Өлең, жыр, ақындар

Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру.

Күні: 20.04.2016ж.                                                                    

Сыныбы:  4 «А»                                                                        

Пәні: дене шынықтыру

Сабақтың тақырыбы:  Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру

Сабақтың мақсаты: 1) білімділік: оқушыларға жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру

                                                               тәсілін үйрету, көрсеткіштерімен таныстыру;

                            2) дамытушылық: оқушылардың аяқ бұлшық еттерін 

                                                     дамыту, шапшаң қимылдауға, ептілікке,   

                                                     сергек болуға дағдыландыру, спортқа 

                                                     қызығушылығын ояту;

                            3) тәрбиелік: шымыр болуға, спортты сүюге, тәрбилеу, 

                                                    ерік-жігер қасиеттерін дамыту.

Сабақтың түрі: дәстүрлі

Сабақтың типі: аралас

Сабақтың әдісі: түсіндіру, тәсілдерді көрсету арқылы үйрету, диалогтік әдіс

Қолданылатын құрал - жабдықтар: ысқырық, метрлік өлшем, плакат.    

Пән мұғалімі: Жусип Нурлыбек      

 

Бөлімі

Сабақтың мазмұны

Уақыт

Әдістемелік нұсқаулар

I

Дайындық бөлімі

1.Сапқа тұру, сәлемдесу, ақпар беру, түгелдеу,

   сабақтың мақсатын түсіндіру, техника  

   қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;

 

2. Жүру үстінде орындалатын жаттығулар:

а) қолды жоғары ұстап, аяқтың ұшымен  

     жүру;

ә) қолды белге таянып, өкшемен жүру.

 

3.   Жүгіру үстіндегі жаттығулар:

а) тізені жоғары сермей жүгіру;

ә) аяқты артқа сермей жүгіру;

б) аяқты алға сермей жүгіру;

в) оң және сол жанымен секіру;

г) жартылай отырып жүру;

д) жартылай отырып секіру;

е) дем басу.

 

4. Бір орнында тұрып жасалатын жаттығулар:

а) денені түзу ұстаймыз, қол белде  аяқты   

   иық  көлемінде бірдей алшақ қоямыз, санақ

бойынша 1-4 оңға,1-4  солға басты айналдыру;

ә) оң қол жоғарыда, сол қол төменде, санақ    

    бойынша 1-2 қолды артқа жазамыз, 3-4

    ауыстырамыз;

б) денені тік ұстап қолды алдыға созып

     қайшылаймыз;

в) оң қолды жоғары көтереміз сол қол белде

    екі  жаққа иілеміз;

г) қолды белге қойып, оңға 2 рет солға  2 рет

    белді айналдырамыз;

д) қолды тізеге қойып, тізе буынын ішке қарай

   2 рет сыртқа қарай 2 рет айналдырамыз;

е) қолды алдыға созып оң аяққа және сол

   аяққа отыру жаттығулары;

ж) орнымызда тұрып терең демаламыз.

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 рет

 

3-4 рет

 

 

3-4 рет

 

 

3-4 рет

 

ара қашықтықты 

сақтау

 

 

денені тік ұстау

 

 

 

кеудені тік ұстау

 

қол белде, тізені     

бүкпеу, ара   

қашықтықты

сақтау

 

 

көздің ашық болуын,

басты толық 

айналуын қадағалау

 

аяқты түзу    

ұстау, тізені  

бүкпеу

 

белдін, тізенің толық айналуын қадағалау

 

   II

 

Негізгі бөлім

1. Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру

Бүгінгі сабақтың тақырыбы: «Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру»

Жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру техникасын, белгіленген сызықтан тез жылдамдық алу техникасын, құмға секірерде екпін алу техникасын, құмға түскенде қолданылатын техникасын үйрету.

Ұзындыққа екпіндеп секіру төрт сатыға бөлінеді:

  1. Екпін. Екпін керекті жылдамдықты жинап алу үшін қажет. Екпін алғаннан кейін секіруші жүгіріп жылдамдық алады. Мұндағы жүгіру адымдық жүгіру деп аталады. Секіруші өзінің әр жүгіру адымын, қозғалысын қадағалау керек және жүіріп келе жатып оң, солға қозғалмай түзу жүгіру керек, адымы өте кең болу керек.

         

  1. Итерілу. Итерілуге жақындағанда секіруші соңғы 3-4 адымдық жылдамдығын көбейту керек. Белгіленген сызыққа келгенде секіруші сызықтан аспай бар екпінмен жерге түсу үшін ұшады.

 

        

 

  1. Ұшу. Секіруші белгіленген сызықтан екпін алып секіргеннен кейін ұшу кезеңі басталады. Ұшу кезінде секіруші өзін бір қалыпта ұстап, мүмкіндігінше алысқа жерге түсудің тәсілдерін орындайды.

Ұшу кезеңінде тәсілдерді үш түрге бөліп қарауға болады:

  1. ұшу кезінде бір аяқты бүгу

 

 

 2) ұшу кезінде екі аяқтыбүгу

 

3) ұшу кезінде екі аяқты қайшыландыру, яғни ұшып бара жатқанда екі аяқты ауада кезек-кезек сермеу

 

Ұшу кезіндегі тәсілдер -секірушінің қаншалықты ұзындыққа секіретінін

 

көрсететін шешуші тәсілдер.

 

                       

 

1. Жерге түсу. Бұл секірудегі соңғы тәсіл, секірушінің қанша ұзындыққа секіргенін көрсетеді. Жерге түсу кезінде екі аяқтың тізесін  жазады, иықты, кеудені алдыға қарай бүгіп, екі қолды төмен немесе алға жібереді.  

2. Оқушылар жаңа тақырыпты практика жүзінде көрсетеді. Оқушылар 2 топқа бөлінеді.  Топқа  футболшылар мен олимпиада чемпиондарының суреттерін топтастыру арқылы бөлінеді. 1-топ ұзындыққа секіру тәсілдерін үйреніп жатқанда, 2-топ секіртпе жіппен секіреді.

3. Эстафета. «Кім алысқа секіреді?»

Шарты: 2 топ оқушылары кезекпе-кезек бір орында тұрып,  ұзындыққа секіреді. Әр оқушының секірген ұзындықтарын бормен белгілеп, соңғы оқушы секіргеннен кейін әр топтағы барлық оқушының ұзындыққа секірген өлшемдері қосылады. Қай топтың ұзындыққа секірген өлшемі көп, сол топ жеңіске жетеді.

4. Диалогтік әдіс. «Жетістікке қалай жетті? Әр топқа үш қарғып секіруден Олимпиада чемпионы Ольга Рыпакованың  суреті жабыстырылған плакат беріледі. Белгіленген уақытта плакатқа Ольга Рыпакова жетістікке қалай жеткендігі туралы өз ойларын сатылап жазып шығады.

 

 

20  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

минут

 

 

 

 

 

 

 

 

5

минут

 

 

 

 

жаңа тақырыпты мұқият тыңдауын қадағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жүгіріп келіп, ұзындыққа секіру тәсіл- дерін дұрыс орындауын қадағалау

 

қаупсіздік ережелерін сақтауын бақылау

 

III

 

Қорытынды бөлім

1. Сапқа тұрғызу, оқушылардың жетістіктерін  

    және кемшіліктерін айтып түсіндіру

2. Оқушыларды бағалау

3. Қоштасу

 

4-5

минут

 

 

сапта түзу тұру;

нақты бағалау;

үйге тапсырма

беру.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз