Қазақ тілі
Сөз таптарын қайталау
22 сәуір 2016ж Мухамеджанова Зауреш Айтмухановна
Павлодар қаласы №29 ЖОББМ
Күні |
22cәуір 2016жыл Қазақтілі 2сынып |
Саабақтың тақырыбы |
Сөз таптарын қайталау |
Жалпы мақсаты: |
Өткен сөзтаптарын еске түсіріп, алған білімдерін кеңейту. Сөзтаптарын сөйлем ішінен тауып,оған сұрақ қоя білуге үйрету,сауатты жазуға дағдыландыру. Дамытушылық:Тапсырмаларды орындауарқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, дербес жұмыс істеуін, алған білімдерін пайдалана білуін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылық пен жұмыс істеуге тәрбиелеу. |
Міндеті |
Оқушылардыңақыл-ойын, сөйлеутіліндамыту, қиялын ұштау.Танымдық тапсырмалар арқылы ой белсенділігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
Күтілетін нәтиже |
Оқушылар жаттығулар, әртүрлі тапсырмалар орындау мақсатында оларға сұрақ қойып үйренді.Топта шығармашылықпен жұмыс істеуді меңгереді. |
Сілтемелер |
Қазақ тілі «Алматы Атамұра» баспасы 2013жыл, слайд,постер,шар,материалдары, суреттер, кестелер. |
Әдіс-тәсілдер: |
1.Топқа бөлу. 2.Ыстық орындық 3. «Ойлан, бірік,бөліс» әдісі 4.Алгоритм әдісі 5.Сергіту сәті 6.Топпен, жұппен жұмыс 7.«Шатасқан логикалық тізбектер» әдісі 8.Венн диограммасы 9.«Cәйкестендіру» әдісі 10.Семанатикалық карта мен жұмыс 11.«Әуешар» әдісі 12.Синквейн әдісі 13.Кері байланыс «Бес саусақ» әдісі |
Сабақтың түрі: |
Ойнайық та, ойлайық. |
Сабақтың типі: |
Қайталау. |
Кезеңі |
әдіс-тәсіл |
уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
|||||||||||||||||||||||||
Психоло гиялық ахуал |
|
1мин |
Балалардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында психологиялық ахуал тудыру . Амандасу |
Амандасу Үлкенге де біз, Кішіге де біз, Баршаңызды құрметтеп. Бас иеміз біз. |
|
|||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
II.Үй тапсырмасын тексеру Ыстық орындық |
ОмОЖТ |
2мин |
Түстер таңдау арқылы топқа бөлу Зат есім
Етістік
Сын есім
Сан есім
4-жаттығу.Өлеңнен сан есімдерге-інші,ыншы жұрнақтарының тиістісін жалғап жаз.Ереже сұрау.1)сан есім дегеніміз не?
|
Түстер таңдау арқылы топқа бөлінеді.
|
Cәдісі Бармақ жоғары-ұнады Бармақ ортада-сенімді емеспін.
|
|||||||||||||||||||||||||
Тақырыпқа шығу |
СТО |
2мин |
«Ойлан, бірік,бөліс» әдісі
Есептің мәнін тауып, сандарды өсу ретімен орналастыра отырып, буындардан сөз құрау арқылы тақырыпты ашу. |
«Ойлан, бірік,бөліс» әдісі 0+1=1(Сөз) 1х2=2(тап) 2+1=3(та) 2х2=4(ры)
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Білім |
|
4мин |
|
Жүгірді,қызыл,ойланды,мұғалім,сары,қарбыз,бес қауын,оқушы,алты. Сұрақ қойу арқылы.
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Түсіну 1)Алгоритм тәсілі
|
ДО |
10мин |
Дәптермен жұмыс Дәптерді ашып, бүгінгі күн жазылады.
22 cәуір Сөз таптарын қайталау Оқулықпен жұмыс: 2-жаттығу 5-жаттығу |
Көркем жазу . Сс Сәуле сары
2-жаттығу орындайды.Адамның аты-жөні: Айгүл, Лаура, Бағдат, Жанар. Ағаштардың аты: терек, емен, қайың, шырша. Гүлдердің аты: раушан, бақбақ, райхан, түймедақ. Өзендердің аты: Ертіс, Арыс, Есіл, Жайық.
5-жаттығу орындайды. Қызыл қант – қандай қант?
|
Бағалау парағы |
|||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
АКТ |
2мин |
АКТ-ны қолданып сергіту сәтін орындату |
Оқушылар серігеді |
|
|||||||||||||||||||||||||
Қолдану
Талдау
1топ: «Шатас қан логи калық тізбектер» әдісі.
2топ : «Венн диаграммасы» әдісі.
3 топ : «Cәйкестендіру» әдісі.
4топ: «семантикалық карта мен» жұмыс
|
ЖЕ ТжДбо
|
15мин |
Әрбір сөз табына тиісті ережені анықтап сызық арқылы бағыттап көрсету 1-жаттығу
««Венн диаграммасы әдісі арқылы салыстырып,топтап көрсету. 3-жаттығу
4-жаттығу
Семантикалық картамен жұмыс |
Постермен жұмыс
Қызыл қар Аппақ доп Әдемі түлкі Қу қыз Жылы қолғап
Постермен жұмы |
Жұппен бағалау
Стакан арқылы бағалау. Қызыл жанып қалса Топ қонаққа шақырады |
|||||||||||||||||||||||||
Жинақтау «Әуешар» әдіс |
|
3мин |
«Әуешар» әдісі . 1 топ: Сан есім дегеніміз не?
2 топ:Зат есім туралы не білеміз?» 3 топ: етістік туралы не білеміз?»
4 топ: сын есім туралы не білеміз?»
|
|
«Бағдаршам» арқылы бағалау |
|||||||||||||||||||||||||
«Синквейн» әдісі
Кері байланыс
Бағалау |
ОүБ |
5мин |
Шығармашылық жұмыс Оқушылардың ойларын түйіндеу мақсатымен келесі тапсырманы ұсыну. 5 жолды өлең құрастыру «Синквейн »әдісі
«Бес саусақ »әдісі
Әр топ басшысы бағалау парағымен бағалап қорытынды шығарады |
Өз таңдаулары бойынша әдептілік жайын саханалау немесе әдептілік ережесін құру.
1-бас бармақ: 2- балалы үйрек: түсіндім, бірақ толық емес 3- Ортан терек бәрі түсінікті. 4.Шылдыр шүмек-шынайылық.Сабақ ұнадыма? 5.Кішкентай бөбек-көңіл күйі ахуалы
Қорытындылау |
Cәдісі
|
|||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
|
1 мин |
6- жаттығу |
|
|
сания
жаксы екен