нәресте,сәби,шақалақ,ұл,қыз (ОмОЖТ) 1 мин |
Топқа бөлінуге дағдыланды..
|
Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. |
Мадақтау
|
Топ аттары жазылған стикерлер |
2.Сөздікпен жұмыс 3. Жаңа сабақты оқулықтан оқи отырып, ассоциация құру арқылы өздері мағынасын ашады. Ауызша сөйлеу тілі дамиды.
|
Жаңа сөздерді меңгерді 1. Автор туралы білгендерін ортаға салады. 2.Өлеңді түсіне, мәнерлеп оқиды 3.Сызба құрастыра отырып,негізгі ойды анықтайды. Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі: («Ассоциация», ОмОЖТ, СТО) 20 мин. |
Сөз тіркестерін құрап үйренді Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты. Үш топта үш түрлі ассоциация жасақталады
|
Бірлесіп қайталайды. Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. |
Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. |
Таратпа қағаз
|
4.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. |
Тыңдайды,ойланады. 3 мин
|
|
Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.
|
Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. |
Видео ролик
|
5. Кестемен топтық жұмыс
|
1.Топтаса жұмыс жасайды 10 мин. |
Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Тыңдау мәдениеті қалыптасты. . |
Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. |
Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. |
Таратпа қағаз
|
6. Сабақ туралы білімдерін бекіту |
Бес жол өлең 1.Зат есім 1 сөз 2.Сын есім (2сөз) 3.Етістік (3сөз) 4.Пысықтауыш (4 сөз тіркесі) 5.Түйін сөз (5сөзден құралған түйін сөз) (СТО, ТжДБО) 10 мин. |
Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Артистік қабілеттері шыңдалды. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.
|
Әр оқушы өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. |
Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. |
Таратпа қағаз
|
7.Үй тапсырмасының түсініктілігі
|
.Күнделікке жазу.Өлеңдерді жаттау 1 мин. |
Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. |
|
|
Оқулық. |
8.Рефлексия |
1 мин |
|
2 «Б» - сынып. Математика. Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың периметрін табу.
Мақсаты |
Белсенді әдіс-тәсілдер |
Оқу нәтижелері |
Сыныптағы өзара әрекеттестік |
Бағалау ОүБ |
Ресурстар |
1.Оқу ортасын құру.
|
Бір-біріне сәттілік тіледі
1мин |
Бойларында өздеріне деген сенімділік орнады.
|
Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. |
Мадақтау
|
|
2.Өткен сабақты тиянақтау Ауызша сөйлеу тілі дамиды.
|
1.Күн жады 2.1-3-есептерді өздері тақтада айтып тұрып шығарады
(ОмОЖТ, СТО, ТжДБО) 10 мин. |
Өткен сабақты пысықтады,тиянақтады
|
. |
Оқушылардың шығарып келген есептерін бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. |
Оқулық,дәптер
Бағдаршам көздері |
3,Оқушыларды қызықтыру, сергіту. |
Тыңдайды,билейді 2 мин
|
Көңілдері сергіді |
Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.
|
Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады |
Видео ролик
|
4.Дәптермен жұмыс
|
1. 4-есепті 3топқа бөлініп берді. 2.5-6-есептерді топ ішінде талқылап шығарды 3 0 мин |
Ережені түсіне,жатқа білді |
|
Оқушылардың шығарып келген есептерін бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. |
дәптер
Бағдаршам көздері |
5.Үй тапсырмасының түсініктілігі
|
.Күнделікке жазу.128-бет.4-есеп (3) 1 мин. |
Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. |
|
|
Оқулық. |
Рефлексия |
1 мин |
|
2 «Б» - сынып. Қазақ тілі. Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша
Мақсаты |
Белсенді әдіс-тәсілдер |
Оқу нәтижелері |
Сыныптағы өзара әрекеттестік |
Бағалау ОүБ |
Ресурстар |
1.Оқу ортасын құру.
|
Шеңберде тұрып,әуенде қозғалыс жасайды. (ОмОЖТ) 2 мин |
Топқа бөлінуге дағдыланды..
|
Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. |
Мадақтау
|
Топ аттары жазылған стикерлер |
2. Суреттер бойынша өткендерін қайталау Ауызша сөйлеу тілі дамиды.
|
1.Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі: 2.Суреттермен жұмыс 5 мин. |
Сөз тіркестерін құрап үйренді Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты.
|
Бірлесіп қайталайды.
|
Оқушылар бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. |
Бағдаршам көздері |
3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. |
Тыңдайды, ойланады. 4 мин
|
|
Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.
|
Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады |
Видео ролик
|
4.Дәптермен жұмыс
|
1.Күн жады 2.Жаттығулармен жұмыс 3.365- ж топ арасында дәлелдеу 25 мин. |
Тыңдау мәдениеті қалыптасты. . |
Топтар өз жұмыстарын таныстырды, дәлелдеді. |
Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. |
Оқулық,дәптер
Бағдаршам көздері |
5. Сабақ туралы білімдерін бекіту |
5-жол өлең 1.Зат есім 1 сөз 2.Сын есім (2сөз) 3.Етістік (3сөз) 4.Пысықтауыш (4 сөз тіркесі) 5.Түйін сөз (5сөзден құралған түйін сөз) (СТО, ТжДБО) 5 мин. |
Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.
|
Әр оқушы өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. |
Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. |
А 4 слайд |
6.Үй тапсырмасының түсініктілігі
|
.Күнделікке жазу.97-бет 264-ж 2 мин. |
Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. |
|
|
Оқулық. |
Рефлексия |
2 мин |
|
2 «Б» - сынып. Дүниетану. Сабақтың тақырыбы: Жануарлар немен қоректенеді?
Мақсаты |
Белсенді әдіс-тәсілдер |
Оқу нәтижелері |
Сыныптағы өзара әрекеттестік |
Бағалау ОүБ |
Ресурстар |
1.Оқу ортасын құру.
|
Топқа бөлінеді. 1-топ «Өсімдік» сәбіз ,шөп,жаңғақ,тары 2-топ «Бунақденелілер» Ара, қоңыз,шегіртке,маса 3-топ «Жануар» Түйе,қоян,құс,тиін,тауық (ОмОЖТ) 2 мин |
Топқа бөлінуге дағдыланды..
|
Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. |
Мадақтау
|
Топ аттары жазылған стикерлер |
2. Жануар туралы өткендерін қайталау Ауызша сөйлеу тілі дамиды.
|
1.Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі: 2.Ойын. « Не немен қоректенеді?» 25 мин. |
Сөз тіркестерін құрап үйренді Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты.
|
Бірлесіп қайталайды. Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. Әлеуметтенді. |
Топтық бағалау |
Стикер
|
3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. |
Тыңдайды,ойланады. 4 мин
|
|
Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.
|
Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады |
Видео ролик
|
5. Сабақ туралы білімдерін бекіту |
Он сұрақ? (СТО, ТжДБО) 10 мин. |
Сұрақ қоя білу дағдысы қалыптасты. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.
|
|
Оқушылар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады |
Стикер
|
6.Үй тапсырмасының түсініктілігі
|
.Күнделікке жазу. 2 мин. |
Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. |
|
|
Оқулық. |
Рефлексия |
2 мин |
|
2 «Б» - сынып. Еңбек. Сабақтың тақырыбы:Лего құрастырғыштың бөлшектерінен әр түрлі модельдер құрастыру
Мақсаты |
Белсенді әдіс-тәсілдер |
Оқу нәтижелері |
Сыныптағы өзара әрекеттестік |
Бағалау ОүБ |
Ресурстар |
1.Оқу ортасын құру.
|
Өз топтарында қалады. (ОмОЖТ) |
Топқа бөлінуге дағдыланды..
|
Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. |
Мадақтау
|
Топ аттары жазылған стикерлер |
2.Өткенді қайталады. Ауызша сөйлеу тілі дамиды.
|
1.Оқулықтан өздері меңгерді. 2.Ұшқыш құрастырды 3.Ұшақ құрастырды. 30 мин. |
Сөз тіркестерін құрап үйренді Сурет бойынша құрастырғыштармен жұмыс жасауды меңгерді. Сөйлеу мәдениеті артты.
|
Бірлесіп жұмыс жасады.
|
|
Легоқұрастырғыш, оқулық
|
3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. |
Тыңдайды,ойланады. 2 мин
|
|
Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.
|
Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады |
Видео ролик
|
5. Сабақ туралы білімдерін бекіту |
Әр топ өздері жасаған тікұшақтарын көрсетті (СТО, ТжДБО) 10 мин. |
Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.
|
Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. |
Топтар бірін-бірі бағалады |
Стикер
|
6.Үй тапсырмасының түсініктілігі
|
.Күнделікке жазу. 1 мин. |
Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. |
|
|
Оқулық. |
Рефлексия |
2 мин |
|
2 «Б» - сынып. Дене. Сабақтың тақырыбы: Ойынның ортасы және соңы.Атсырау жағдайынан шығатын кейбір әдістер
Мақсаты |
Белсенді әдіс-тәсілдер |
Оқу нәтижелері |
Сыныптағы өзара әрекеттестік |
Бағалау ОүБ |
Ресурстар |
1.Оқу ортасын құру.
|
2 топқа санау арқылы бөлінеді.
(ОмОЖТ) 2 мин |
Топқа бөлінуге дағдыланды..
|
Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. |
Мадақтау
|
Топ аттары жазылған стикерлер |
2.Сапқа тұру 3. Жаңа сабақ
|
1.Оңға,солға бұрылу Б,қ жеңіл жүгіру 2.Жүру кезінде жасалатын жаттығулар 3.Жүгіру кезінде жасалатын жаттығулар 5 мин. |
Жаттығуларды жасауға жаттықты |
Бірлесіп қайталайды. . |
Топтар бірін-бірі бағалады |
|
4.Негізгі бөлім |
Тоғызқұмалақты ойнап үйренеді
30 мин. |
Жаттығудың дұрыс орындалуы қадағаланды. |
Бірлесіп қайталайды.
|
Топтар бірін-бірі бағалады |
|
5. Сабақ туралы білімдерін бекіту |
Сапқа тұрғызу. (СТО, ТжДБО) 5 мин. |
Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.
|
Бірлесіп қайталайды.
|
Топтар бірін-бірі бағалады |
|
6.Үй тапсырмасының түсініктілігі
|
.Күнделікке жазу. 1 мин. |
Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. |
|
|
Оқулық. |
Рефлексия |
2 мин |
|
2 «Б» - сынып. Көркем жазу . Сабақтың тақырыбы: Ө әрпінің жазылуы
Мақсаты |
Белсенді әдіс-тәсілдер |
Оқу нәтижелері |
Сыныптағы өзара әрекеттестік |
Бағалау ОүБ |
Ресурстар |
1.Оқу ортасын құру.
|
Өз топтарында қалады. (ОмОЖТ) |
Топқа бөлінуге дағдыланды..
|
Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. |
Мадақтау
|
Топ аттары жазылған стикерлер |
2.Ө әрпі туралы мағлұмат алу
|
1.Оқушылар ө әрпін қимылмен көрсету 2. «Кім көп сөз біледі?»Ө әрпі алдында, ортасында келетін сөздер табады. 10 мин. |
1.Оқушылар қимылмен көрсете білді 2.Сөз құрастыруды меңгерді. |
Бірлесе жұмыс жасады. |
Топтар бірін-бірі қол шапалақтап бағалады |
|
4.Негізгі бөлім |
Ө әріпін жазды 20 мин. |
Көркем жазуды меңгерді. |
Бірлесіп қайталайды.
|
Топтар бірін-бірі қол шапалақтап бағалады
|
|
5. Сабақ туралы білімдерін бекіту |
Он сұрақ? (СТО, ТжДБО) 12 мин. |
Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.
|
Бірлесіп қайталайды.
|
Топтар бірін-бірі бағалады |
|
6.Үй тапсырмасының түсініктілігі
|
.Күнделікке жазу. 1 мин. |
Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. |
|
|
Оқулық. |
Рефлексия |
2 мин |
|
Арайлым
рахмет, пайдалы болды