Алматы облысы, Балқаш ауданы
"№1 Бақанас орта мектебі" МКМ-нің
Бастауыш сынып мұғалімі: Жұман Дария Жұмаділқызы
Сабақтың тақырыбы | Сөз тіркесі | ||||||||
Сілтеме | Оқулық 4-сынып,қазақ тілі | ||||||||
Жалпы мақсат | Синтаксис бөлімінен алған білімдерін,сөз тіркесі туралы білімдерін жетілдіру.Сұраққа жауап алу арқылы сөз тіркесін анықтау.Сөз бен сөз тіркесінің айырмашылығын аңғарту. | ||||||||
Оқыту нәтижесі | Сөз бен сөз тіркесінің айырмашылығын біледі.Сөз тіркесінің қай сөз табынан жасалғандығын ажырата алады.Сөз тіркесін қатыстыра отырып,сөйлем құрауға дағдыланады. | ||||||||
Түйінді идеялар | Сыныпта интербелсенді әдістерді қолдану арқылы оқушының сабаққа деген ынтасын арттыру. | ||||||||
Жаттығулар |
1."Мозайка" әдісі 2.Өзіндік жұмыс (суретке қарап сөз тіркесін құру) 3."Серіктестік сағаты" әдісі 4.Топтық жұмыс.Әр сөз табынан жасалған сөз тіркесін құрастыру. 5.Жұппен жұмыс.Жұмбақ шешу 6.Сергіті сәті 7.Шығармашылық жұмыс."Астана-арман қала" тақырыбына сөз тіркестерін пайдаланып әңгіме құрап жазу. 8.Сөз тіркесін қалай түсінесің?(Постер қорғау) |
||||||||
Жағымды психологиялық ахуал |
"Жүректен-жүрекке" тренингі -Оқушылар бугінгі күнге сәттілік тілей отырып,бір-біріне жүрек жарды жылы лебіздерін білдіреді. |
||||||||
Топқа бөлу | Оқушыларды түстерге байланысты топтарға бөлу. | ||||||||
1-тапсырма |
Топпен жұмыс "Мозайка" әдісі Мақсаты:Ақпарат алмасу арқылы алған білімдеріне рефлексия жасай отырып,топтарда жұмыс жасау дағдыларының дамуына көмектесу. 1 топ Сөйлемнің түрлері 2 топ Сөйлем мүшелері 3 топ Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 4 топ Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
||||||||
2-тапсырма |
Өзіндік жұмыс Мақсаты:Суреттер бойынша сөз тіркесін құрастыру арқылы оқушылардың өзін-өзі реттеу дағдылары қалыптастыру. Слайдтағы суреттерге қарап ,сөз тіркестерін құрастырып,оны қорғайды. |
||||||||
3-тапсырма |
"Серіктестік сағаты" әдісі Мақсаты:оқушыларды оқу материалы бойынша ой бөлісуге тарту. Әр оқушыға сөз тіркесі беріледі,серіктесіне оның мағынасын түсіндіреді және сөз тіркесін құрап тұрған сөздер қай сөз табынан екенін айтып дәлелдейді. |
||||||||
4-тапсырма |
Топтық жұмыс 1 топ Екі сыңары да зат есімнен жасалатын сөз тіркестерін ойлап,жазады. 2 топ Бірінші сыңары сын есімнен,екінші сыңары зат есімнен жасалатын сөз тіркестерін құрастырады. 3-топ Бірінші сыңары сан есімнен,екінші сыңары зат есімнен жасалатын сөз тіркестерін ойлап,жазады. 4 топ Бірінші сыңары зат есімнен,екінші сыңары етістіктен жасалатын сөз тіркестерін құрап жазады. |
||||||||
5-тапсырма |
Жұппен жазба жұмыс орындау. Жұмбақты шеш. Бұйра тұлым, Желмен ойнайды. Қызыл мұрыны, Жерге бойлайды.(сәбіз)
|
||||||||
Сергіту сәті | "Қара жорға"биі | ||||||||
6-тапсырма |
Шығармашылық жұмыс Берілген сөз тіркестерін пайдаланып,"Астана-арман қала" тақырыбына әңгіме құрап жазу. |
||||||||
7-тапсырма |
Топтық жұмыс.Постер құрастырып,қорғау. -"Сөз тіркесін қалай түсіндік?" |
||||||||
Үйге тапсырма | 5-жаттығу Сурет салып,салған сураттері бойынша сөз тіркесін құрау. | ||||||||
Рефлексия
Бағалау |
"Тілші" әдісі арқылы тақырып бойынша оқушы-оқушы,мұғалім- оқушы арасында диалог құру. "Басбармақ" әдісі бойынша балалар өздерін бағалайды,өзара топтар бірін-бірі бағалайды. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі