Өлең, жыр, ақындар

Коррозия түрлері

Тақырыбы:Коррозия оның түрлері мен коррозияның алдын алу шаралары.  Ауыр металдардың өндірісте қолданылуы.

Мектеп: Алтынсарин  жалпы орта мектебі

Күні: 1.03.16

Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғазиева М.Т

Сынып: Х

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабаққа негізделген

оқу мақсаты:

Коррозиялық процестердің сипаттамасы, механизмі,  қорғау әдістері туралы және ауыр металдардың қолданылуына түсінік беру.

Алдыңғы оқу:

Барлық оқушылар:

Хром элементін  талдай біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Хром элементінің қосылыстарының массалық үлестеріне байланысты есептер шығара алады.

Кейбір оқушылар:                  

Хром элементіне байланысты түрлі тапсырмалар мен  сандық есептерді шығарып, талдай алады

Міндеттері

 — оқушыларды химиялық және электрохимиялық коррозияның мәні және металдар мен олардың құймаларын коррозиядан қорғау әдістерімен таныстыру.

— Оқушылардың тотығу-тотықсыздану процестері туралы білімдерін есіне түсіріп, коррозияны жою әдістерін бар екенін дәлелдемелер келтіру

Топта бірлесе жұмыс істеу дағдысын дамыту;

Кезекті оқу

3мин

Хром және олардың маңызды қосылыстары, қасиеттері

Сатылай кешенді талдау

Жоспар

 

Жоспарланған

    уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен

қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

 

Білу

5  минут

 

Психологиялық дайындық

Оқушылармен амандасып, танысып бір-бірлеріне тілек білдіру

Топқа бөліну  «Атом молекула»

 

«Бағалау парағы»

Мақсаты: Топ мүшелерінің бағалау

Үй тапсырмасын сұрау

 

«Талдап көр» Топтық жұмыс

Мақсаты: Топқа мыс, темір, хром элементтері алдарына беріледі, әр элементке талдау жасайды.

 

Ұжымдық жұмыс

Мақсаты: Үш топқа бірдей тапсырма беріледі, тапсырманы орындай отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

 

І.  Аталған үш элементтің ішінде таттануға бейім элемент.

ІІ Таттану деген сөзді қалай түсінесіздер?

     Мультимедия

    

 

 

 

 

 

 

Таратпа бетше

 

 

Оқулық, слайд, постер

 

 

 

 

 

 

Түсіну

8 минут

«Сот сабағы»

Мақсаты: Коррозия түрлерін: химиялық және электрохимиялық; әртүрлі ортада химизмін және металдардың коррозиядан сақтандыру жолдарын үйрену.

Платина

Алтын

Коррозия

Хабарлаушы

 

Слайд

 

Таратпа қағаз

Қолдану

7 минут

«Топтас, талқыла, бөліс»

 

I-топ. Коррозияның  сипаттамасы.

II-топ. Коррозияның механизімін зерттеу.

III-топ. Металдарды коррозиядан қорғау.

 

 

 

Постер, қосымша деректер

Талдау

7 минут

«Есептеп көрейік»

 

Цинк сульфаты ерітіндісі электролизі нәтижесінде катодта

13 г металл бөлінді. Анодта қандай газ және қанша көлем

 бөлінеді,егер практикалық шығым 85 % болса?

Мультимедия

Жинақтау

5 минут

 

«Фишбон» әдісі

Мақсаты: Үш топ алдына балықтын қаңқасының суреті беріледі үстінгі қаңқасына сұрақ жазады, астынғы қаңқасына жазған сұрақтарға жауап береді, құйрығы ұжым болып жаңа тақырыпты қорытындылайды

Картинки по запросу Фишбон

Бояу, оқулық

 

 

Бағалау

2 минут

Коррозияны жоюға бола ма?

Барлық металдар коррозияға ұшырай алама?

 

Кері байланыс

2 минут

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Мақсаты: Оқушылар екі жұлдызға өздерінің бүгінгі өткен сабақтарына алған әсерлерін жазады, тілек тілейді.

Таратпа бетше

Үй тапсырмасы

1 минут

І топ: Бекзат металдар

ІІ топ: Коррозияға жие үшырайтын металдарға

ІІІ топ: Темір элементіне слайд жасап жарнамалау

Жұмыс кітабы

 

Қосымша деректер

 

 

Жетті:

 

 

 

 

 

 

Талпынды:

                                Табыс критерийі

— оқушыларды химиялық және электрохимиялық коррозияның мәні және металдар мен олардың құймаларын коррозиядан қорғау әдістерімен таныса білді

— Оқушылардың тотығу-тотықсыздану процестері туралы білімдерін есіне түсіріп, коррозияны жою әдістерін бар екенін дәлелдей білді

Топта бірлесе жұмыс істеу дағдысы дамыды

 

Ұжымда, топта  қызығушылықпен орындауға талпынды


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер