Өлең, жыр, ақындар

Менің мектебім

Астана қаласы

№ 32 мектеп-гимназиясы

Қазақ тілі пәні мұғалімі

Ишкимбаева Айнагуль Зарлыковна

 

Сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Менің мектебім

Сынып: 4 сынып

Сабақтың  мақсаты: Сөйлеу барысында көпік, жіктік, тәуелдік, септік жалғауларын қолдану.

Табыс критерийлері:

 Барлық оқушылар орындай алады: Сөйлеу барысында көптік жалғауларды  қолданады. Лексикалық тақырып бойынша сөз тіркестер құрастыра алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сөйлеу барысында көптік,тәуелдік, жіктік, септік жалғауларды қолданады. Лексикалық тақырып  бойынша сөз тіркестер мен жай сөйлем құрастыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Сөйлеу барысында тәуелденген септік жалғауларды қолданады. Лексикалық тақырып бойынша мәтін құрастыра алады.

 

Уақыт

Кезеңдер

Тапсыр малар

Мақсаты

Мұғалім әрекеті

Оқушылар әрекеті

Бағалау

Ресурс

 

Психологиялық ахуал туғызу

«Шаттық шеңбері»

Оқушыларды сабаққа бағыттау

Оқушыларды шеңберге тұрғызады

Бір-біріне жылы лебіз айтады

мадақтау

Ән-күй

 

Сабақтың мақсатымен таныстыру

 

Сөйлеу барысында көпік, жіктік, тәуелдік, септік            жалғауларын қолдану.

Сабақтың мақсатымен таныстырады

Сабақтың мақсатымен танысады

 

 

 

Үй жұмысын тексеру

«Үйшігіңді тап» әдісі

Көпік, жіктік, тәуелдік, септік                  жалғауларын еске түсіру, қайталау

Жалғаулары бар сөздерді дайындап, тапсырманы түсіндіреді

Тапсырманы орындап, жалғауларын еске түсіру, қайталау

 

Қалталы плакат, карточкалар

 

Жаңа сабақ

   

Сөздік жұмысы

Сөздік қорын молайту

 

1  оқу

2 қайталау

3 тізбектеп оқу

4 сөз тіркестерін құрастыру

мадақтау

 

Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқу.

Мәтінді түсініп оқу, мазмұнын түсіну

Мәтінді мәнерлеп оқиды

Мәтінді түсініп оқиды, мазмұнын түсінеді

 

 

«Сұрағын тап»  мәтінің әр сөйлеміне сұрақ қой

Дұрыс сұрақ қоюға үйрету

«Сұрағын тап»   ойын өткізеді

Ойынға қатысады. Сұрақтарды дұрыс құрастырады

мадақтау

 

Диалог құрастыр. Жұппен жүмыс. Мәтін негізінде диалог құрастыру

Сөйлемдерді дұрыс құрастыру

Тапсырманы түсіндіреді

Диалог құрастырады

 

 

«Менің мектебім» тақырыбына шағын мәтін құрастырады Дәптермен жұмыс

Дескрипторлар:

1)мәтінде 5 сөйлем болу керек

(3 балл)

2) көпік, жіктік, тәуелдік, септік                                      жалғауларыды ретімен қолдану.

(10 балл)

3) жалғау

ларды анықтау

 (7 балл)

Жалғауларды дұрыс пайдалану

Оқушыларды «Кәмпит » әдісі арқылы 3 топқа боледі. Дескрипторларды түсіндіреді.

Шағын мәтін құрастырады

 

 

Құрастырған мәтінді оқу

Жалғауларды дұрыс пайдаланғанын анықтау

Оқушылардың жұмыстарын тыңдап, зерттейді

Өз мәтіндерін оқиды

20-19 балл =  өте жақсы     18-15 балл =жақсы     14-10 балл = ойлан

 

 

Қорытынды

«Гүл теру» әдісі арқылы білімдерді қорытындылау

Сабақ бойы пайдаланған білімдерді қорытындылау

«Гүл теру» әдісі арқылы өткізу

Сұрақтарға жауап беріп,гүл жинайды

 

Гүлдер

 

Үйге тапсырма беру

Мектеп туралы 5 мақал-мәтел тауып жазып, жаттау

Сөздік қорын молайту

Үйге тапсырма береді, түсіндіреді

Үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады

 

 

 

Бағалау

 

 

Оқушылардың білімдерін жинақтап бағалау, мадақтау

 

Бағаларын  жинақтау

 

 

Кері байланыс

«Шапылдақ» әдісі

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз