Қысқа мерзімді сабақ жоспары
22.01.2016ж |
Информатика 6 - сынып |
Сабақ № 18 |
Бағалау |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері.
|
|
|||||
Жалпы мақсаты: |
Оқушыларға мәтіндік редакторда символдарды кірістіру мен қаріпті өзгерту, «қаріп» тіркеме парағы, «интервал» тіркеме парақтарымен жұмыс істей алуды үйрету. Жұппен жұмыс жасай алуға дағдыландыру |
|
|||||
Оқу нәтижелері:
|
|
|
|||||
Түйінді идеялар |
Бағдарламаның әр модулін ұштастыра отырып, WORD-та деректерді өңдеу жайлы оқушылардың білімдерін тереңдету |
|
|||||
Жаттығулар
|
«Геометриялық фигуралар» әдісі бойынша оқулықтан компьютердегі тәжірибелік жұмыс орындау |
|
|||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл «Адасқан әріптер» әдісі арқылы тақырыпты ашу, «Кластер» әдісі бойынша өз ойларын жеткізу, «Геометриялық фигуралар» әдісі бойынша тәжірибелік тапсырма орындау, «Батырмалар сөйлейді» ойыны, «Ой-толғаныс» стратегиясы Кері байланыс жасау |
|
|||||
|
|
||||||
Ресурстар |
Мұғалімге арналған нұсқаулық, практикалық жұмыстарға арналған кітапшалар, тапсырмаға арналған арнайы суреттер, 6-сынып информатика оқулығы, үлестірме материалдары |
|
|||||
|
|
||||||
Мұғалім жазбасы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті
|
|
||||
Ұйымдастыру: (3-минут)
Білу (3-мин) |
Сыныптың психологиялық ахуалын көтеру.
«Әншілердің топтары» арқылы топқа бөлу.
Оқушыларға «Адасқан әріптер» әдісі арқылы тақырыпты таптыру
|
Оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне бүгінгі күнге жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөлінеді «Адасқан әріптер» ді құрастыра отырып, өтілетін тақырыпты ашады |
Ынталандыру бағалауы «Жарайсың»
|
||||
Түсіну (8-минут)
|
«Кластер» әдісі бойынша өз ойларын жеткізу |
Оқушылар мәтінді оқып, бұрынғы білетіндері мен жаңа материалды оқи отырып өз ойларын толықтырады |
Критериалды бағалау
|
||||
Қолдану (11- минут)
|
«Геометриялық фигуралар» әдісі бойынша практикалық тапсырмалар беріледі |
Оқушылар фигураларды таңдап, компьютерде практикалық жұмыс орындайды. |
Сабаққа байланысты арнайы критерилер мен бағалау
|
||||
Талдау (5 - минут)
(2- мин) |
«Батырмалар сөйлейді» ойыны батырмалары беріледі Сергіту сәті |
Әр топ өздеріне түскен батырмалар бойынша атқаратын қызметтерін айтып береді.
|
|
||||
Жинақтау (7-минут) |
«Ой-толғаныс» стратегиясы
|
Оқушылар топпен бірге өтілген тақырыпқа қорытынды жасайды. |
Бірін-бірі бағалау |
||||
Бағалау (5-минут)
(2- мин) |
Рефлексия жүргізеді: -Не жақсы шықты? -Не қиындық тудырды? -Нені жақсартуға болады? (стикерге жазып ілу) Жиынтық баға қояды
Үйге тапсырма: Оқулықтан «Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдері» тақырыбын оқу |
Кері байланыс жасап, стикерлермен іледі
|
Мұғалім қорытынды баға қояды |
||||
Тәжірибелік сабақты бағалау
|
Сәтті жақтары
|
Сәтсіз жақтары
|
|
||||
Сабақты түзету (кері байланыс)
|
Мұғалімге арналған түйіндеме:
|
|
|||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі