Өлең, жыр, ақындар

Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері

Қысқа мерзімді  сабақ жоспары

 

22.01.2016ж

              Информатика 6 - сынып         

Сабақ   № 18

Бағалау

Сабақтың тақырыбы

Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері.

 

 

Жалпы мақсаты:

Оқушыларға мәтіндік редакторда символдарды кірістіру мен қаріпті өзгерту, «қаріп» тіркеме парағы, «интервал» тіркеме парақтарымен жұмыс істей алуды үйрету. Жұппен жұмыс жасай алуға дағдыландыру

 

Оқу нәтижелері:

 

  • Оқушыларға мәтіндік редакторда символдарды кірістіре алады.
  • Қаріпті өзгерте алады, «қаріп» тіркеме парағы мен «интервал» тіркеме парақтарымен жұмыс істей алады.
  •  Жұппен жұмыс жасай алуға дағдыланады.

 

Түйінді идеялар

Бағдарламаның әр модулін ұштастыра отырып, WORD-та  деректерді  өңдеу жайлы оқушылардың білімдерін тереңдету

 

Жаттығулар

 

 

«Геометриялық фигуралар» әдісі бойынша  оқулықтан                           компьютердегі тәжірибелік жұмыс орындау

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл «Адасқан әріптер» әдісі  арқылы тақырыпты ашу, «Кластер» әдісі бойынша өз ойларын жеткізу, «Геометриялық фигуралар» әдісі бойынша  тәжірибелік тапсырма орындау,  «Батырмалар сөйлейді» ойыны, «Ой-толғаныс» стратегиясы

Кері байланыс жасау      

 

 

 

Ресурстар

Мұғалімге арналған нұсқаулық,  практикалық жұмыстарға арналған кітапшалар, тапсырмаға арналған арнайы суреттер,                6-сынып информатика оқулығы, үлестірме материалдары

 

 

 

 

Мұғалім жазбасы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

 

Ұйымдастыру: (3-минут)

 

 

 

 

 

Білу

(3-мин)

Сыныптың  психологиялық ахуалын көтеру.

 

 

«Әншілердің топтары» арқылы   топқа бөлу. 

 

 

Оқушыларға «Адасқан әріптер» әдісі  арқылы тақырыпты таптыру

 

 

 

Оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне бүгінгі күнге жылы лебіздерін білдіреді.

Топқа  бөлінеді

                                                                «Адасқан әріптер» ді құрастыра отырып, өтілетін тақырыпты  ашады

 

 

 

 

Ынталандыру бағалауы

«Жарайсың»

 

Түсіну

(8-минут)

 

«Кластер» әдісі бойынша өз ойларын жеткізу

Оқушылар  мәтінді оқып, бұрынғы білетіндері мен жаңа материалды оқи отырып өз ойларын толықтырады

Критериалды бағалау

 

Қолдану

(11- минут)

 

«Геометриялық фигуралар» әдісі бойынша  практикалық тапсырмалар беріледі                

Оқушылар фигураларды таңдап, компьютерде практикалық жұмыс орындайды. 

Сабаққа байланысты арнайы критерилер мен бағалау

 

Талдау

(5 - минут)

 

 

 

 

 

 

 

 

(2- мин)

«Батырмалар сөйлейді» ойыны           

         батырмалары беріледі

Сергіту  сәті   

Әр топ  өздеріне түскен батырмалар  бойынша атқаратын қызметтерін айтып береді.

 

 

Жинақтау

(7-минут)

«Ой-толғаныс» стратегиясы

 

Оқушылар топпен бірге  өтілген тақырыпқа  қорытынды жасайды.

Бірін-бірі  бағалау

Бағалау

(5-минут)

 

 

 

 

 

 

(2- мин)

Рефлексия жүргізеді:

-Не жақсы шықты?

-Не қиындық тудырды?

-Нені жақсартуға болады?

(стикерге жазып ілу)

Жиынтық баға қояды

 

Үйге тапсырма: Оқулықтан    «Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері» тақырыбын оқу

Кері байланыс жасап, стикерлермен іледі

 

 

                                                                                    

Мұғалім  қорытынды баға қояды

Тәжірибелік сабақты бағалау

 

 

Сәтті жақтары

 

 

Сәтсіз жақтары

 

 

 

Сабақты түзету

(кері байланыс)

 

 

 

 

Мұғалімге арналған түйіндеме:

 

Қайсы оқушылар сабаққа  өте жақсы қатысты?

Олар:

Қайсы оқушылар  үшін сабақ қиын болды?

 

Олар:

Барлық оқушы -лар үшін сабақ -тың қызықты болған бөлімі

 

Ол бөлімдер:

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз