Оқу пәні: қазақ тілі мерзімі:
Сынып: 6 сынып
Тақырыбы: Экология және біз
Оқыту мақсаты: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік беру және өткен сабақтағы білімдерін ұштастырып, тапсырмаларды оындау.
Күтілетін нәтиже: «Балаларға арналған сыйлықтар» тақырыбы бойынша білімдерін жинақтап, шағын мәтін құрастыра біледі, шырайлардың дұрыс жасалу жолын анықтайды.
Кезең |
Уақыт |
Ресурстар |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Модуль |
Ұйымдастыру кезеңі |
2 мин. |
«Шаттық шеңбері» |
|
Шеңберге тұрып, қол ұстасып, бір-біріне тілек айтады. Тақтадан гүл сыйлыққа алады, гүлдің түстеріне қарай топқа бөлінеді. |
|
ОмОЖТ |
Білу Кіріспе бөлімі |
3 мин. |
«Блум түймедағысы» әдісі |
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды |
Өткен тақырыптар бойынша материалды қайталап, сұрақтарға жауап береді |
Әр жауап фишкамен бағаланады |
Оү Б |
Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу |
3 мин. |
«Миға шабуыл» әдісі «Кім жылдам» атты тапсырма
|
Мынау не? Бұл сыйлық. Сөйлемдерді толықтыру Ал енді, балалар, «тәтті» сөзіне морфологиялық талдау жасайық. Кім тақтаға шығып түсіндіреді. Ал қалғандарымыз тыңдайық.
|
Суретке қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. - Сын есім... |
|
СТОү ОмОЖ АКТ |
Түсіну Мағынаны тану
Сергіту сәті |
10 мин
2 мин |
Моноблок
|
«Жұмбақтарды шешу». Суреттермен жұмыс |
Жаңа сөздермен танысып, мағынасы мен аудармасын біледі. Ойларын постерге түсіреді.
Шынығып, сергіп қалады.
Сөздер орысша шығады, балалар қазақ тіліне аударадыü |
Қолпаштау, шапалақ ұру |
СТОү ТжДБО КжБ
|
Қолдану |
6 мин |
Үлестірмелі материал
|
Мәтіннен сапалық сын есімдерді тауып, сөзтіркесін құрастырыңдар. |
Тапсырманы орындап, бір-бірін бағалайды. |
|
ОЖЕСО ТжДБО КжБ |
Талдау |
|
Үлестірмелі материал. А-4 қағазы, маркер |
Постермен жұмыс |
Постер құрастырады |
Бағалау парақтарына ұпайларын қояды. |
ОмОЖТ КжБ ТжД
|
Синтез |
|
|
- Балалар сабақта нені білдіңдер? - Нені үйрендіңдер? Шағын әңгіме жазу |
(сөздер, постер құрастыруды) (мәтін құрастыруға) Шағын әңгіме жазады |
Шапалақтау |
ТжДБО, КжБ СТО |
Үй тапсырмасы |
|
|
Сөздерді жаттау; |
|
|
|
Бағалау |
|
Стикерлер |
Бір-бірін бағалау |
Әр тапсырмалар бойынша жинаған ұпайларын санап, сабақта алған бағаларын анықтайды. Сабақтан алған әсерін смайлик арқылы білдіреді. |
Критерий арқылы бағалау.
|
СТО, ОүБОБ |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі