Қарағанды облысы , Балқаш қаласы
«Балқаш қаласының № 15 мектеп-лицейі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Сейткалиева Светлана Несипбеккызы
Күні, айы |
Әдебиеттік оқу
|
4- сынып |
|||||
Сабақтың тақырыбы : |
Қарлығаштың құйрығы неге айыр ? ертегісі |
||||||
Жалпы мақсаты: |
Оқушыларға ертегі жайлы толық мағлұмат беру. Ертегінің негізгі идеясын ашу.
|
||||||
Сілтеме : |
1.Мұғалімге арналған нұсқаулық 2.Әдебиеттік оқыту әдістемесі 31-32 беттер 3.Әдебиеттік оқулығы |
||||||
Оқу нәтижелері : |
Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істей алады, байланыстырып сөйлейді, шығармашылықпен ойлай алады. Оқушылар сұраққа жауап іздеуге үйренеді. Өз ойын жеткізе алады. Бағалай алады. Топпен жұмыс істей алады. |
||||||
Негізгі идеялар: |
Бауырмалдық , жанашырлық. Іс ірекеттерін жоспарлауды үйрену. |
||||||
Сабақта қолданатын материалдар: |
1. постерлер 2.Тақырыптық суреттер 4. АКТ , слайд |
||||||
Оқыту әдістері: Модульдер: |
ТЖ, ЖЖ, , СТО Блум таксономиясы Сын тұрғысынан ойлаға үйрету,дарынды және талантты балаларды оқыту, оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау,білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
|
||||||
Кезең |
Сабақ бөлімде- рінің мақсаты |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Жұмыстың түрі |
Нәтижесі |
Бағалау формасы |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Қарым-қатынасқа түсуге психологиялық дайындық |
«Сен қайдасың?» тренинг өткізу
Топқа бөлу ( түстер арқылы) |
· Сәлем достым (қол беріп амандасу) · Сен қалайсың? (иықтарын қағады) · Қайда болдың ? (құлақтарын тартады) · Мен сені сағындым (қолдарын жүрекке қояды) · Сен келдің (қолдарын жаяды) · Жақсы болды (қатты құшақтайды)
Топқа бөлінеді |
әңгімелесу |
Бір-біріне, өзіне жылу сыйлайды, ынтымақтасады |
Өзіндік баға |
|
білімдік |
Өткен сабақтағы тақырыпты еске түсіру арқылы табысты жағдай құру |
1.Құмырсқаның қанағаты Тапсырмалар беру |
1-топ-сахналау 2-топ-Құмырсқа туралы білетіндеріңді топтастыр 3-топ-сұрақ-жауап Өз пікірлерін ортаға салады. Сұраққа жауап береді, сабақтың мақсатын тұжырымдайды |
Топтық жұмыс.
|
Бұрыннан білетінін еске түсіреді,
ынтасы қызығушылығы артады.
|
Қалыптастырушы, Топ басшысы
қалыптастырушы |
|
түсіну |
Оқушылардың өзбетінше өлеңнің мазмұнына талдау жасауы
|
Жұмбақ жасыру 1-топ Бұлдыр-бұлдыр балшықты, Жинады да талшықты. Ұқсатып қамытқа, Үй салды жабыққа. (Қарлығаш) 2-топ Екi айыр құйрығы, Қияқ мұрт қанаты, Ұшқырлардың жүйрiгi. (Қарлығаш) 3-топ Шарлап келіп даланы,
Интерактивті тақтадан Қарлығаштың құйрығы неге айыр? ертегісін көрсетемін. Тапсырмалар беремін. 1-топ Ертегіден алған әсерлеріңді жазыңдар. 2-топ Қарлығаш туралы білетіндеріңді жазыңдар. 3-топ Ертегідегі жағымсыз кейіпкерлер туралы өз ойыңды айт. |
Жұмбақ шешу
Ертегіні көру
|
Топтық жұмыс
АКТ пайдалану |
Танымдық қабілеті артады
Қызығушылығы артады
|
Топ басшысы |
|
қолдану |
Ертегіні басшылыққа алып жұмыс жасау
|
Оқулықпен жұмыс Ертегіні – тізбектей, хормен,іштей оқи отырып,Insert әдісін пайдаланып, түсініксіз сөздерді тауып көрсет. |
Тізбектей, хормен, іштей оқиды. |
Сауатты, мәнеріне келтіріп оқып береді.
|
Сауатты, мәнеріне келтіріп оқып береді.
Өз-өзіне сенімді болады
|
|
|
Талдау
|
Өлеңге сүйеніп көркем бейнелі сөздерді сәйкестендіру
|
1-топ Қарлығаш сөзінен бірнеше сөз құра 2-топ Осы тақырыпқа сай мақал-мәтелдерді сәйкестендір
3-топ Көктем келді. Қарлығаштарды қарсы алайық! Суреттер жиынтығынан қарлығаштарды қарсы алуды көрсету.
|
Тапсырмаларды алып топпен орындайды Тапсырмаларды орындайды, өзгені тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Әр топ жұмысына баға береді. Қорғайды. |
Сауатты, мәнеріне келтіріп оқып береді. Сыни ойлайды, ойларын жинақтап , топтастыра алады, өз пікірлерін дәлелдейді. дұрыс жауап береді
Жеке жұмыс. «Жаңылмай тап» ойыны |
Өзін топта ұстай білу, өз ойын өзгенің ойымен салыстыра отырып бағалау дағдысы қалыптасады. |
Өзін өзі |
|
Жинақ тау
|
|
. Ой қорыту «Кезбе тілші» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылау |
Келесі топқа сұрақ қояды |
|
Өзін білімін бағалауға дағдыланады.
|
Бірін- бірі бағалау
|
|
Бағалау |
Сыныптың жұмысына бүгінгі сабаққа баға беру |
|
Әр оқушы өзін бағалайды
|
Сабақты бағалау |
Өз жұмысының нәтижесін ой елегінен өткізеді Қайырымды, мейірімді болу керектігін сезінеді |
Өзінді қорытынды бағалау |
|
Рефлексия |
|
Стикер тарату |
Стикерде «Екі жұлдыз, бір тілек» жазу
|
жеке |
Ұсыныс, пікір жазады |
|
|
Үй тапсырмасы |
Үй тапсырмасын қалай орындау керек екенін түсіндіру |
Үйге Ертегіні мәнерлеп оқу, мазмұнын айтуға дайындалып келу. |
Үй тапсырмасын күнделікке жазады |
ауызша |
Үй тапсырмасын жазып алу |
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі