Тақырыбы:Органикалық химия көміртек қосылыстарының химиясы. |
Мектеп: Нұржау жалпы орта мектебі |
|||
Күні: 10.03.16 |
Мұғалімнің аты-жөні: Меңдіғазиева М.Т |
|||
Сынып: ІХ |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
Органикалық химия туралы түсінік беру |
|||
Алдыңғы оқу: |
Барлық оқушылар: Биоорганикалық органикалық қосылыстарды жіктей алады Оқушылардың басым бөлігі: Биоорганикалық қосылыстардың түрлерін ажырата алады Кейбір оқушылар: Биооргнаикалық қосылыстарға байланысты сандық есептерді шығара алады |
|||
Міндеттері |
- Оқушылар органикалық қосылыстарда атомдардың бір - бірімен байланысу ретін білуге және оның химиялық қасиетке әсерін түсінугеі, органикалық заттардың құрылыс теориясын үйрету -Топтық жұмыстар арқылы органикалық химия теориясын биоорганикалық заттарды ажырата білуге, олардың изомериясын бейнелеп білуге дағдыландыру |
|||
Кезекті оқу 3мин |
Биоорганикалық қосылыстар |
|||
Жоспар |
|
|||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар
|
||
3 мин
Білу 5 минут
|
Психологиялық дайындық Оқушылармен амандасып, жүрек арқылы бір-бірлеріне тілек білдіру Топқа бөліну «Биоорганикалық заттар» «Бағалау парағы» Мақсаты: топ мүшелерін бағалау Үй тапсырмасын сұрау «Домино» ойыны Сандарды танду арқылы сұрақтарға жауап береді Бейорганикалық қосылыстар курсынан өткен тақырыптарды жаңа өтілетін сабақпен байланыстыру мақсатында ашық сұрақтар мен жаттығулар орындатамын |
Мультимедия
Журектің суреті
Мультимедия
Сандар |
||
Түсіну 8 минут |
Постермен жұмыс «Ойлан, топтас, бөліс» «Зигзак» әдісі Мақсаты: C=7, H=16 дана таратылып беремін. Осы берілген қима қағаздардағы элементтердің барлығын пайдалана отырып, валенттілігіне сәйкес плакаттқа жапсыру арқылы формула құрастыруды өтінемін Оқушылар плакатқа формулаларды білімдерін пайдалана отырып жапсырады |
Оқулық, постер, түсті бояулар
Қима қағаз |
||
Қолдану 7 минут |
«Мозайка» әдіс Мақсаты: Оқушы алдына суреттер беріледі сол суреттерді органикалық және биоорганикалық топқа бөледі |
Тақта, таратпа бетше, бор, суреттер
|
||
3 мин
Талдау 4 минут |
«Сергіту сәті» Мақсаты: сан беріледі элементтерді тауып мақал мәтелді оқи алады «Есептеп көр!» Әр көмірсутектердің массалық үлестерін анықтау
|
Таратпа карта, мультимедия |
||
Жинақтау 5 минут
|
«Фишбон» әдісі Мақсаты: Үш топ алдына балықтын қаңқасының суреті беріледі үстінгі қаңқасына сұрақ жазады, астынғы қаңқасына жазған сұрақтарға жауап береді, құйрығы ұжым болып жаңа тақырыпты қорытындылайды
|
Бояу, оқулық
|
||
Бағалау 2 минут |
Органикалық заттарды биоорганикалық заттарға жатқызуға бола ма |
|
||
Кері байланыс 2 минут |
«Екі жақты күнделік» Бөліктің оң жағына: Жаңа сабақта алған қатты әсер еткен тұстары, ұнаған әдістері Сол жағына: Жаңа сабаққа пікір, сұрақтар Қандай тапсырманы орындағанда қиындық келтірді? |
Таратпа бетше |
||
Үй тапсырмасы 1 минут |
Органикалық маңызы бар заттарға жарнама көрсету |
Жұмыс кітабы |
||
Жетті:
Талпынды: |
Табыс критерийі - Оқушылар органикалық қосылыстарда атомдардың бір - бірімен байланысу ретін білуге және оның химиялық қасиетке әсерін түсінугеі, органикалық заттардың құрылыс теориясын оқып үйренді -Топтық жұмыстар арқылы органикалық химия теориясын биоорганикалық заттарды ажырата білуге, олардың изомериясын бейнелеп білді Топта, ұжымда жұмыс істеуге Берілген тапсырмаларды орындауға |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі