2 «Б» - сынып. Әдебиеттік оқу. Сабақтың тақырыбы:
| Мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара әрекеттестік | Бағалау ОүБ | Ресурстар | 
| 1.Оқу ортасын құру. 
 
 
 | Топқа бөлінеді. 1-топ «Ата» Қарт,қария,шал,ақсақал 2-топ «Әке» Көке,тәте,папа,аға 3-топ «Бала» Нәресте,сәби,шақалақ,ұл,қыз (ОмОЖТ) 1 мин | Топқа бөлінуге дағдыланды.. 
 
 
 | Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. | Мадақтау 
 
 
 | Топ аттары жазылған стикерлер | 
| 2.Сөздікпен жұмыс 3. Жаңа сабақты оқулықтан оқи отырып, ассоциация құру арқылы өздері мағынасын ашады. Ауызша сөйлеу тілі дамиды. 
 | Жаңа сөздерді меңгерді 1. Автор туралы білгендерін ортаға салады. 2.Өлеңді түсіне, мәнерлеп оқиды 3.Сызба құрастыра отырып,негізгі ойды анықтайды. Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі: («Ассоциация», ОмОЖТ, СТО) 20 мин. | 
 Сөз тіркестерін құрап үйренді Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты. Үш топта үш түрлі ассоциация жасақталады 
 
 | 
 Бірлесіп қайталайды. Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. | 
 Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. | 
 Таратпа қағаз 
 
 | 
| 4.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. | Тыңдайды,ойланады. 3 мин 
 | 
 | Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды. 
 
 | Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. | Видео ролик 
 | 
| 5. Кестемен топтық жұмыс 
 
 | 1.Топтаса жұмыс жасайды 10 мин. | Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Тыңдау мәдениеті қалыптасты. . | Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. | Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. | Таратпа қағаз 
 | 
| 6. Сабақ туралы білімдерін бекіту | Бес жол өлең 1.Зат есім 1 сөз 2.Сын есім (2сөз) 3.Етістік (3сөз) 4.Пысықтауыш (4 сөз тіркесі) 5.Түйін сөз (5сөзден құралған түйін сөз) (СТО, ТжДБО) 10 мин. | Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Артистік қабілеттері шыңдалды. Тыңдау мәдениеті қалыптасты. 
 | Әр оқушы өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. | Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды. | Таратпа қағаз 
 | 
| 7.Үй тапсырмасының түсініктілігі 
 | .Күнделікке жазу.Өлеңдерді жаттау 1 мин. | Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. | 
 | 
 | 
 Оқулық. | 
| 8.Рефлексия | 1 мин | 
 | |||
2 «Б» - сынып. Математика. Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың периметрін табу.
| Мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара әрекеттестік | Бағалау ОүБ | Ресурстар | 
| 1.Оқу ортасын құру. 
 
 
 | Бір-біріне сәттілік тіледі 
 1мин | Бойларында өздеріне деген сенімділік орнады. 
 
 | Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. | Мадақтау 
 
 
 | 
 | 
| 2.Өткен сабақты тиянақтау Ауызша сөйлеу тілі дамиды. 
 | 
 
 1.Күн жады 2.1-3-есептерді өздері тақтада айтып тұрып шығарады 
 (ОмОЖТ, СТО, ТжДБО) 10 мин. | 
 
 
 Өткен сабақты пысықтады,тиянақтады 
 | . | 
 
 Оқушылардың шығарып келген есептерін бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. | Оқулық,дәптер 
 
 Бағдаршам көздері | 
| 3,Оқушыларды қызықтыру, сергіту. | Тыңдайды,билейді 2 мин 
 | Көңілдері сергіді | Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды. 
 
 | Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады | Видео ролик 
 | 
| 4.Дәптермен жұмыс 
 
 
 | 1. 4-есепті 3топқа бөлініп берді. 2.5-6-есептерді топ ішінде талқылап шығарды 3 0 мин | Ережені түсіне,жатқа білді | 
 | Оқушылардың шығарып келген есептерін бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. | дәптер 
 Бағдаршам көздері | 
| 5.Үй тапсырмасының түсініктілігі 
 | .Күнделікке жазу.128-бет.4-есеп (3) 1 мин. | Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. | 
 | 
 | 
 Оқулық. | 
| Рефлексия | 1 мин | 
 | |||
2 «Б» - сынып. Қазақ тілі. Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша
| Мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара әрекеттестік | Бағалау ОүБ | Ресурстар | 
| 1.Оқу ортасын құру. 
 
 
 | Шеңберде тұрып,әуенде қозғалыс жасайды. (ОмОЖТ) 2 мин | Топқа бөлінуге дағдыланды.. 
 
 
 | Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. | Мадақтау 
 
 
 | Топ аттары жазылған стикерлер | 
| 2. Суреттер бойынша өткендерін қайталау Ауызша сөйлеу тілі дамиды. 
 | 1.Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі: 2.Суреттермен жұмыс 5 мин. | Сөз тіркестерін құрап үйренді Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты. 
 
 | Бірлесіп қайталайды. 
 | Оқушылар бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. | 
 
 Бағдаршам көздері | 
| 3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. | Тыңдайды, ойланады. 4 мин 
 | 
 | Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды. 
 
 | Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады | Видео ролик 
 | 
| 4.Дәптермен жұмыс 
 | 1.Күн жады 2.Жаттығулармен жұмыс 3.365- ж топ арасында дәлелдеу 25 мин. | Тыңдау мәдениеті қалыптасты. . | Топтар өз жұмыстарын таныстырды, дәлелдеді. | Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. | Оқулық,дәптер 
 
 Бағдаршам көздері | 
| 5. Сабақ туралы білімдерін бекіту | 5-жол өлең 1.Зат есім 1 сөз 2.Сын есім (2сөз) 3.Етістік (3сөз) 4.Пысықтауыш (4 сөз тіркесі) 5.Түйін сөз (5сөзден құралған түйін сөз) (СТО, ТжДБО) 5 мин. | Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты. 
 | Әр оқушы өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. | Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату арқылы бағаланды. | А 4 слайд | 
| 6.Үй тапсырмасының түсініктілігі 
 | .Күнделікке жазу.97-бет 264-ж 2 мин. | Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. | 
 | 
 | 
 Оқулық. | 
| Рефлексия | 2 мин | 
 | |||
2 «Б» - сынып. Дүниетану. Сабақтың тақырыбы: Жануарлар немен қоректенеді?
| Мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара әрекеттестік | Бағалау ОүБ | Ресурстар | 
| 1.Оқу ортасын құру. 
 
 
 | Топқа бөлінеді. 1-топ «Өсімдік» сәбіз ,шөп,жаңғақ,тары 2-топ «Бунақденелілер» Ара, қоңыз,шегіртке,маса 3-топ «Жануар» Түйе,қоян,құс,тиін,тауық (ОмОЖТ) 2 мин | Топқа бөлінуге дағдыланды.. 
 
 
 | Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. | Мадақтау 
 
 
 | Топ аттары жазылған стикерлер | 
| 2. Жануар туралы өткендерін қайталау Ауызша сөйлеу тілі дамиды. 
 | 1.Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі: 2.Ойын. « Не немен қоректенеді?» 25 мин. | Сөз тіркестерін құрап үйренді Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты. 
 
 | Бірлесіп қайталайды. Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. Әлеуметтенді. | Топтық бағалау | Стикер 
 | 
| 3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. | Тыңдайды,ойланады. 4 мин 
 | 
 | Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды. 
 | Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады | Видео ролик 
 | 
| 5. Сабақ туралы білімдерін бекіту | Он сұрақ? (СТО, ТжДБО) 10 мин. | Сұрақ қоя білу дағдысы қалыптасты. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты. 
 | 
 | Оқушылар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады | Стикер 
 | 
| 6.Үй тапсырмасының түсініктілігі 
 | .Күнделікке жазу. 2 мин. | Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. | 
 | 
 | 
 Оқулық. | 
| Рефлексия | 2 мин | 
 | |||
2 «Б» - сынып. Еңбек. Сабақтың тақырыбы:Лего құрастырғыштың бөлшектерінен әр түрлі модельдер құрастыру
| Мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара әрекеттестік | Бағалау ОүБ | Ресурстар | 
| 1.Оқу ортасын құру. 
 
 
 | Өз топтарында қалады. (ОмОЖТ) | Топқа бөлінуге дағдыланды.. 
 
 
 | Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. | Мадақтау 
 
 
 | Топ аттары жазылған стикерлер | 
| 2.Өткенді қайталады. Ауызша сөйлеу тілі дамиды. 
 | 1.Оқулықтан өздері меңгерді. 2.Ұшқыш құрастырды 3.Ұшақ құрастырды. 30 мин. | Сөз тіркестерін құрап үйренді Сурет бойынша құрастырғыштармен жұмыс жасауды меңгерді. Сөйлеу мәдениеті артты. 
 
 | Бірлесіп жұмыс жасады. 
 | 
 | Легоқұрастырғыш, оқулық 
 | 
| 3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту. | Тыңдайды,ойланады. 2 мин 
 | 
 | Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды. 
 
 | Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады | Видео ролик 
 | 
| 5. Сабақ туралы білімдерін бекіту | Әр топ өздері жасаған тікұшақтарын көрсетті (СТО, ТжДБО) 10 мин. | Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты. 
 | Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады. | Топтар бірін-бірі бағалады | Стикер 
 | 
| 6.Үй тапсырмасының түсініктілігі 
 | .Күнделікке жазу. 1 мин. | Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. | 
 | 
 | 
 Оқулық. | 
| Рефлексия | 2 мин | 
 | |||
2 «Б» - сынып. Дене. Сабақтың тақырыбы: Ойынның ортасы және соңы.Атсырау жағдайынан шығатын кейбір әдістер
| Мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара әрекеттестік | Бағалау ОүБ | Ресурстар | 
| 1.Оқу ортасын құру. 
 
 
 | 2 топқа санау арқылы бөлінеді. 
 (ОмОЖТ) 2 мин | Топқа бөлінуге дағдыланды.. 
 
 
 | Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. | Мадақтау 
 
 
 | Топ аттары жазылған стикерлер | 
| 2.Сапқа тұру 3. Жаңа сабақ 
 | 1.Оңға,солға бұрылу Б,қ жеңіл жүгіру 2.Жүру кезінде жасалатын жаттығулар 3.Жүгіру кезінде жасалатын жаттығулар 5 мин. | Жаттығуларды жасауға жаттықты | Бірлесіп қайталайды. . | Топтар бірін-бірі бағалады | 
 
 | 
| 4.Негізгі бөлім | Тоғызқұмалақты ойнап үйренеді 
 30 мин. | Жаттығудың дұрыс орындалуы қадағаланды. | Бірлесіп қайталайды. 
 | Топтар бірін-бірі бағалады | 
 | 
| 5. Сабақ туралы білімдерін бекіту | Сапқа тұрғызу. (СТО, ТжДБО) 5 мин. | Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты. 
 | Бірлесіп қайталайды. 
 | Топтар бірін-бірі бағалады | 
 | 
| 6.Үй тапсырмасының түсініктілігі 
 | .Күнделікке жазу. 1 мин. | Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. | 
 | 
 | 
 Оқулық. | 
| Рефлексия | 2 мин | 
 | |||
2 «Б» - сынып. Көркем жазу . Сабақтың тақырыбы: Ө әрпінің жазылуы
| Мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара әрекеттестік | Бағалау ОүБ | Ресурстар | 
| 1.Оқу ортасын құру. 
 
 
 | Өз топтарында қалады. (ОмОЖТ) | Топқа бөлінуге дағдыланды.. 
 
 
 | Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді. | Мадақтау 
 
 
 | Топ аттары жазылған стикерлер | 
| 2.Ө әрпі туралы мағлұмат алу 
 | 1.Оқушылар ө әрпін қимылмен көрсету 2. «Кім көп сөз біледі?»Ө әрпі алдында, ортасында келетін сөздер табады. 10 мин. | 1.Оқушылар қимылмен көрсете білді 2.Сөз құрастыруды меңгерді. | Бірлесе жұмыс жасады. | Топтар бірін-бірі қол шапалақтап бағалады | 
 
 | 
| 4.Негізгі бөлім | Ө әріпін жазды 20 мин. | Көркем жазуды меңгерді. | Бірлесіп қайталайды. 
 | Топтар бірін-бірі қол шапалақтап бағалады 
 
 
 | 
 | 
| 5. Сабақ туралы білімдерін бекіту | Он сұрақ? (СТО, ТжДБО) 12 мин. | Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты. 
 | Бірлесіп қайталайды. 
 | Топтар бірін-бірі бағалады | 
 | 
| 6.Үй тапсырмасының түсініктілігі 
 | .Күнделікке жазу. 1 мин. | Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді. | 
 | 
 | 
 Оқулық. | 
| Рефлексия | 2 мин | 
 | |||
Арайлым
рахмет, пайдалы болды